Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תיקי נשים – הטרנדים החמים שכדאי גם לך להכיר

תיקי נשים – הטרנדים החמים שכדאי גם לך להכיר
קרדיט: Freepik

מרבית הנשים בישראל נוהגות להסתובב עם תיק אישי, אם לצרכים פונקציונליים בחיי היום-יום ואם כפריט עיצובי להשלמת הלוק. יש המעדיפות להצטייד בתיקי מעצבים יוקרתיים ויש כאלו אשר מעדיפות תיקים פשוטים יותר כאשר המבחר רחב מאוד וניתן למצוא מגוון של תיקים בהתאמה לכל צורך וסגנון.

תיקי נשים – הטרנדים החמים שכדאי גם לך להכיר
קרדיט: Freepik

בין סגנונות העיצוב הרבים אשר קיימים כיום, ריכזנו עבורכן מספר טרנדים בולטים של תיקי מעצבים לנשים אשר מרבים לככב בתצוגות, בקטלוגים ובאתרי האונליין ברשת:

  • תיק מזוודה – תיק מזוודה מהווה למעשה שילוב בין עיצוב רטרו לצד נגיעה מודרנית ונועד להשלים את המראה הנשי העסקי, בעל הנוכחות והעוצמה. תיקים בעיצוב מזוודה יכולים להיות מיועדים למחשב הנייד, אולם מתאימים גם כתיק אישי, ומגיעים בגדלים שונים, ובאחיזת כף יד נוחה. ניתן לרכוש תיקי מזוודה מעור, מחומרים פולימריים וכן תיקים קשיחים, ולשלב אותם כמוצר ששובר תדמית רכה ואלגנטית או משלים ללוק של אשת העסקים המצליחה.

 

  • תיקים שקופים – תיקים אלגנטיים, מעוצבים במראה נועז ובעיצוב עתידני. התיקים השקופים מגיעים מפלסטיק קשיח ולרוב בגדלים קטנים במיוחד. מדובר בתיקי ערב אשר מתאימים למעט ציוד אישי דוגמת טלפון נייד, מפתחות, כסף וכדומה. חשוב לזכור שהמראה השקוף חושף גם את תכולת התיק ועל כן גם ארגון וסידור התיק והפריטים בתוכו, ם חלק בלתי נפרד מן העיצוב.

 

  • תיקי כובע – תיקי כובע הם תיקים עגולים הבאים כאנטיתזה לתיקים המרובעים והמלבניים הנפוצים. מדובר בתיקי ערב לרוב בגודל קטן עד בינוני. הצורה המעוגלת מקשה על ארגון התיק וחלוקתו לתאים ועל כן מדובר לרוב בתיק עם חלל יחיד, המתאים ליציאות ערב ומשתלב במראה האלגנטי והמוקפד.

 

  • תיקי שק / שקיות – תיקי השק מגיעים בעיצובים שונים אשר מדמים שקיות מעוצבות של רשתות האופנה ומותגי האופנה המובילים. מדובר בתיקים גדולים למדי, המיועדים לשימוש יום יומי, בעלי שטח אחסון גדול. תיקים אלו אינם מצטיינים בחלוקה לתאים ואינם מיועדים למי שזקוקה לארגון וסדר, אולם מעניקים מראה שיקי, זרוק ומוקפד כאחד. התיקים מיועדים לתלייה על הזרוע או לאחיזה ביד, ונסגרים לרוב באמצעות סגירת שרוך במראה מרושל.

 

  • וכמובן תיק גב – על פניו אין כל קשר בין תיקי הגב לתיקים אופנתיים ומעוצבים, אולם חלק מן המעצבים בימנו נטלו על עצמם את האתגר לחבר בין מראה נערת בית הספר למראה האישה בעלת האמירה והנוכחות והשיקו מספר תיקי גב בעיצובים מלהיבים. תיקי הגב מגיעים בשלל גדלים, מתאימים כפתרון פונקציונלי לנשים הזקוקות לתיק יום יומי שיכיל פריטים רבים או כתיקים קטנים בעלי רצועת גב ארוכה שמעניקים מראה מרושל תוך חתימה אופנתית חדשנית. תיקי הגב מגיעים במגוון רחב של חומרי גלם, קשיחים או רכים, ומשתלבים נהדר עם המראה הצעיר, בג'ינס מעוצב ונעלי סניקרס.

תיקים מאז ומתמיד הם חלק בלתי נפרד מן המלתחה של חובבות האופנה והאקססוריז ומהווים מוצר משלים למראה ולסגנון, אם בשעות היום, אם בבילוי ערב או באירועים מחייבים אחרים.

>> תיקי מעצבים יוקרתיים חדשים, תוכלי למצוא באתר החדש של "מארק", לחצי כאן.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...