Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תערוכה קבוצתית חדשה: " מתחילים מחדש"

תערוכה קבוצתית חדשה:  " מתחילים מחדש"
תערוכת אומנים בקניון עופר רמת אביב צילום יחצ

התערוכה תתקיים בגלריית האמנים של קניון עופר רמת אביב

פתוחה לקהל הרחב בין התאריכים 17.8.21 – 13.9.21

תערוכת אומנים בקניון עופר רמת אביב
צילום יחצ

עופר רמת אביב, פותח בגלריית האומנים בקניון תערוכה קבוצתית תחת השם "מתחילים מחדש" הכוללת שלוש תערוכות של מיטב אומני ישראל: האמן  אביטל איפרגן – "שרוט בעץ" של יצירות מעץ, תערוכת ציורים של האמנית זיו מישר –"בתנועה מתמדת"  ותערוכת צילום של שמעון צדוק: "מעל ומתחת לאדמה".

 

אביטל איפרגן – "שרוט בעץ": חי ויוצר במצפה רמון.

מגיע מעולמות הגוף והתנועה, אומנויות לחימה, ריקוד ונגרות. משנת 2006 יוצר בגוף ובחומר, מציג בתערוכה זו מגוון של יצירותיו הייחודיות בעץ. איפרגן עובד בעזרת משחזת זווית (דיסק),  כלי המיועד לחיתוך והשחזה. עבודתו מתבצעת לרב על הרצפה, מאד פיזית ומחוברת לגוף. בדרך כלל הדימויים הם מהראש וללא שימוש במודל ורב הצבעוניות נוצרת מתוך החומר עצמו.

תערוכת אומנים בקניון עופר קמת אביב
צילום שמעון צדוק

זיו מישר – "בתנועה מתמדת":

חיה, יוצרת ומציירת כ – 20  שנה בסטודיו של האמנית שרה מלכי ברעננה.  בנעוריה למדה בתלמה ילין 4  שנים במגמת אמנות פלסטית אצל טובי המורים.   היום היא יוצרת  בסגנון היפר ריאליזם אך לא מובהק ,  כמו מפסלת באמצעות המכחול והצבע.  ציוריה מלאי תנועה ואסתטיקה, מוקפדים עד לפרטים הקטנים ועשויים שכבות צבע רבות. הנושאים אותם היא בוחרת לצייר שאובים מהסביבה הקרובה או מתמונות המעוררות בה השראה: רקדנים,  פרחים , גוף בתנועה או דיוקנאות, בכולם היא מתבוננת וחוקרת לעומקם, על מנת להביא את אופיים הפנימי אל הקנבס.

שמעון צדוק – "מעל ומתחת לאדמה", תערוכת צילומים:

חבר קיבוץ בית ג'וברין, , נשוי פלוס 4, מורה דרך, חוקר מערות, חשמלאי וצלם חובב

מצלם עולמות תוכן רבים, ביניהם: שרף וגזעי עצים, סלעים ושכבות סלע, אנשים ודמיון שמאפשר למחשבות ללכת רחוק. מצלם עם מכשיר סלולארי מתוך ידיעה שקיימים אמצעים משוכללים ועם מכשיר סלולר זמין בכל רגע.. מאידך מכשיר הסלולר מספק תוצאות טובות שמעלות לא אחת ספק – היתכן ? הצופים מוזמנים להתרשם מהתמונות שצולמו מעל ומתחת לאדמה ולשפוט בעצמם.

תערוכת אומנים בקניון עופר רמת אביב
צילום יחצ

את התערוכה אצרה  איילת אמוראי – בירן.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב, תוצג על הקיר החיצוני של הקניון הפונה לרחוב איינשטיין, בין ״ארקפה״ ל״גרנד קפה" התערוכה תתקיים בין התאריכים 10.9.20 – 20.8.2020 בכל שעות היממה – פתוחה לקהל הרחב.

אירוע השקה חגיגי יערך ביום שלישי ה17.8.21 בשעה 20:00 יערך בקניון (בהתאם להנחיות משרד הבריאות) בגלריית החלונות המוזיקליים של הקניון.

 

התערוכה פתוחה החל מה 17.8.2021 עד 13.9.2021

אודות גלריית האמנים של קניון רמת אביב:

על הקיר החיצוני של קניון רמת אביב, הפונה לרחבה גדולה בין שני בתי קפה , מול גינה מטופחת ובריכות מים עם פרחי הנופר, ממוקמים 15 חלונות ראווה גדולים בהם מוצגות כל חודש תערוכות אמנות לטובת הקהילה.  חלל ייחודי הזה נגיש לקהל במשך כל ימות השבוע ובכל שעות היממה. מציגים בו צלמים, ציירים, פסלים ומעצבים מכל המגזרים, ממרכז הארץ ומהפריפריה. חלונות ראווה ענקיים אלו מהווים מעין מסגרות גדולות של התמונות והצופה יכול לראות את העבודות מקרוב או מרחוק , ובערב בזמן שהתאורה דולקת, גם מהכביש. המקום כולו מזכיר בעיצוב שלו את המנזרים באירופה, שכן בקדמת הקיר, יש אכסדרת עמודים המחלקת את המתחם ונותנת מקצב אחיד שביניהם ניתן לראות את הוויטרינות ולצפות באמנות. בכל חודש מתקיים במקום שיח גלריה ובחודשי האביב והקיץ גם ארועים תרבותיים נוספים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
חוגגים פורים עם המפונים
עובדי עיריית גבעת שמואל, יחד עם ראש העיר, יוסי ברודני,...
לרגל פורים, ענקית ניהול האנרגיה איטון ישראל בשיתוף פעולה עם סניף אקים ישראל ברעננה: איטון תרמו עשרות משלוחי מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים
היום (ב', 18.3) עובדי ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון ישראל...
חדש: פיצרייה בר 180 קו ראשון לים
חגיגה אחת גדולה שכולה שמש, מוסיקה, פיצות משובחות, אלכוהול וגולדן...
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...
ממשיכים לנגן, צומחים מחדש: התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון תערוך יום פעילות קהילתי-מוזיקלי מיוחד לילדים המפונים ומשפחותיהם ב-Ono music בקריה האקדמית אונו
במטרה לסייע לתלמידי מוסיקה המפונים מביתם לחזור לשגרה מוזיקלית, תערוך...
שלומית רבי מישיבת אמית כפר גנים פתח תקוה - מורת המאה
'מורת המאה', המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ"ד, היא שלומית...
עומדים לצידה של ישראל: משרד הכלכלה והתרבות של טאיפיי בתל אביב החליט לתרום, בשם העם הטאיוואני, סכום כסף מכובד לרשויות המקומיות לצורכי חיזוק הביטחון ברשויות עצמן
בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", העם הטאיוואני מציג עמדת תמיכה ברורה...
חגיגת פורים מטורפת בהולה הולה
4 ימים רצופים של מסיבות ומשתה עדלאידע בימים 21-24.3.2024 המסעדה תלבש...