"בעל עסק? כך תתכונן לסגר הבא"

"בעל עסק? כך תתכונן לסגר הבא"
קרדיט freepik

בעקבות העלייה בתחלואה, יצאנו לבדוק מה גרם לאלפי עסקים להיכנס לעולם הדיגיטל ולהתברג גבוה מעל המתחרים.

רגע לפני הסגר הבא, שנראה קרוב מתמיד, האם חשבתם איך תוכלו להישאר בעניינים ולהמשיך ולקדם את העסק שלכם? השנה האחרונה הביאה איתה הפתעות רבות, רובן שליליות לעולם העסקים בארץ ובעולם. אלפי עסקים קטנים כגדולים קרסו, ואיבדו כל אוויר לנשימה בעולם העסקי. רבים מהעסקים שצלחו את המשבר בשלום, הצליחו בעיקר בשל כניסתם לעולם הדיגיטלי. מסעדות עברו לתרבות הטייק אווי והציעו את המנות שלהן באתרי אינטרנט ובכל הפלטפורמות החברתיות, חנויות בגדים דאגו לפתוח חנויות און ליין, כך גם בתחומי עסקים נוספים, החל מרשתות שיווק וסופרים ועד לחנויות רהיטים וחנויות לממכר מוצרי חשמל.
מי שהשכיל ונכנס לעולם הדיגיטלי, הצליח לשמר את הראש מעל המים, וזה היה הסוד לעבור את הסגרים בשלום.

נוחות היא שם המשחק

הלקוחות הפוטנציאלים בישראל ובעולם הוכיחו שוב ושוב, כי נוחות שווה בעיניהם יותר, גם אם הדבר כרוך בתשלום של דמי משלוח. לאף אחד מאתנו אין זמן מיותר לבזבז על נסיעות, ביקורים בחנויות, דוחק, ועוד. הלקוחות גילו עד כמה זה נוח להזמין את הנחוץ להם בין אם הם נמצאים בבית, בעבודה, במנוחה על הספה, או אפילו מהנופש, ללא כל מאמץ. בעוד שרבים מהעסקים קרסו, בעלי הנכסים הדיגיטליים נסקו מעלה, והגיעו למחזור מכירות שלא היה להם אפילו לפני המגפה. אם פעם היה חשש מלקנות און ליין, הלקוחות הבינו כי האתרים מאובטחים, ואף ניתן להחליף מוצר באם הוא לא תואם. הזמן שחסכו לעצמם הלקוחות, הוביל אותם לבצע רכישות. לדוגמא, בסקר שבוצע בספטמבר 20 בסגר השני, התברר כי סכום ההוצאות שבוצעו בעסקות אונליין הגיע לכ-145 מיליון שקל, לעומת 75 מיליון שקל בימים שלפני ראש השנה בשנה הקודמת. שוב הדיגיטל הוכיח את עצמו.

פתרון לכלל המגזרים

אם חשבתם כי השימוש בדיגיטל הוא לטובת רק חלק מהמגזרים בישראל, דעו לכם כי תקופת הקורונה הביאה איתה עלייה ניכרת ברכישות אונליין גם בקרב המגזר הערבי והמגזר החרדי, שעד כה פחות השתמשו באפשרות זו. חברות רבות היו חייבות למצוא את הדרך, כיצד להגיע לפלחי שוק אלו, ושנת הקורונה הניבה עלייה חדה ברכישות אונליין בציבור הישראלי, עם סכום של 62,807,369 דולר לעומת 2019 שהסכום היה 44,463,598 דולר, עלייה של כ- 41%. החנויות הסגורות והצורך במוצרים בסיסיים לדוגמת בגדים ומוצרי צריכה, הובילו את המגזר הערבי והמגזר החרדי, לרכוש אונליין. חלק מההתנהלות מול מגזרים אלו הסתמכה על הודעות SMS ועל הודעות קוליות.

פתרון לכלל המגזרים
קרדיט freepik

 

חוסר מוכנות – איבוד יתרון

המציאות היומיומית המשתנה בעקבות העלייה בתחלואה, מובילה אותנו לקראת החגים עם חששות גדולים. שהרי בתקופה זו, ישנה עליה חדה במחזורי המכירות ואם אינכם בכיוון הנכון, אתם עלולים לאבד את היתרון שלכם, גם אם בשגרה אתם מובילים במכירות בתחום בו הנכם עוסקים. רגע אחד מאוחר מדי, יכול להוביל אתכם לירידה חדה במכירות מול המתחרים בעלי הנכסים הדיגיטליים.

לנפץ את הבועה

מגפת הקורונה והמהפכים שהגיעו בעקבותיה, הוכיחו לכולנו כי המוכר והבטוח, כבר לא כל כך בטוח, וכי דברים יכולים להשתנות בן רגע ולא תמיד יש לנו את הדרך לשלוט במה שקורה. בעלי עסקים רבים לא צפו את התהפוכות שהשפיעו בעיקר על העולם העסקי, כולנו היינו צריכים להמציא את עצמנו מחדש על מנת לשרוד את המגפה שטרפה את כל הקלפים בעולם העסקי. מי שהתעשת בזמן ויצר נכסים דיגיטלים, הרוויח מאוד מהשינויים והתהפוכות, הלקוחות הפוטנציאליים בכל תחום, גילו עד כמה קל ונוח השימוש בדיגיטל, עד כמה נוח להזמין בעזרת לחיצה על כמה מקשים את המוצר אותו הם צריכים, ובמרבית המקרים הוא מגיע אליהם עד לפתח הבית ללא כל מאמץ.

