Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפתרון שמאפשר גם ללקויי הלמידה להצליח

הפתרון שמאפשר גם ללקויי הלמידה להצליח

השאיפה הבסיסית שלנו כהורים היא שהילדים שלנו יסיימו את הלימודים בבית הספר כשהם יודעים לקרוא, לכתוב ולהתמודד עם פעולות בסיסיות יחסית במתמטיקה. עם היסודות האלה גם ההצלחה תגיע, שכן יהיו להם הכלים הדרושים להתמודד עם דרישות העולם. אלא שילדים רבים סובלים מקשיים בניסוח משפטים או שיש להם שגיאות כתיב בלתי נגמרות. אחרים מתקשים לקרוא ברצף או להבין את הטקסט, ועבור חלק מהילדים – אינטליגנטים וחכמים מאוד – חשבון הוא לא משימה פשוטה. לכולם יש פתרון, וזו הבשורה הטובה באמת.

 הפתרון שמאפשר גם ללקויי הלמידה להצליח

בעיה בחשבון? הגיע הזמן לאבחן אותה

אם הילד מתקשה להבחין בין "מעט" ל"הרבה" או להתמודד עם פעולות בסיסיות יחסים בחשבון, אבחון דיסקלקוליה יאפשר לכם לדעת מול מה אתם מתמודדים – ובעיקר לפעול בהתאם. במכון זרחין, מהמובילים בישראל לטיפול בלקויות הלמידה השונות, האבחון המדויק הוא היסוד שמאפשר לקבוע תכנית טיפול מותאמת לכל ילד וילדה. תכנית הטיפול על פי שיטת זרחין מעניקה לילד את הכלים להבחין בין הפעולות, לעבד את ההבדלים ולהבין את המושגים בפניהם הוא ניצב. אלה היסודות שעליהם נשענת המתמטיקה, וגם ההצלחה שלו.

הגיע הזמן לכתוב

לימודי הכתיבה מתחילים בכיתה א', ועבור ילדים רבים בשלב מוקדם עוד יותר. בתוך זמן לא רב הם כבר לומדים את כללי האיות והדקדוק, נושאים חשובים ללא ספק. עם זאת, דיסלקציה בכתיבה (המוכרת בשם דיסגרפיה) היא שמפריעה לרבים מהילדים להתמודד עם המשימה הזו. הם שוגים באיות של מילים מוכרות ובוודאי של מילים חדשות, כתב היד שלהם לא קריא ויש גם מי שמתקשה בניסוח משפטים של ממש. גם זו לא בעיה שאין לה פתרון, ועם הכלים הטיפוליים הנכונים אפשר לשפר כל מיומנות ולהעניק לילד את סט היכולות להן הוא זקוק.

הצעד הראשון: אבחון מקצועי

בין אם הילד מתקשה בקריאה, בכתיבה או בחשבון, הצעד הראשון בדרך לפתרון הבעיה – הוא האבחון המקצועי והנכון. לצורך בניית תכנית טיפול המותאמת לקשיים שחווה הילד נדרש מכון המבצע אבחון דיסגרפיה, דיסלקציה או דיסקלקוליה. עם הבנת האתגרים הניצבים בפני הילד כשהוא מתמודד עם טקסט או תרגיל בחשבון, ניתן להתגבר על השיבושים שמפריעים לו להצליח. הניסיון של צוות מכון זרחין, יחד עם אבחון מקצועי והאמונה כי כל ילד וילדה יכולים לעשות כל פעולה שרק ירצו, יצרו שיטת הטיפול אשר משיגה את התוצאות הטובות ביותר. לאבחון לקות הלמידה של הילד ולטיפול בה אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 050-4200291.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קייטנת גלישה
מזג האוויר בישראל בשילוב עם רצועת חוף כל כך ארוכה...
מה אתם חייבים לדעת על הקמה של תשתית תקשורת
מאז שאתם מנהלים את העסק שלכם התקשורת בו לא מספיק...
בעלי חברת הסעות? כבר עשיתם ביטוח?
אם בימים אלו אתם עסוקים בהקמה של חברת הסעות, אתם...
חלוקת רכוש המנוח באופן ניטרלי ורגוע- כך תעשו את זה
חלוקת רכושו של המנוח, גם אם הדבר נעשה בהתאם לצוואה...
להתמודד לבד מול הוצאה לפועל או בעזרת עורך דין?
ההוצאה לפועל, או בשמה הרשמי רשות האכיפה והגבייה, מוסמכת להטיל...
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...