Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהם הטרנדים של החורף הקרוב בביגוד לילדים?

מהם הטרנדים של החורף הקרוב בביגוד לילדים?
צילום נדנד

מאת: אתי דהאן

החורף עושה את צעדיו לקראתנו באיטיות אך בעקביות. מייד אנו מורידים את בגדי החורף שהיו מאוחסנים אי שם במדפים העליונים ומתחילים למיין; חלק לתרומה או אולי לאחיינים הקטנים, וחלק ישרתו אותנו בנאמנות לעונה הגשומה. אבל, כמו בכל שנה, אנו יוצאים למסע קניות בגדי ילדים לחורף, ולכן דקה לפני כדאי להתעדכן בכל הטרנדים החורפיים בביגוד לילדים.

אז יצאנו לבדוק מה מציעות רשתות האופנה המובילות, ואילו טרנדים יככבו השנה בארון הבגדים של הילדים שלכם. פייר, חזרנו מוקסמים וממש עשה לנו חשק לחזור לילדות. אז, גילינו שהשנה הילדים שלנו ילבשו יותר סטים וחליפות תואמות, מה שעשוי לחסוך לנו הרבה זמן של חיפוש אחרי מכנס או חולצה תואמים. הנה כמה דוגמאות נבחרות:

מהם הטרנדים של החורף הקרוב בביגוד לילדים?
צילום נדנד

Carter's – חליפות מתוקות לילדות

המותג האמריקאי קרטר'ס מפתיע משנה לשנה בקולקציות מדליקות, וגם החורף ניתן למצוא באתר ובחנויות הרשת מגוון טרנדים עכשוויים שילדים אוהבים. בשיטוט באתר מצאנו חליפות לילדות בסטייל אמריקאי עם בדים באיכות גבוהה.

בחרנו להמליץ על חליפת 'אלפקה' הכוללת סט שני חלקים מדליקים של חולצה מעוצבת עם מלמלה בדוגמת אלפקה, בשילוב טייץ מודפס תואם ומגניב.

סט נוסף מדליק הוא WISH – סט טוניקה וטייץ לילדות בעיצוב מהמם. החולצה ארוכה עם כיתוב מנצנץ, סיומת של טול כחול עם מלמלה, וטייץ תואם בגוון תכלת בהיר. שווה הצצה.

נד נד (NanNed) – מותג בגדי ילדות קלאסי  

נד נד (NanNed) הוא מותג בגדי ילדות ישראלי שבהחלט שם את המותגים הגדולים בכיס הקטן. האיכות של הבדים בולטת לעין והתפירה שלהם נעשית כאן בישראל, הכל כחול לבן. באתר נד נד מצאנו מגוון חליפות לילדות מבדים רכים, עם טוויסטים מיוחדים כמו חליפת ארנב בשלל צבעים ועוד שלל חליפות לגן ולבית.

בחרנו להמליץ לכם על חליפתCROWEL SUIT  הרכה והנעימה, המגיעה בארבעה צבעים – וורוד בייבי, אפור בהיר, כחול נייבי ושחור. הבד של החליפה עשוי מקטיפה בשילוב כותנה, המכנסיים בגזרת SLIM-FIT, העליונית משולבת רוכסן עם כיסים קדמיים, וכובע קפוצ’ון בעל אוזני ארנב ארוכות ומתוקות המחוברות אליו.

חליפה נוספת שלא רצינו שתפספסו היא LEON SUIT, המתאימה לגן וגם לאירוע של אחר הצהריים. החליפה עשויה מבד קטיפה נעים בשילוב הדפס מנומר הורס, המייצר מראה מנצח של סטייל עם תעוזה.

NUNUNU – ז'קטים מדליקים שמתאימים לכל הופעה

NUNUNU הוא מותג ישראלי המציע קולקציות בגדי ילדים שבהחלט שונות מהנורמות המקובלות, ממש כמו שכולנו מחפשים. המטרה של המותג היא לייצר בגדים בסגנון יוניסקס, עם השראה משנת ה-80-90, וגם נגיעה של סגנון רוקיסטי בועט. מצאנו באתר מגוון סגנונות לבוש מיוחדים, ולמען האמת היה לנו קשה מאוד לבחור את הטובים ביותר. הנה שתי דוגמאות שמאוד אהבנו:

velvet biker jacket – ז'קט חובה לכל ילדה, ואף יכול להתאים גם לבנים. הוא עשוי מבד קטיפה שחור עם רוכסן צד מדליק, כובע קפוצ'ון גדול וחתך מדליק בשרוול. היופי של הז'קט הוא ההתאמה שלו לכל הופעה, מחליפת טרנינג קלילה ועד כעליונית לשמלת ערב.

ואם אנחנו בקטע של קטיפה, אז כדאי שתכירו את השמלה המדליקה – velvet party dress, העשויה מקטיפה שחורה, עם הגבהה בכתפיים ומעט טול. השוס שלה הוא בכלל החלק האחורי העשוי משכבות של טול רך ונעים בצבע שחור. החליפה תהיה הורסת עם גרביון שחור ואפילו בשילוב אחד הז'קטים המהממים שיש באתר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רשת סופר פארם משיקה חנות דגל חדשה ויוקרתית המשתרעת על שטח של כ 800 מ"ר
ההשקעה בסניף סופר פארם החדש נאמדת בכ 3 מיליון ש"ח רשת...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...