Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שבט צהלה חוגג 60

שבט צהלה חוגג 60
צילום: שי רמוס

כבוד נשיא המדינה, חניך בעצמו בשבט צהלה, היה אורח הכבוד בכנס המחזורים של שבט הצופים התל אביבי לציון 60 שנות פעילות, לצד מאות בוגרי וחניכי שבט הצופים בעבר ובהווה.

שבט צהלה של תנועת הצופים בתל-אביב ציין במוצאי שבת 60 שנות פעילות בנוכחות מאות מחניכי ובוגרי השבט בעבר ובהווה, ובתוכם אורח הכבוד – כבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג, חניך בעצמו בשבט צהלה בשנות השבעים.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב יפו, הגיע אף הוא לברך את תנועת הצופים ביום חגה.

צילום: שי רמוס

 

שבט הצופים צהלה, שהוקם ביוזמתו של שלמה להט (צ'יץ) ובהנהגתו של משה שחר בשנת 1962, היווה עם הקמתו את  הפעילות המרכזית לנוער בשכונה התל אביבית, שבאותם ימים הייתה למעשה ישוב בודד מוקף חורשות ושטחים חקלאיים. השכונה שהוקמה כדי לסייע במצוקת הדיור של קציני צה"ל ובנוסף לילדי משפחת הרצוג היווה שבט הצופים צהלה בית לילדים ולילדות של קציני צה"ל הבכירים שהתגוררו בשכונה.

כמו כן היווה שבט הצופים עם השנים בית לד"ר איציק יפעת מכובשי הכותל, העיתונאית וחברת הכנסת לשעבר מיקי חיימוביץ, הדוגמנית אסתי גינצבורג, השחקן אורי גוטליב, העיתונאית מיכל פעילן ורבים וטובים אחרים.

בדברי הברכה שלו בחר כבוד נשיא המדינה לציין את הערכים אותם ספג בפעילות שלו סביב מדורת השבט של תנועת הצופים: הגדולה של התנועה הזאת היא שהיא מאפשרת לך ללמוד, להיות בן אדם. בן אדם אחראי, שחייב לתפקד במצבי לחץ, במשימות שונות ומגוונות, פיזיות וגם חברתיות.

"אני מאחל לכם שהחיים של שבט צהלה ימשיכו להיות נהדרים כמו שהם, ובמקביל לכך כמובן, שהשבט ובוגריו יגיעו לכל מעגלי החיים, ויתרמו את תרומתם הנפלאה למדינת ישראל. תודה רבה לכם."

יו"ר תנועת הצופים רז פרל: "מאז 1919 עם הקמת שבט הצופים הראשון בתל אביב משמשת העיר תל אביב בית עצום ופורה לעשרות אלפי בנות ובני נוער ב 21 שבטים הפזורים בכל שכונות העיר. מטרתה המרכזית של תנועת הצופים בימים אלו היא להוות בית לעוד ועוד בני נוער.תחת הכותרת 'צופים לכל' אנו פועלים היום להרחיב את הפעילות בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של ישראל, במטרה שעוד עשרות שנים נחגוג חגיגות יובל לעוד ועוד שבטים.. אני מבקש להודות לכבוד הנשיא על ביקורו בשבט,  ולכבוד ראש העיר תל-אביב יפו על החיבוק האמיץ והמתמשך בתמיכה הקבועה בתנועת הצופים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...