Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

העקרונות של חוק אמנת האג

העקרונות של חוק אמנת האג
קרדיט FREEPIK

בכל מקרה של חטיפת ילדים על ידי אחד ההורים, ללא הסכמה של ההורה השני, והעברת הילד למדינה אחרת, הרי שאז עולה הסוגייה של חוק אמנת האג. בכל מקרה של חטיפה בתוך גבולות ישראל, זה יטופל על ידי הרשויות המקומיות של המדינה. אבל בכל מקרה של חטיפה לחו"ל, אז הנסיבות הן שונות. חוק אמנת האג יוצר הסדרה של החוקים המקובלים כדי להצליח בשיתוף פעולה בינלאומי מול מדינות אחרות, במקרה של חטיפת הילד או הילדים, ממדינת ישראל למדינה אחרת בחו"ל. על חוק אמנת האג חתומות כ100 מדינות, כולל מדינת ישראל. באמצעות החוק הנ"ל ניתן להסדיר סוגיות מורכבות בין מדינות, אודות חטיפות של ילדים ממדינת ישראל למדינות בינלאומיות בחו"ל. 

העקרונות של חוק אמנת האג
קרדיט FREEPIK

החזרת ילדים חטופים להורים: סוגיה מאתגרת במיוחד 

הנושא של חטיפת ילדים בישראל הוא היבט מורכב הדורש מענה מקצועי מולו. יש הורים אשר במסגרת מאבק גירושין יחטפו את הילדים למדינה אחרת, כדי לנסות להתמודד מול הליך הגירושים בצורה טובה יותר ואולי בהקלות מסוימות, בהתאם לחוקי המדינה. ייתכן גם שהורים אלו יחטפו את הילד או הילדים מטעמי נקמה כדי להרחיק את הילדים מההורה השני, ובכל מקרה זו סוגיה מורכבת שיש להתמודד מולה באופן המקצועי והטוב ביותר. זה חשוב כדי להביא לפתרון מהיר וכדי לחסוך טראומות מיותרות מהילדים, בעקבות המאבק בין הוריהם. זו סוגיה מאתגרת ומורכבת במיוחד הדורשת טיפול מקצועי מולה, באמצעות המערכת המשפטית והחוקתית של מדינת ישראל. ללא הסכמה של ההורה חטיפה היא עבירה פלילית לכל דבר, ודורשת טיפול משפטי על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך כדי להחזיר ילדים חטופים להוריהם במדינת ישראל. אין ספק שכאשר מעורב בתהליך מאבק גירושין מכוער, אז הסוגייה הזו הופכת למאתגרת עוד יותר. 

היכן תוכלו לקבל ייעוץ משפטי אודות חוק אמנת האג?

אם אתם מעוניינים לקבל ייעוץ משפטי אודות חוק אמנת האג תוכלו לבחון זאת באמצעות משרדי עורכי דין המתמחים בתחום מרתק זה. עורכי דין המטפלים בחוקי אמנת האג יוכלו לייעץ לכם אודות עקרונות חוק אמנת האג וכיצד להתמודד מול היבטים מורכבים הנלווים לכך. המטרה, בסופו של דבר, היא להחזיר את הילדים החטופים להורים שלהם, ולטפל בהקדם בעניינים החוקתיים והמשפטיים הנלווים לחטיפות של ילדים, והחזרתם של הילדים בהקדם להורים הדואגים. היבט זה דורש ליווי מסור ומקצועי על ידי מיטב עורכי הדין המטפלים בכך. אם אתם מחפשים משרד עורכי דין שיוכל לסייע לכם בנושא זה, בדקו המלצות מפה לאוזן של עורכי דין מומלצים היודעים לעסוק בסוגיה המורכבת של אמנת האג, ופנו אליהם לקביעת פגישה. חפשו גם באינטרנט ובפייסבוק המלצות ופרסומים של משרדי עורכי דין מובילים שמכירים היטב ובקיאים במורכבות המשפטית של חטיפת ילדים וכיצד לטפל בכך בהתאם לחוק אמנת האג. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...