Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נוקליאיי חוגגת 5 שנים להיווסדה באירוע שכלל גם קבלת פרס יוקרתי

נוקליאיי חוגגת 5 שנים להיווסדה באירוע שכלל גם קבלת פרס יוקרתי
משה קוברסקי, בועז ארד, אבי ויידמן. קרדיט תמונה: עודד קרני

האירוע היוקרתי התקיים במשרדי החברה בתל אביב אליו הגיעו כ-80 עובדי החברה ואורחים מהתעשייה, את האירוע חתם קבלת פרס האטלס היוקרתי בו זכתה החברה בחודש האחרון.

כ-80 עובדים ואורחים מהתעשייה הגיעו לאירוע החברה הגדול שנערך במשרדי החברה בתל אביב.

האירוע, מגיע בסיום שנה של ציוני דרך משמעותיים עבור הסטארטאפ המצליח, החל מגיוס הון גדול של 33 מיליון דולר בחציון הראשון של השנה בהובלת הקרן Section32, אחת מהקרנות המובילות בעולם בתחום הרפואי שהוקמה על ידי ביל האריס שעמד בראשות Google Ventures לצד קרן ההשקעות של חברת התרופות Sanofi, חתימה על הסכמים מסחריים עם חברות פארמה וביוטק מרכזיות בתעשיה, וזכייה במקום הראשון בטקס פרסי האטלס מטעם מרכז איין ראנד, לחברה הטובה ביותר שיצרה טכנולוגיה, רעיון או מוצר בעל ערך ויוצא דופן בארץ ובעולם לאורך השנה האחרונה. פרס אשר ניתן כהכרה על פיתוח והטכנולוגיה ייחודית בתעשיית ההיי-טק הישראלית תוך השפעה ניכרת על העולם.

באירוע מכובד לכבוד 5 שנים להיווסדה של נוקלאיי, התקבצו עובדי החברה, ובכירים בתעשיה ביניהם, מושיק קוברסקי ייזם, מוותיק מיסדי ההייטק בישראל, מנטור ומייעץ לחברות וראש חבר הוועדה הבוחרת של פרס אטלס ובועז ארד, מנכ"ל מרכז איין ראנד.

האורחים נהנו מאירוע יוקרתי עם קייטרינג ומתנות ביניהן יין ייחודי בן 5 שנים מיקב מאיה הישראלי מבית טוליפ. אירוע השיא של הערב היה כאמור קבלת פרס האטלס באופן רשמי. הפרס, פסל גדול ומרשים שהיינו יצירה ייחודית של האמן הבינלאומי ריצ'רד מינס. הפסל הוא דימוי חסר תקדים של אטלס המיתולוגי המניף את העולם, כאות הערכה על הישג יוצא דופן.

קרדיט תמונה: עודד קרני

הפרס נועד להעלות על סדר היום הציבורי את השאיפה ליצרנות, לפריצת גבולות ולשגשוג, ולהביע הערכה לחברת הסטארטאפ המובילה בישראל בשנה האחרונה.הפסל הינו עותק ייחודי של הפסל שמחירו בשוק כמאה אלף דולר.
אבי וידמן, מנכ"ל ומייסד שותף של נוקליאיי בירך את עובדי החברה באירוע ואמר: "נוקלאיי מובילה את המהפכה בתחום הביולוגיה החישובית וחוגגת 5 שנים של עשיה משמעותית עם רשימה מרשימה של הישגים.

עוד הוסיף כי: "מרגש לראות איך החזון של ה"גוגל מפות" של הביולוגיה הופך למציאות מצילה חיים. הטכנולוגיה שפיתחנו נמצאת כיום בשימוש של חברות התרופות המובילות בעולם ומאפשרת חיזוי והתאמה טובה יותר של חולים אונקולוגיים לתרופות מצילות חיים. כל זה מקדם את המהפכה של הרפואה מותאמת אישית שתשפיע על כולנו. אנחנו גאים בהזדמנות זו לקבל מתנת יום הולדת 5 מכובדת בדמות פרס אטלס שמוענק לחברה בעלת חזון, טכנולוגיה ומוצר שהובילו ליצירת ערך יוצא דופן".

בועז ארד, מנכ״ל מרכז איין ראנד, ציין באירוע, כי: ״איין ראנד ראתה באדם יצור גיבור אשר אושרו הוא התכלית של חייו והישגו היצרני היא פעולתו הנעלה ביותר. פרס האטלס של מרכז איין ראנד נועד להוקיר את ההשגים היצרניים הגדולים של היזמים ההופכים את חיי כולנו לטובים יותר. נוקליאיי מפתחים את העתיד והפתרון אותו פיתחו יציל רבים בארץ ובעולם ויתרום רבות לאנושות.״

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תזמינו לי אמבולנס: ערב הוקרה למתנדבי נוער מד"א בפארק הירקון עם הזמרת נועה קירל
מרחב דן של מד"א אירח ערב הוקרה ומסיבת מתגייסים לכ-500...
בואו לקחת חלק בלחימה - יחד ננצח!
אוגדת ׳דוד׳ היא אוגדה לוחמת חדשה הקמה בימים אלו בצה״ל...
איך תוכלי גם את ליהנות מגוף מעוצב ומחוטב?
יש כמה נושאים שהרבה פעמים מטרידים נשים, ואחד מהם, זו...
וואלקם טו דה מידל איסט! תפריט חדש המציע מגוון מנות, מגש הצגה לחלוקה וארוחה עסקית צהריים שווה במיוחד!
מידל איסט בסניף מנחם בגין משיק מגוון מנות חדשות שמתאימות...
המדליסטית הדר פרידמן נפגשה אתמול עם ראש העיר רמי גרינברג
הדר פרידמן המדליסטית האולימפית הפתח תקוואית אשר זכתה במדליית הכסף...
"עיר קיבוץ" - תערוכה חדשה של נשות קהילת קיבוץ רעים
העבודות נוצרו בהנחיית איתמר שמשוני ממיזם "עיר מפעל" בשיתוף עמותת...
כך תהפכי את הריסים שלך למושלמים
בכל פעם מחדש כשאת מביטה במראה ברור לך שאת מאוד...
מסעדת FLAME במלון קרלטון ת"א מציגה: תפריט חדש בהובלת השף אורן אסידו
אסידו: "כשסיפרתי לקרובים אליי על כניסתי להובלת מסעדת פליים בחלל...
לכבוד יום הכלב הבינלאומי "קפה עוטף – נתיב העשרה" יקיים הפנינג חגיגי המוקדש להולכים על ארבע ויארח כלבים מהעוטף ומכל אזורי הארץ
קפה עוטף נתיב העשרה מזמין כלבים ובעליהם לבוא להתארח בבית...
החדשנות פורחת בפתח תקווה
אתמול ביקרה השרה גילה גמליאל בבית לחדשנות, במגדלי בסר בפתח...