Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שילוח בינלאומי ועמילות מכס

שילוח בינלאומי ועמילות מכס
קרדיט FREEPIK

רבים שומעים את המושג שילוח בינלאומי אך הם אינם מבינים אותו באמת, לאלו מכם שאינם יודעים מהו שילוח בינלאומי אנחנו כאן בשבילכם. שילוח בינלאומי הוא למעשה תהליך אשר במהלכו נעשית הובלה של משלוח ממדינה מסוימת למדינה אחרת. בחלק גדול מן המקרים, במיוחד כאשר מדינת ישראל היא המדינה ממנה יוצא המשלוח או המדינה אליה מגיע המשלוח, המשלוח יהיה משלוח הנעשה בין יבשת ליבשת. את ההובלה הבין יבשתית ניתן לבצע דרך האוויר או לחילופין דרך הים. מיותר לציין כי לכל אחת מבין שתי הדרכים המוזכרות ישנם התנאים, החסרונות והיתרונות שלה ולכן, התאמת המשלוח אל סוג השילוח מתבצע באופן אישי עבור המטען שנשלח, מדינת יעד, מדינת מקור, הגבולת הזמן ועוד מגוון פרמטרים נוספים. חשוב לציין כי מדובר למעשה בתהליך מורכב אשר דורש לא מעט זמן ומחשבה מעמיקה בכל אחד ואחד משלבי התהליך, החל משלב האריזה ההתחלתי ועד לתום פעולת השילוח. לכן, חשוב לוודא כי אתם פונים אל חברת שילוח בינלאומי מומלצת, כזו שתוכל להעניק מענה מקיף לכלל הצרכים האישיים שלכם. 

שילוח בינלאומי ועמילות מכס
קרדיט FREEPIK

מדיניות המדינה

ניתן לומר באופן חד משמעי כי לכל מדינה יש את חוקי המיסוי והמכס שלה שכן, הדבר מוביל לסיבוך נוסף של התהליך. זאת לאור העובדה כי חלה חובה על מבצע השילוח לבדוק באופן מוקפד את החוקים הן של מדינת היעד והן של מדינת המקור, במטרה למנוע סיבוכים מיותרים. נוסף על האמור, יש לציין כי גם בעת בה מדובר על שילוח חד פעמי או לחילופין שילוח רב פעמי, על מבצע השילוח להכיר את כלל החוקים השונים ובמידה ומדובר בשילוח רב פעמי, ההמלצה המרכזית תהיה להמשיך להתעדכן בשינויים פוטנציאליים. 

מכס

המכס הוא למעשה היטל אשר נקבע מטעם שלטון המדינה המטילה אותו. בהתאם לרוב, ההיטל יחול רק במקרים בהם מדובר בייבוא המיועד עבור מטרות כלכליות מקומיות. יחד עם זאת, המטרה הנוספת בהיטל המכס הינה להוות תזרים מזומנים נוסף לקופת המדינה. חשוב לציין כי גובה המכס עשוי להשתנות בהתאם למטען ואף אפשר לומר כי בחלק מהמקרים תוכלו לקבל החזר על מכס ששולם, בהתאם לדרישות הכתובות בחוק. 

מיהו עמיל המכס

בעת בה המשלוח מגיע למכס השוכן במדינת ישראל והגיע הזמן לשחרר את המטען על מנת להכניסו לשטח הארץ באופן רשמי, ניכר כי זהו השלב בו עמיל המכס נכנס לתמונה. מדובר בשלב מעט מורכב ומתסכל, במיוחד עבור כל אותם אנשים אשר אינם בקיאים בהתנהלות מול המכס, לאור העובדה כי לאחר ההמתנה הארוכה של הגעת המטען לארץ, ייתכן כי נאלץ להמתים אף יותר עד העת בה נקבל אותו בפועל. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...