Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תערוכת צילומים לזכרו של דורון שוהם ז"ל

תערוכת צילומים לזכרו של דורון שוהם ז"ל
תמונות מהתערוכה קרדיט: עיריית פתח תקווה

זוכרים את דורון.

דורון שוהם ז"ל, יליד ותושב פ"ת, התמודד בגבורה עם מחלת הסרטן ונפל קורבן למגפת הקורונה. לזכרו, עולה בימים אלה תערוכת צילומים בהיכל התרבות פ"ת, עם תמונות נבחרות שצילם לאורך השנים – התערוכה בסיועו הרב של רמי גרינברג ראש העיר פתח תקוה.

תמונות מהתערוכה
קרדיט: עיריית פתח תקווה

דורון מאד אהב את עבודתו כמהנדס פיתוח והיה מוכשר ומוערך מאד באינטל, בקרב מנהליו והקולגות שלו. גם כשחלה במחלת הסרטן ב2013, היה לו חשוב לשמור על הקריירה הפורייה, התקדם והתפתח בתפקידו. נאבק רבות על מנת לשלב בין בית, עבודה והמאבק במחלה הנוראית.

תחביבו העיקרי של דורון היה הצילום. הוא התמחה בתחום, למד בבית הספר לצילום גליץ קורס מקצועי ורכש במהלך השנים מצלמות ועדשות מהמקצועיות והמתקדמות ביותר בשוק. אפשר להגיד שהצילום היה עבורו מעין תרפיה, ונתן לו כח ואנרגיות להמשיך ולהיאבק במחלה, מלחמת התשה רבת שנים, בה לא נראה האור בקצה המנהרה.

תמונות מהתערוכה
קרדיט: עיריית פתח תקווה

דורון אהב במיוחד לצלם צילומי טבע, רחוב ואבסטרקט. חלומו הגדול היה לטוס לטיול צילום בלפלנד ולצלם את הזוהר הצפוני. לצערו, המחלה והטיפולים מנעו זאת ממנו והחלום נשאר בגדר פנטזיה לא ממומשת. עם זאת, כשהיתה מעט הפוגה במחלה, אהב לטייל ולראות נופים וטבע, לצלם כל עוד היה כוחו במותניו. צילומיו תלויים בבית המשפחה ומוצגים בתערוכה זו היום. במשך השנים בין טיפול לטיפול, צילם דורון מאות צילומים. בתערוכה מוצגים עשרות מצילומיו הטובים ביותר.

לאחר 9 שנים בה נלחם בגבורה במחלת הסרטן, ולאחר 3 ניתוחים קשים, אינספור טיפולי כימו, הקרנות וטיפולים ביולוגים, נדבק דורון בנגיף הקורונה בסוף חודש מרץ 2020. לאחר כשבוע בו היה מורדם ומונשם, נכנע למחלה ונפטר לבדו בבית חולים השרון ב-7.4.2020, לא לפני שדאג לתת תרומה לתאומים יתומים שאימם נפטרה מקורונה. כזה היה דורון. טוב לב, צנוע, נדיב, מוכשר ובעל ידיים טובות (מג'יק טאץ' כפי שכינתה אותו אימו), בן אהוב, אב לתפארת ובעל מסור ואוהב.

דורון הותיר אחריו את אשתו חני, 2 בנותיו הקטנות (אור 4.5 ורונה 2.5), הורים, 2 אחיות וסבתא אשר כאבה מאד את לכתו, ונפטרה 9 חודשים אחריו בינואר 2021.

התערוכה הופקה ע"י צוות היכל התרבות ומינהל התרבות בעיריית פ"ת, אוצרת התערוכה אלונה שלייפק.

התמונות בתערוכה מוצעות למכירה וכל ההכנסות יתרמו לעמותה התומכת בחולי סרטן. לפרטים ניתן לפנות למזכירות היכל התרבות בטלפון 03-9125204. התערוכה פתוחה בימים א'-ה' 8:00-17:00 עד תאריך 15.3.2021

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
חוגגים פורים עם המפונים
עובדי עיריית גבעת שמואל, יחד עם ראש העיר, יוסי ברודני,...
לרגל פורים, ענקית ניהול האנרגיה איטון ישראל בשיתוף פעולה עם סניף אקים ישראל ברעננה: איטון תרמו עשרות משלוחי מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים
היום (ב', 18.3) עובדי ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון ישראל...
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...
ממשיכים לנגן, צומחים מחדש: התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון תערוך יום פעילות קהילתי-מוזיקלי מיוחד לילדים המפונים ומשפחותיהם ב-Ono music בקריה האקדמית אונו
במטרה לסייע לתלמידי מוסיקה המפונים מביתם לחזור לשגרה מוזיקלית, תערוך...
שלומית רבי מישיבת אמית כפר גנים פתח תקוה - מורת המאה
'מורת המאה', המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ"ד, היא שלומית...
She Ted - נערות ונשים מדברות חדשנות
אחת לשנה, בחודש מרץ, יתקיים פורמט She Ted שהגתה ומובילה...
הפלטפורמה הדיגיטלית החדשנית 'המסייעת' של מרכז השלטון המקומי זכתה במקום הראשון בתחרות השנתית והיוקרתית למצוינות במשאבי אנוש
'המסייעת', פלטפורמה דיגיטלית שפותחה לצורך תגבור כוח אדם במוסדות חינוך...
ביום חמישי האחרון התקיים טקס "אות האישה המובילה לשנת 2024"
ביום חמישי האחרון התקיים טקס "אות האישה המובילה לשנת 2024"...