Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הצללה לימי קיץ חמים – כיצד נעשה את זה נכון?

הצללה לימי קיץ חמים – כיצד נעשה את זה נכון?

טכנולוגיה ביתית

בשנים האחרונות פתרונות טכנולוגיות רבים נכנסו למרחבים שונים בחיינו וביניהם גם אל הבית הפרטי. רובוטים לטאטוא ושטיפה רצפות, טאבלט לשליטה בהדלקת האורות בבית, פחים דיגיטליים שנפתחים ללא מגע יד ומערכות השקיה אוטומטיות ביתיות הם חלק מאותם חידושים המשמשים לחסכון באנרגיה וחשמל לצד עזרה בפעולות הרבות הנדרשות בבית.

חידוש נוסף, הוא וילון חשמלי. הווילון החשמלי בעל יתרונות הדומים לווילון רגיל, כמו הצללה של הבת למניעת כניסת קרני שמש וחימום הבית, שמירה על פרטיות ועיצוב הבית. אך בנגידו לווילון רגיל, קיימות פונקציות נוספות אשר הופכות אותו לפופולרי אף יותר. ראשית, הזזה שלו אינה כרוכה במגע אדם, וניתן לשנות את מיקומו בעזרת לחיצת כפתור ואף שימוש באפליקציה חיצונית עד לגובה הרצוי, אשר מאפשר שמירה על טמפרטורה נוחה לאורך כל היום ובכך לחסוך באנרגיה וחשמל בבית.

וילונות טל היא חברה משפחתית הפועלת כ-40 שנה. החברה מספקת שירותי עיצוב ודקורציה תוך שילוב במגוון של פתרונות אבור לבית כמו וילונות, טפטים, פרט נוי וריפוד לצד מערכות פיקוד חשמליות מתקדמות.  החברה מייצרת מוצרים באיכות ורמת גימור גבוהה תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים העומדים בסטנדרטים גבוהים.

הצללה לימי קיץ חמים

בימי הקיץ החמים קרני השמש יכולים להיכנס  אל הבית ולחמם אותו, דבר שעשוי להשפיע על טמפרטורות הבית, דבר שישפיע גם על צריכת החשמל בבית. אחד הפתרונות שרבים בוחרים בכדי לאפשר שליטה בכניסת קרני השמש אל הבית הוא התקנה של וילונות הצללה. וילונות הצללה הם וילונות העשויים מבדי הצללה שונים המאפשרים סינון של קרני השמש. כיוון שהבדים אינם אטומים לגמרי, החללים הפנימיים של הבית עדיין מוארים באופן יחסי, גם כאשר הווילונות נמצאים במצב סגור.

להתאים את הווילון לחדר ילדים

עיצוב חדר הילדים דומה לעיצוב שאר החדרים בבית, אך כן נדרשת התאמה של מספר פרמטרים בעת העיצוב. לכן, כאשר בוחרים להוסיף וילונות אל חדר הילדים, על מנת לספר פרטיות, חיסכון באנרגיה וחשמל, יש לשים לב למספר דגשים. ראשית, לבחון את רמת הפרקטיות של הווילון בסיפוק הצרכים.

ילדים מבצעים פעולות רבות בחדר השנה שלהם, להן נדרשת הצללה שונה. לכן, מומלץ לוודא כי הווילון מתאים עור צרכים אלו, וכי הוא יכול לספק את הפתרון למרבית הצרכים. בנוסף לכך, חשוב לוודא כי הווילון והתקנתו הינם בטוחים עבור הילדים המתרוצצים בחדר. מסיבה זו, גם חשוב לוודא כי הווילון מותקן על ידי איש מקצוע. פרט נוסף בבחירת וילונות לחדרי ילדים הוא כמובן, העיצוב שלו. ניתן למצוא וילונות מבדים שונים ובצורות שונות ולהתאימם לאופי החדר והסגנון שלו וגם לנוחות השימוש של הילד.

וילונות טל היא חברה המספקת שירותי עיצוב ודקורציה באמצעות וילונות ייחודים, מוצרי הצללה, טפטים, כריות נוי ועוד. החברה פועלת כ-40 שנה, במהלכם צברה ניסיון וידע רב בתחום. החברה מספקת שירות אדיב ומקצועי ללקוחותיה לאורך כל התהליך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מכשיר שמיעה מומלץ של סאונד מכשירי שמיעה
ממש כמו משקפיים, גם מכשירי שמיעה חייבים להיות מותאמים לכל...
הילדים שלנו לא חייבים להתמודד לבד
הילדים שלנו הולכים בכל יום לבית הספר. שם, מחוץ לבית,...
מה אתם חייבים לדעת על הקמה של תשתית תקשורת
מאז שאתם מנהלים את העסק שלכם התקשורת בו לא מספיק...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
עריכה ניתוח משא מתן ואכיפת חוזים
עורך דין חוזים מתמחה בעריכת, ניתוח, משא ומתן ואכיפת חוזים,...
כיצד מאבחנים ליקויי למידה?
ישנם ילדים אשר על אף שהם משתדלים מאוד, אינם מצליחים...
נבחרת הדיבייט הגיעה להישגים מעולים בתחרות העולמית WSC שהתקיימה בלונדון
השבוע חזרו 49 תלמידים ותלמידות מתחרות הדיבייט שהתקיימה בלונדון, שתי...
קורא ברקוד איכותי ומקצועי
על מנת שתוכלו להעביר את המוצרים שלכם ולסרוק אותם באופן...
לטפל בצורה איכותית ומבוקרת
מטופלים רבים אשר מגיעים למרפאת השיניים נחרדים ונבהלים מהמכשירים השונים,...