Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

תקופת הקורונה הביאה עמה שלל אתגרים שרובינו נתקלים בהם בפעם הראשונה. הדבר נכון פי כמה כשמדובר בבעלי עסקים. לצד הנתונים על הפגיעה הבריאותית של נגיף הקורונה, נשמעים גם לא מעט קולות שמעלים על סדר היום את הנושא של "מגפה כלכלית" – כזו שהורסת עסקים ומציבה אותם בעמדה ממנה הם מתקשים להתאושש, אם בכלל. בעקבות כך, מבצעים בעלי עסקים רבים "חישוב מסלול מחדש" לגבי היבטים שונים של ההתנהלות העסקית שלהם, כשאחד מהפתרונות היצירתיים שנחשבים ליעילים ביותר, הוא פרסום בידיעות אחרונות. מדוע זה כל כך חשוב ואיך זה משתלב עם תהליכי הדיגיטציה שזורזו גם הם בעקבות הקורונה? על כך תקראו מיד.

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

אי אפשר להוריד מכם את העיניים

עיקר המאמץ בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי הוא לתפוס את תשומת לב הקוראים, שנחשפים מדי כמה שניות למסה עצומה של תכנים, רבים מהם של עסקים המתחרים בכם. שלא כמו בפרסום בידיעותאחרונות, הקריאייטיב של המודעות האלו בנוי בצורה ששואפת לתפוס את עיני הגולשים ולהסב את תשומת לבם להמשך המסר וזה נעשה לעיתים, בלית ברירה, על חשבון איכות ויזואלית או טקסטואלית. כלומר, בפרסום בדיגיטל המטרה לפעמים מקדשת את האמצעי.

לעומת זאת, פרסום בידיעות אחרונות מאפשר לכם להיות \"רגועים\" יחסית, מהבחינה שקהל הקוראים נחשף למסר שלכם באופן הרבה יותר מדוד ואתם לא צריכים להילחם על המקום שלכם באותה עוצמה ותעוזה כמו בפרסום דיגיטלי. בכלל, אופן השימוש בעיתון כמו ידיעות אחרונות הוא הרבה יותר איטי מאופן השימוש ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט, שם נהוג לגלול במהירות את התוכן. הדפדוף האיטי בעיתון יכול לשרת את המטרות שלכם בצורה מצוינת ובזמנים כמו תקופת הקורונה, בה אנשים רבים יושבים חסרי מעש בבית ומעלעלים בנינוחות בעיתון, פרסום בידיעות אחרונות הוא יתרון משמעותי.

הגודל קובע. רוצים לדעת למה?

מודעות ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט מעוצבות בדרך כלל בגודל המבוסס על פורמט אחיד, שנקבע על-מנת לשלב אותן בצורה הטבעית ביותר עם תוכן אורגני של משתמשים פרטיים. בעיתון אתם גם מוגבלים בגודל הפרסום – עד עמוד אחד או לכל היותר עמוד כפול – אך אפילו בפורמט מינימלי של חצי עמוד או שליש, עדיין מדובר במודעה שהממדים שלה משמעותית יותר גדולים מאלו של מודעה דיגיטלית. לכן, יש לכם יותר סיכוי לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר להם את המסר השיווקי שלכם בצורה מדויקת ויעילה – ויש לציין אף במחירים אטרקטיביים יותר מאלו של שיווק בדיגיטל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ליווי משפטי שוטף של העסק שלכם: צעד חשוב בדרך להצלחה
ככל שפעילותו של עסק היא רחבה יותר וככל הוא מצליח...
מועדון בת מצווה
מועדון בת מצווה גליס: המקום המושלם לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת!
אם אתן מחפשות מקום מיוחד שיאפשר לכן לחגוג בת מצווה...
איך מעצבים ומקימים ביתן לתערוכה?
בדרך כלל המטרה של תערוכות שעוסקות בתחומים שונים היא להציג...
טעם של מסורת עם נגיעה של חדשנות
האם אי פעם חלמתם על אירוע שבו האוכל לא רק...
החשיבות בבחירת המזון הנכון לחיית המחמד שלכם
אם תשאלו כל ילד קטן, כנראה שאחד הדברים שהם מבקשים...
האם אפשר להפוך את האימון לפעילות מהנה?
אנחנו מצד אחד חיים בעולם בו לכל אחד מאיתנו יש...
מה כולל טקס גילוי מצבה
30 ימים לאחר יום הקבורה נהוג לקיים בבית הקברות טקס...
ריהוט לבית – איך רוכשים ריהוט מתאים לבית
כל בית, גדול או קטן, חדש או ישן, צריך להיות...
הפיכת הבית לירוק ועצמאי מבחינה אנרגטית
בעידן הנוכחי שבו קיימת מודעות סביבתית גוברת והולכת, חשש מפני...
מה המפתח לעסקת נדלן מוצלחת
למשקיעים רבים יש את החלום להצליח בגדול. משקיעים רבים חולמים...