הפקק לצילומים לקמפיינים חדשים השתחרר ובנק מזרחי טפחות מצלם החודש קמפיין נוסף:
השבוע, שוק הכרמל בתל אביב היה תוסס במיוחד, עם צילומים לקמפיין חדש של בנק מזרחי טפחות לפיקדון ליצ'י, בהשתתפות הדמות הצבעונית מהשוק עבד שקרא המוכר יותר כ"ינעל העולם". דינה נבות סמנכ"ל השיווק של הבנק הגיעה אף היא לשוק לעקוב מקרוב אחר צילומי הקמפיין ודאגה לתעד את המפגש עם עבד שקרא ודביר בנדק.
בקמפיין, דביר חוזר לשגרה, עושה קניות בשוק הכרמל ופוגש את "ינעל העולם". השניים מעלים חשש מה יקרה עם "שוב ינעל העולם" ויסגרו את הבסטות,
וסוזי טובי מנהלת ההשקעות ממזרחי טפחות, מציעה להם את פיקדון ליצ'י כפתרון המאפשר להיערך מראש למצב של חוסר וודאות כלכלית מאחר ומדובר בפיקדון ששומר על הכסף ומציע ריבית שעולה לאורך התקופה.