Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

על רקע התכנית לבטל את תמ"א 38, 6 פרוייקטים של פינוי בינוי בשכונת ישגב בצפון תל אביב, בין שיכון דן לרמת החייל ובסמוך לפארק הירקון, מוכיחים כי זו הדרך הנכונה ביותר להתחדשות עירונית

על רקע התכנית לבטל את תמ"א 38, 6 פרוייקטים של פינוי בינוי בשכונת ישגב בצפון תל אביב, בין שיכון דן לרמת החייל ובסמוך לפארק הירקון, מוכיחים כי זו הדרך הנכונה ביותר להתחדשות עירונית
ישגב הדמיה

שכונת ישגב בצפון תל אביב הינה שכונה שקטה, ירוקה ונעימה "כמו של פעם", בסמוך למרכז ההייטק והבילויים של רמת החייל. מיקומה האסטרטגי, הופך אותה למבוקשת מאוד בקרב משפחות משפרות דיור.

בנייני הרכבת שנבנו עוד בתקופת הצנע עם הדירות הקטנטנות בנות כ 75 מ"ר נהרסים בהדרגה בשנים האחרונות ובמקומם נבנים בנייני בוטיק בעיצוב חדשני ובהם דירות מרווחות, מה שמעניק לשכונה הוותיקה והאהובה מראה הייטקי ומודרני.

ישגב הדמיה

על המהפכה השכונתית הזו אחראית, בין היתר, חברת קרן נדל"ן שמובילה בשכונה לא פחות מ 6 פרויקטי תמ"א פינוי בינוי 38/2 – הריסה ובניה מחדש בשלבים שונים.

העובדה שאחד מבעלי החברה, גידי רבינוביץ', נולד וגדל בשכונה, מוסיף לקשר הסנטימנטלי ולרצון לשמור על אופייה המיוחד של השכונה. גובה הבניינים החדשים הינו של 5 קומות ברוטו (תוספת של עד 3 קומות לעומת הבניינים הקיימים), התכסית הקטנה של הבניינים על המגרשים הגדולים והגינון העשיר של דירות הגן,  שומרים את האווירה הכפרית השקטה והנעימה של השכונה הותיקה.

הבניין הראשון שקרן נדל"ן הרסה ובנתה מחדש מול המרכז המסחרי וקפה לואיז נמכר כולו ואוכלס לפני כשלוש שנים, כך שאפשר להגיע ולהתרשם מהקווים העיצוביים הנקיים של הבניינים, אותם מתכנן האדריכל גידי בר אוריין.

הבניינים השני והשלישי נמצאים כיום בבנייה, אכלוסם צפוי בין שנה לשנתיים והם מציעים מספר דירות אחרונות למכירה מ-4 חד' ועד פנטהאוזים מיוחדים.

בימים אלה נפתח השיווק של הבניין הרביעי ברח' עולי הגרדום 17 שבשכונה. היתר הבנייה צפוי להתקבל בעוד כ- 6 חודשים והחברה מציעה את הדירות הראשונות למכירה במחירי פריסייל אטרקטיביים לזמן מוגבל.

לדוגמא, דירת 3  חדרים בשטח של 70  מ"ר נטו ועוד מרפסת בשטח של 14 מ"ר, החל מ-2400,000 שח .

דירת  5 חדרים בשטח של   144 מ"ר ועד מרפסת בשטח של 14 מ"ר ושתי חניות תת קרקעיות החל מ-4,100,000 . אין ספק שזהו מחיר מצוין המשקף עלות של כ-27,500 שח למ"ר בלבד.

הדיירים הוותיקים שהשכילו לחתום על פינוי בינוי הרוויחו דירות חדשות, גדולות ובטוחות והשבחה מוכחת של שווי הנכס ביותר מפי 2,  וההערכה היא שהמחירים בשכונה רק ימשיכו לעלות.

שכונת ישגב סמוכה לפארק הירקון ויש בה שפע של גני שעשועים ופינות ירוקות, לצד בתי כנסת, מוסדות חינוך איכותיים, מרכז מסחרי קטן הקרוב למרכזים הגדולים ולקניון איילון, בית קפה שכונתי, קופת חולים ועוד. השכונה ממוקמת בקרבת צירי התעבורה הראשיים של ראול וולנברג, תחבורה ציבורית נחוצה והרכבת הקלה העתידית.

"ישגב היא שכונה קהילתית מאד, והיתה כזו מאז ומתמיד", אומר גידי רבינוביץ, מבעלי חב' קרן נדל"ן "יש פה אנשים טובים, זו שכונה כמו ששכונה צריכה להיות, שכונה שאנשים אוהבים לגור בה". לדברי רבינוביץ, ביחס למחירי הדירות במרכז תל אביב, מחירי המכירה שפויים והגיוניים ומחירי הפריסייל שהם מציעים לתקופה מוגבלת הם מאוד אטרקטיביים ומציעים תמורה נהדרת.

הבניינים החדשים עומדים בתקני הבטיחות המחמירים של תמ"א 38/2, נבנים על פי תקנים של בנייה ירוקה, רמת גימור גבוהה ומוקפדת, בחניונים תת קרקעיים, מחסנים ובחדרי אופניים. כל דירה מצוידת כמובן במפרט טכני עשיר כיאה לדירת יוקרה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...