Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תיגבור קווים בתחבורה הציבורית בפתח תקווה, הארכת שעות הפעילות, כניסה של עשרות אוטובוסים ומיניבוסים חדשים, שילוב של אוטובוסים מונעים בחשמל

תיגבור קווים בתחבורה הציבורית בפתח תקווה, הארכת שעות הפעילות, כניסה של עשרות אוטובוסים ומיניבוסים חדשים, שילוב של אוטובוסים מונעים בחשמל
קרדיט: עיריית פתח תקווה

החל מיום ראשון 3.12 תוגברה התחבורה הציבורית בפתח תקווה ביותר מ-200 נסיעות מידי יום של חברת אלקטרה אפיקים, לרבות תיגבור של הקווים העירוניים בתוך פתח תקווה ותיגבור הקווים מפתח תקווה לערים והישובים הסמוכים . על מנת לבצע את הנסיעות, נוספו לקווי האשכול אוטובוסים ומיניבוסים שהחלו לפעול ביום ראשון האחרון בקווים המתוגברים, ועוד עשרות אוטובוסים חדשים שהוזמנו במפעלים בחו"ל ונמצאים על אוניות בדרך לישראל.
בנוסף, גם בקווי הדנקל שמופעלים ע"י חברת תבל מטרו המפעילה את קווי הרכבת הקלה אישרו במשרד התחבורה תיגבור והארכת שעות הפעילות של הקווים 1 R 3R .

ראש העיר רמי גרינברג "עיריית פתח תקווה פועלת במלוא המרץ כדי לקדם את ענף התחבורה הציבורית, וכבר בפעימה הקרובה אושרה ע"י משרד התחבורה תוספת של 204 נסיעות בקווי התחבורה העירוניים בפתח תקווה ואושרו אוטובוסים חדשים לקווי האשכול. גם משרד התחבור אישר תיגבור של הרכבת הקלה בקווי R1 וR3 והארכת שעות הפעילות של קווי הרכבת הקלה .אנו מודים למשרד התחבורה על שיתוף הפעולה והטיפול היעיל יחד עם רכבת ישראל במערך התיקוף של התחנה בקרית אריה .
עיריית פתח תקווה באמצעות החברה לפיתוח פתח תקווה ממשיכה לקדם בניה של חניון אוטובוסים ענק צמוד לבית העלמין ירקון בהיקף השקעה של כ-70 מיליון ₪ במימון של משרד התחבורה .החניון החדש יאפשר לקלוט בעיר אוטובוסים נוספים שיאפשרו להוסיף עוד נסיעות ועוד אוטובוסים המונעים בחשמל הידידותי לסביבה, ויאפשר את פינוי התחנה המרכזית הישנה ואת תחילת בנייה התחנה החדשה .
אני מבקש להודות לממונה על התחבורה הציבורית בפתח תקווה דוד קמחי על קידום התחבורה הציבורית בעיר, לאורי זילברמן מנהל תחום תחבורה ציבורית, להגר רשף מנהלת אגף רישוי ותפעול מחוז תל אביב ולעמיחי לוי מנהל אגף בכיר תחבורה ציבורית על שיתוף הפעולה הפורה".

טל כהן – מנכ"ל אלקטרה אפיקים "דווקא בתקופה מורכבת זו , חשוב להמשיך ולקדם את התחבורה הציבורית במלוא המרץ במטרה לספק שירות זמין ואמין לציבור הנוסעים. בחודשיים האחרונים, פעלה חברת אלקטרה אפיקים נמרצות על מנת לגייס נהגים נוספים ולהצטייד באוטובוסים חדשים, במטרה להגדיל את היקף השירות ולשפר את איכותו . אני מקווה שבזמן הקרוב נבשר על שיפורים וחידושים נוספים, בהם הקמת מסופים חשמליים והפעלת אוטובוסים המונעים באנרגיה חליפית שהם פרי המאמצים של עיריית פ"ת ומשרד התחבורה" .

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חדש בקולולו: שעות שמחות ומבחר מנות אביביות
30% הנחה על כל התפריט בימים א׳-ה׳ בין השעות 17:00-19:00...
כוכבת הריאלטי ליהיא גרינר תערוך סדנאות לעיסוי תינוקות ובייבי יוגה במהלך חודש מאי בעופר הקניון הגדול
הכניסה להורים עם תינוקות - ללא תשלום שייהנו גם מהטבות...
רשת סופר פארם משיקה חנות דגל חדשה ויוקרתית המשתרעת על שטח של כ 800 מ"ר
ההשקעה בסניף סופר פארם החדש נאמדת בכ 3 מיליון ש"ח רשת...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
ספיר ואברהם מדברים לראשונה למה לא הגיעו לחתונה של אחיה שניר והאם מתכננים חתונה בקרוב? יואב צפיר מספר על המשלחת לאירוויזיון ואליאב זוהר שולף טבעת בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס בקניון הגדול
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to...
רשת SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח תקוה: הסניף החדש של סאקרה נפתח בכפר גנים בהשקעה הנאמדת בכ- 650 אלף ₪
רשת הקוסמטיקה SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח...
כבוד לעיר: סגן חתן התנ"ך הארצי – דוד שאשא, תלמיד ישיבת אמית כפר גנים
חידון התנ"ך הארצי לנוער בהנחיית ד''ר אבשלום קור התקיים השבוע...