בעלי עסקים? השאירו פרטים והתכוננו לסגר הבא

[pojo-form id="17838"]

מנצחים את הפחד

נכון, לא כולנו נולדנו בעלי יכולות טכניות וידע דיגיטלי. אך עם התפתחות הדיגיטל, רובנו מבינים כי אם לא נתקדם עם הקדמה, נישאר הרחק מאחור, וכך גם בעולם העסקים. אם בעבר השימוש באמצעים הטכנולוגיים לקידום העסק היה זכות, כיום השימוש בפלטפורמות הדיגיטליות הוא חובה עבור כל איש עסקים שרוצה להקפיץ את העסק שלו כמה דרגות מעלה, ולהתברג במקום גבוה בתחום בו הוא עוסק. היום הכל נגיש, בעזרת המדיה מכל מקום בו תהיו, תוכלו לשלוט על כל הנכסים הדיגיטליים שלכם, ובכל רגע נתון תדעו מה מצב הרכישות בעסק שלכם. אם פעם הכל היה מסורבל, הפלטפורמות השונות שהדיגיטל מציע היום, ישנו את חייכם ללא היכר, בקלות ובנוחות. 

אם אתה לא שם, אתה לא קיים

עם כניסת עסקים רבים לעולם הדיגיטלי, התרחבו השירותים הניתנים לבעלי עסקים, וכיום כל אחד יכול למקסם את אחוז הלקוחות שיגיע באופן זה. המושגים קידום אורגני, ופרסום ממומן, כבר לא שפה זרה, והוכח כי אם אתה לא שם, אתה לא קיים. הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים את כל הדרוש להם בראש ובראשונה בדיגיטל. הם מבצעים השוואות מחירים, מחפשים דגמים להשוואה, וכמות החיפושים האדירה בגוגל, שלחה את בעלי העסקים לאיתור נכון וממוקד של העסק. כולנו מבלים נתח נכבד משגרת יומנו בשיטוט ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. פלטפורמות אלה הפכו כבר מזמן לכר פורה לצמיחה עסקית, ולאיתור לקוחות פוטנציאלים. 

עליה במספר המבקרים בחנויות

החשיפה של עסקים שהשכילו לרכוש נכסים דיגיטליים, התבטאה גם בימים שאחרי הסגר. עם שחרור הסגר ופתיחת החנויות, הבינו בעלי העסקים כי לדיגיטל אפקט כפול. לקוחות רבים העדיפו להמשיך ולבצע את הקניות שלהם באמצעות הדיגיטל, ופחות להגיע לחנויות. דבר זה גרם לעסקים רבים לחיסכון, לדוגמת חיסכון בכח אדם, משאבים שונים ועוד. התוצאה היא שהמכירות עלו וההוצאות ירדו, כך שהיה רווח כללי לעסק.  

הדיגיטל עובד:

פרסום בדיגיטל מאפשר לנו לחשוף את העסק שלנו לנתח שוק הרבה יותר רחב ממה שהיינו מורגלים אליו. המטרה היא שאחוז המכירות שלנו יגדל לאורך הזמן, תוך חשיפתנו לקהלים שהם מעבר לקהלי היעד, אך לקוחות פוטנציאליים. כיום, הלקוח הממוצע פונה מיד לרשת האינטרנט לפני ביצוע עסקה או קניה, והמדיות משמשות כמקורות מידע נרחבים. על מנת לעלות על הגל ולהיות מוכן לכל תרחיש, צור גם אתה את הנכסים הדיגיטליים שלך. 

בעלי עסקים? השאירו פרטים והתכוננו לסגר הבא

[pojo-form id="17838"]
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תחרויות האביב 2024 מטעם קרן התרבות אמריקה- ישראל יוצאות לדרך
קרן התרבות אמריקה - ישראל, הפועלת לקידום תרבות ואמנות בישראל,...
מתנות שלא שוכחים: בלוני כרום, מארז שוקולד יוקרתי ומארז לגבר ליום הולדת
בחירת מתנה לגבר ליום הולדת יכולה להיות אתגר, אך כאשר...
כמה חשמל צורכים מכשירי החשמל שלנו?
אם חשבתם עד היום שאין שום דבר שאתם יכולים לעשות...
חופש תנועה ללא גבולות
שינוי פרדיגמת הניידות כסא ממונע מתקפל מייצג מהפכה בתפיסת הניידות האישית....
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג הוא שוקולד שעבר התאמה אישית עם עיצוב, לוגו...
חוג פילאטיס בפתח תקווה
סטודיו DRIVE – כי הכושר שלך הוא היעד שלנו.
בסטודיו DRIVE בפתח תקווה אנו מבינים עד כמה חשוב לשמור...
חמישים גוונים של דבש: לצעוד אל החגים בסטייל
ירין שחף, על המגמות באיפור - שכדאי להכיר החגים מעבר לפינה....
חנויות פופ אפ למתנות מקוריות ומעוצבות לחגים יפתחו ע"י המעצבת, משפענית הרשת ועורכת התוכן אורן נווה בעופר בילו סנטר, עופר הקניון הגדול בפתח תקוה ועופר הקריון
לרגל ראש השנה וחגי תשרי יפתחו  3 קניונים מובילים: עופר...
'בוקר אישי' - בקניון עופר רחובות הרצאה מעוררת השראה של טל ליפשין : "לריגושים אין גיל" והקרנת סרט "המושב האחורי"
קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, יערוך ביום שני ה...
ערב פרימיום משותף למסעדת פליים וליקב טפרברג
יין ימזג ללא הגבלה במסעדת פליים בהובלת השף אורן אסידו במסעדת...
דילוג לתוכן