פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

תקופת הקורונה הביאה עמה שלל אתגרים שרובינו נתקלים בהם בפעם הראשונה. הדבר נכון פי כמה כשמדובר בבעלי עסקים. לצד הנתונים על הפגיעה הבריאותית של נגיף הקורונה, נשמעים גם לא מעט קולות שמעלים על סדר היום את הנושא של "מגפה כלכלית" – כזו שהורסת עסקים ומציבה אותם בעמדה ממנה הם מתקשים להתאושש, אם בכלל. בעקבות כך, מבצעים בעלי עסקים רבים "חישוב מסלול מחדש" לגבי היבטים שונים של ההתנהלות העסקית שלהם, כשאחד מהפתרונות היצירתיים שנחשבים ליעילים ביותר, הוא פרסום בידיעות אחרונות. מדוע זה כל כך חשוב ואיך זה משתלב עם תהליכי הדיגיטציה שזורזו גם הם בעקבות הקורונה? על כך תקראו מיד.

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

אי אפשר להוריד מכם את העיניים

עיקר המאמץ בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי הוא לתפוס את תשומת לב הקוראים, שנחשפים מדי כמה שניות למסה עצומה של תכנים, רבים מהם של עסקים המתחרים בכם. שלא כמו בפרסום בידיעותאחרונות, הקריאייטיב של המודעות האלו בנוי בצורה ששואפת לתפוס את עיני הגולשים ולהסב את תשומת לבם להמשך המסר וזה נעשה לעיתים, בלית ברירה, על חשבון איכות ויזואלית או טקסטואלית. כלומר, בפרסום בדיגיטל המטרה לפעמים מקדשת את האמצעי.

לעומת זאת, פרסום בידיעות אחרונות מאפשר לכם להיות \"רגועים\" יחסית, מהבחינה שקהל הקוראים נחשף למסר שלכם באופן הרבה יותר מדוד ואתם לא צריכים להילחם על המקום שלכם באותה עוצמה ותעוזה כמו בפרסום דיגיטלי. בכלל, אופן השימוש בעיתון כמו ידיעות אחרונות הוא הרבה יותר איטי מאופן השימוש ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט, שם נהוג לגלול במהירות את התוכן. הדפדוף האיטי בעיתון יכול לשרת את המטרות שלכם בצורה מצוינת ובזמנים כמו תקופת הקורונה, בה אנשים רבים יושבים חסרי מעש בבית ומעלעלים בנינוחות בעיתון, פרסום בידיעות אחרונות הוא יתרון משמעותי.

הגודל קובע. רוצים לדעת למה?

מודעות ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט מעוצבות בדרך כלל בגודל המבוסס על פורמט אחיד, שנקבע על-מנת לשלב אותן בצורה הטבעית ביותר עם תוכן אורגני של משתמשים פרטיים. בעיתון אתם גם מוגבלים בגודל הפרסום – עד עמוד אחד או לכל היותר עמוד כפול – אך אפילו בפורמט מינימלי של חצי עמוד או שליש, עדיין מדובר במודעה שהממדים שלה משמעותית יותר גדולים מאלו של מודעה דיגיטלית. לכן, יש לכם יותר סיכוי לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר להם את המסר השיווקי שלכם בצורה מדויקת ויעילה – ויש לציין אף במחירים אטרקטיביים יותר מאלו של שיווק בדיגיטל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתי ראית את האופק – העמותה שפועלת למען עתיד דמוקרטי בישראל
בעידן שבו השיח הציבורי בישראל סוער ומפולג, יש מי שבוחרים...
רואה חשבון אונליין: פתרון חכם לניהול העסק
שירותי רואה חשבון אונליין    השירותים של רואה חשבון אונליין מציעים לעסקים...
חיפוי קרמיקה לאמבטיה: הפתרון המושלם לעיצוב מודרני  
חיפוי קרמיקה לאמבטיה כאשר מדובר בעיצוב חדר האמבט, בחירת חיפוי קרמיקה...
טרנד התפירה שכבש את תל אביב: מכונות תפירה מקצועיות חוזרות לאופנה
בין בתי הקפה האורבניים לחנויות הווינטג' המעוצבות, מסתמן טרנד חדש...
חשיבות המדידות בתחום ההנדסה והטכנולוגיה
מדידה פוטוגרמטרית: הפתרון המתקדם למדידות מדויקות   מדידה פוטוגרמטרית היא אחת השיטות...
משלוחים בארץ: השילוח המהיר והיעיל
משלוחים בארץ - פתרון מהיר ונוח לכל צורך כאשר אנחנו מדברים...
איך לבחור עו"ד הסכם ממון שיתאים לכם?
כשמדובר בניהול מערכת יחסית זוגית חשוב לוודא ששני הצדדים מבינים...
אילו שיקולים לקחת בחשבון בקבלת דירה במתנה?
קבלת דירה ללא תמורה כספית מבני משפחה היא עניין נפוץ...
שימושים של חבק לצינור מתכת – הפתרון הקטן שעושה את ההבדל
עולם התעשייה, התחזוקה והבנייה נשען על אלפי רכיבים קטנים שעובדים...
חיל חקירות: איך לבחור חוקר פרטי מנוסה?
כשאתם מחפשים לשכור חוקר פרטי, חשוב להבין תחילה את הצרכים...
דילוג לתוכן