Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החלקת קראטין – להישאר אופנתית ועם שיער בריא

החלקת קראטין – להישאר אופנתית ועם שיער בריא
קרדיט: freepik

 לא מעט גלים אופנתיים באים והולכים, חלקם בריאים לנו, וחלקם פחות. ככל שמדובר בגל האופנתי של החלקת קראטין לשיער אפשר בהחלט גם להישאר אופנתיים וללא פגיעה מהותית בשיער. למעשה, החלקות קראטין הן החלקות הכוללות פורמולה להחלקה מגוונת. ניתן לעשות החלקה זמנית והחלקה קבועה, הכל לבחירתכם. החלקה מסוג קראטין היא החלקה המשקמת את השיער ומעניקה לו את המראה הבריא והיפה שאמור להיות לו בבסיסו. מהם סוגי ההחלקות ומה מרכיב אותן, כל זאת במאמר הנוכחי.

קרדיט: freepik

החלקת קראטין – איך יודעים מה לבחור?

 הקראטין הוא חלק מאד חשוב בתהליך שיקום השיער שלנו ומשתלב נפלא עם המבנה הטבעי של השיערה, ולכן יכול למלא אותה ולהביא אותה למראה הבריא והחלק שלה.

החלקת קראטין מתקיימת לרוב עבור שיער הזקוק לשיקום שעבר החלקה או צביעה כימית. הקראטין מצפה את מעטפת השיערה, משלב עם מולקולות הקראטין המרכיבות אותה ובכך מעניק לשיערה את הברק האופייני לה ומחזיר אותה למצב בריא. החלק משקמת מתאימה לשיער מאד יבש. יחד עם זאת, כדאי לדעת שלא כל החלקת קראטין אכן משקמת את השיער ומדובר בעניין אינדיבידואלי מאד.

ישנם שלושה סוגי החלקות עיקריות:

החלקה ברזילאית

ההחלקה הברזילאית היא החלקת קראטין הנועדה לנשים בעלות שיער מסולסל באופן צפוף מאד. היא נפוצה גם בקרב גברים. מדובר בהחלקה די אגרסיבית ועם מינון חומר פעיל גבוה. יש לשים לב לחומרים המשתמשים בהם בהחלקה זו, חלקם יכולים להיות מסוכנים לשיער בכמות שעולה על 0.2%.

החלקה זמנית

קיימות פורמולות בהן הקראטין משמש כחומר פעיל אשר מחליק בפועל את השיער. פורמולות אלו נמרחות על השיער, מחממות אותו ומעצבות אותו לשיער חלק לחלוטין. היות והקראטין אך ורק עוטף את השיער ולא מחלחל אל גוף השיערה מדובר בהחלקה זמנית שאינה יכולה להיות קבועה. הטווח להחלקה זו הוא עד שבוע.

החלקה אורגנית

השימוש בתכשירים אורגניים בזמן החלקת קראטין הוא בהחלט נפוץ, אלו מוצרים שמבוססים על רכיבים פעילים טבעיים המופקים מצמחים ומינרלים ובעלי רכיב הזנה של שמן וויטמינים שונים.

החלקת קראטין – שמירה על שיער בריא וצבע נהדר 

החלקת קראטין מאפשרת לנו לשמור על השיער עם השלמת מוצרים המתאימים להמשך טיפול גם בבית או במספרה. צבע לשיער ללא אמוניה למשל יכול לסייע בחיזוק הטיפול המתמשך של החלקת קראטין בכך שאינו פוגע בבסיס השיערה, ומשתלב נהדר עם טיפול החלקת קראטין משקמת.

מוצרי שיער ללא מלחים כמו שמפו, או מרכך, יכולים גם להוות מוצרים משלימים נפלאים. החשוב הוא לזכור שאסור להזניח ולהמשיך לטפח את השיער גם בבית, למרות שעברתם החלקה משקמת. הבסיס מתחיל בכם.

מאמר זה נכתב על ידי סנטהייר, חברת CENT HAIR נוסדה בשנת 2002 כרשת החנויות הראשונה בישראל שמשווקת ישירות לצרכן מוצרי טיפוח מקצועיים לשיער. בסנטהייר מייחסים חשיבות רבה להתאמה נכונה של המוצר לסוג השיער, למצב השיער ולאקלים.

אנחנו ומסייעים ללקוחות שלנו להתאים ולבחור את המוצרים הנכונים, הבריאים והאפקטיביים ביותר לשיערם, לא בהכרח את המוצרים הטרנדיים או היקרים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קייטנת גלישה
מזג האוויר בישראל בשילוב עם רצועת חוף כל כך ארוכה...
מה אתם חייבים לדעת על הקמה של תשתית תקשורת
מאז שאתם מנהלים את העסק שלכם התקשורת בו לא מספיק...
בעלי חברת הסעות? כבר עשיתם ביטוח?
אם בימים אלו אתם עסוקים בהקמה של חברת הסעות, אתם...
חלוקת רכוש המנוח באופן ניטרלי ורגוע- כך תעשו את זה
חלוקת רכושו של המנוח, גם אם הדבר נעשה בהתאם לצוואה...
להתמודד לבד מול הוצאה לפועל או בעזרת עורך דין?
ההוצאה לפועל, או בשמה הרשמי רשות האכיפה והגבייה, מוסמכת להטיל...
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...