Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תכנון יצור והרכבת מחיצות אקוסטיות באולמות אירועים

תכנון יצור והרכבת מחיצות אקוסטיות באולמות אירועים
קרדיט: חב’ ש.א טכנולוגיות

אולם אירועים הינו מרחב גדול שמטעמים וצרכים שונים של החוגגים יצריך לעיתים חלוקה מיטבית של החלל. מחיצות אקוסטיות באולמות אירועים תפקידן לחצוץ את השטח ולייצר הפרדה במקרים בהם מחפשים דרך פשוטה ואסתטית ליצור מתחמים שונים באותו חלל, הן מעניקות מענה מושלם וחדשני לכל צורך של החוגגים או של בעלי האולם כשהן נישאות על גבי מסילה המעוגנת לתקרה ומהוות חיץ חזותי ואקוסטי בהיעדר שימוש בקיר אמתי מבטון. על התכנון והרכבה שלהן – תוכלו לקרוא במאמר לפניכם.

קרדיט: חב’ ש.א טכנולוגיות

ניצול אולטימטיבי של החלל

בעלי אולמות רבים כבר מבינים שהלקוחות שלהם באים בדרישות שונות ולעיתים יבקשו לעשות אירוע מצומצם באולם קטן ולכן יהיה צורך למצוא עבורם מענה אידאלי ומצד שני הבעלים לא יאלצו להפסיד כסף בגין אירוע מצומצם ויצליחו לנצל את המרחב המחולק לשני אירועים במקביל. את זה הם יוכלו להשיג על ידי קיר נייד שניתן לפרק אותו בכל רגע נתון ולהרכיב אותו מחדש בקלות. עבור זה נדרש תכנון מערכת מחיצות וייצור מקצועי שיאפשרו הרכבה פשוטה תוך כדי ניצול מקסימלי של המרחב שעומד לרשותו של בעל האולם.

לכאורה, הדבר נשמע כבלתי אפשרי, אך האמת היא שהרכיבים הייחודיים מהם עשויות מחיצות ניידות או קבועות, מאפשרים את הבידוד האקוסטי האפקטיבי ביותר מאחר והן בנויות ממסגרת אלומיניום שמחזיקה בחומרים ייעודיים שמבודדים רעשים ומספקים מיסוך רעשים אפקטיבי ככל שניתן. ניתן לבחור בכל עובי בו מעוניינים ובחומרי גלם שונים שירכיבו את קירות ההפרדה הללו וכך למעשה להגיע לחלוקה וניצול שטח באולם אירועים גדול עם רמת בידוד אולטימטיבית שתתאים להפקה של שני אירועים במקביל לצד ניצול מקסימלי של השטח מבלי שאלה יפריעו לאלה.

תכנון מהודק שמביא לתוצאות משובחות 

התכנון שלהן יבוצע על ידי איש מקצוע מטעם חברה שמתמקצעת בתחום, זה יתחיל בלקיחת מידות מדויקות של כל השטח והבנה עמוקה של כל האילוצים הקיימים, התחשבות בכל הדקורציה של החלל ומתן מענה לכל צורך ייחודי של הלקוח. לאחר תכנון מהודק, איש המקצוע ייפגש עם הלקוח ויספק לו סקירה של כל האופציות הקיימות שמתאימות לדרישות שלו, כמו מחיצה שעולה ישירות מהרצפה ועד לתקרה, מחיצה אחרת שהיא בגובה הרבה יותר נמוך, מחיצה שהיא ניידת וניתן להניע אותה בקלות מרבית ממקום למקום, מחיצות מעוצבות מעץ וכולי.

על מנת ליצור את המוצר הטוב ביותר, יש לקחת בחשבון שני מרכיבים מהותיים – עובי המחיצה וסוג חומר הגלם. ככל שהיא תהייה עבה יותר כך הבידוד ומיסוך הרעשים יהיה טוב יותר. כמו כן, יש גם רמות שונות של חומרי גלם כשכל אחד משפיע בצורה שונה על רמת המיסוך. בין חומרי הבידוד הקיימים נמצא את הפורמייקה, גומי מלמין, צמר, שעם, עץ, מלמין, אלומיניום, לבד וגם זכוכית. מגוון זה מספק מענה אקוסטי באיכויות ובעלויות שונות, כאשר הרכיבים שיושמו בכל מחיצה אקוסטית, הינם האלומיניום שנמצא בפרופילים והגומי שמשפר את האיטום של השלבים בכנפיים.

מתי יש צורך בהפרדה?

הצורך בהפרדה באולם שמחות קיים מסיבות שונות, ראשית אופי וגודל האירוע, לא פעם אנשים יבקשו לערוך מאורע קטן ופרטי, כמו כן, הפרדה תידרש גם בין גברים לנשים במאורע חגיגי שקהל האורחים הינו מהמגזר הדתי כמו חתונות, בר/בת מצווה ובריתות. במקרים אחרים החלל ינוצל למסיבות בהם יהיה צורך בחלוקה של המרחב לכמה וכמה חדרים קטנים, כך שבכל חדר תתקיים התנהלות אחרת כמו רכישת בגדים, סדנאות ועוד.

המאמר נכתב באדיבות חב’ ש.א טכנולוגיות טלפון: 03-5535153  https://www.mehizot.co.il/

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...