השחקנית מגי אזרזר, שגרירת המותג 'גרנייה', בקמפיין סביבתי משותף למותג ולעמותת אקואושן במטרה לשמור על החופים והים נקיים מפלסטיק חד פעמי!

השחקנית מגי אזרזר, שגרירת המותג 'גרנייה', בקמפיין סביבתי משותף למותג ולעמותת אקואושן במטרה לשמור על החופים והים נקיים מפלסטיק חד פעמי!
צילום: אסף לב

אמש, (יום א)  התייצבה השחקנית מגי אזרזר, המשמשת כשגרירת מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, ליום צילומים מיוחד, במסגרתו יעלה קמפיין בישראל בשיתוף עמותת אקואושן, במטרה להעלות את המודעות לשמירה  על הסביבה תוך מיקוד בפלסטיק חד-פעמי בחופי הים.

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב

הקמפיין שיעלה במהלך ספטמבר, הינו חלק מהאג'נדה של מותג גרנייה, "יופי ירוק", אשר באה לידי ביטוי בעידוד להפחתת השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לרב-פעמי שאינו מזיק לסביבה, שמירה על החופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי והעלאת המודעות הציבורית לקיימות ואיכות הסביבה, זאת לצד הפחתת הפלסטיק באריזות המותג, ברכיבים, בשיווק ובהפצה.

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב

דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות בלוריאל ישראל אמרה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות של קבוצת לוריאל, "לוריאל למען העתיד", אימצו גם המותגים בקבוצה אג'נדות חברתיות וסביבתיות. מותג הטיפוח גרנייה מתמקד בצמצום פלסטיק, המהווה בעיה עולמית אשר פוגעת, בין היתר, בחופי העולם כולו, כמו גם בישראל בה עד 90% מהפסולת הימית כמעט ואינה מתכלה. אנו גאים לשתף פעולה עם עמותת אקואושן הפועלת למניעת זיהום החופים והים, במטרה להעלות את המודעות ולהביא לשינוי התנהגותי כדי לצמצם את הפלסטיק החד פעמי בחופים ובים. ביחד, אנו מאמינים שנצליח לחולל שינוי תודעתי והתנהגותי".

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב

אריק רוזנבלום, מנכ"ל עמותת אקואושן: "כדי שתוכנית קיימות תצליח, הדבר מחייב שתוף פעולה של כל הנוגעים בדבר ולמגזר העסקי יש מקום של כבוד. קבוצת לוריאל השיקה את תוכנית הקיימות העולמית שלה בעולם ובישראל ולכן בחרנו לשתף פעולה עם מותג גרנייה אשר לו ערכים דומים לפעילותנו ואשר שם לו מטרה לצמצם את השימוש בפלסטיק, הן במוצריו והן באמצעות העלאת מודעות הציבור. עמותת אקואושן פועלת בשנים האחרונות למניעת זיהום הסביבה החופית והימית מפלסטיק, בדגש על חד פעמי, באמצעות חינוך והסברה, מתן תו סביבתי, ניטור ומחקר, קידום חקיקה ועוד, ומברכת על השותפות עם מותג גרנייה לקמפיין "שמים סוף לחד פעמי בחוף".

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב
שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קולולו חוגג את הרוח האמריקאית: שבוע ג'ק דניאל'ס וקולינריה בהשראה אמריקאית
לרגל ה־4 ביולי – בר הקוקטיילים קולולו בפתח תקווה יוצא...
היקב ההיסטורי בלב המושבה יהפוך למרכז לצעירים
לאחר שהוועדה לשימור אתרי מורשת בעיריית פתח תקווה אישרה לקדם...
חגיגה קולינארית יוקרתית: לראשונה קניון עופר רמת אביב פותח מתחם קולינארי ייחודי בימי שישי: "לה בוקרייה" מבית WEEKEND MARKET
המתחם יפעל בימי שישי באופן קבוע בחודשים הקרובים ויכלול  שפע...
הדלתות היו סגורות אבל הלב תמיד פתוח
גם בימי המלחמה, כשאזעקות היו חלק מהשגרה והמתח הורגש בכל...
יופי של יוזמה: בכירי ומתנדבי עמותת שניר מחלקים ערכות פנאי לילדים מרמת גן שפונו מבתיהם
בכירי ומתנדבי עמותת שניר החלו לחלק מאות ערכות פנאי לילדים...
להפוך את החלל לבית
כאשר רוכשים דירה מקבלן, אחד האתגרים המשמעותיים הוא להפוך את...
עושים שכונה: רשת קפה ביגה משיקה פורמט חדש של סניפים שכונתיים ברחבי הארץ תחת השם: BIGA STREET
שני הסניפים הראשונים יפתחו: בשכונת הנוריות בראשון לציון ובשכונת הנשיא...
הנצחה ברוח המלחמה
ראש העיר רמי גרינברג יביא בפני מועצת העיר הצעה לקריאת...
בשורה משמחת לחובבי היין והקולינריה: הטייסטינג רום משיק תפריט קיץ חדש ושעות שמחות מבעבעות
הטייסטינג רום בר היין הקונספטואלי שבפארק שרונה תל אביב מזמין...
לא משאירים אף אחד מאחור: בת-ים מגויסת למען הכלבים והחתולים שפונו עם משפחותיהם
מבצע "עם כלביא" הותיר חותם כואב בעיר בת-ים. בעקבות פגיעה...
דילוג לתוכן