החששות של מי שמזמי עיצוב פנים הם בדרך כלל בגלל התקציב וכמה צריך להקדיש ממנו לעיצוב עצמו וגם בגלל התוצאות. לא פעם אנחנו לא בטוחים במה שאנחנו רוצים לראות אבל יודעים בבירור מה לא נרצה לראות בחלל המגורים או העסקים שלנו. לא כולם גם יודעים להסביר לכל מעצבת פנים במרכז איך היו רוצים לקבל את התחושה שעיצוב הפנים מבטא אותם, ולכן הכל תלוי בה, בתשאול שלה, בגישה שלה לעבודה ולעיצוב ולכימיה שלה עם לקוחות. התקציב הוא רק כלי בסיסי שעוזר להגשים את העיצוב וליישם אותו אבל הכיוון של העיצוב הוא בדרך כלל שילוב של החזון של המעצבת עם המשאלות של הלקוחות ובכפוף לנתונים של המקום שמעצבים. למעשה, לא מתייחסים לזה כמגבלות משום שכל מה שנחשב למגבלה הוא אתגר של עיצוב פנים. זה מה שנשות המקצוע של STUDIO ID אוהבות לקחת לידיים ולהתמודד אתו בהצלחה ולשביעות רצון הלקוחות.
עסקים וחנויות חייבים עיצוב ייעודי
המטרות של עיצוב חללים מסחריים ועסקיים שונות בהרבה מהמטרות של עיצוב חללי מגורים. בחלל מסחרי המטרה היא לגרום לקונים לקנות ולחוש בנוח כדי לחזור שוב ושוב. בחלל מגורים אנחנו נותנים תחושה ביתית ומעוצבת שבה אפשר לארח, אבל היא מאוד פרטית. בחנויות יש מחשבה על כמה שיותר אנשים וטעמים שימצאו את החנות מתאימה לצרכים שלהם ולכן יש לכוון גם למסר של החנות אבל מבלי להבריח אנשים לאחר כמה שניות או דקות. חנות היא מקום שאליו באים כדי למצוא מה שרוצים וזאת בהתאם לענף שאליו היא שייכת ולהיקף הזמן שבו רוצים לשהות בה. כמו כן, התצוגות בה דינמיות ומתחלפות וחייב להיות שילוב בין הקבוע למשתנה. לכן, התשאול במקרים כאלה שונה בהרבה מזה של בית פרטי ושל מה שהלקוח רוצה לראות שם.
בית יוקרתי ניכר בטעם של בעליו
יוקרתיות היא איכות ששואפים להגיע אליה גם בעיצוב בתקציב נמוך יחסית, ולכן עיצוב בתים יוקרתיים הוא לא תמיד שאלה של כסף. הקריטריון החשוב ביותר הוא הטעם של מי ששגר בו ומה נראה לו והעיצוב חייב להיות אלגנטי וכזה שיש בו הרבה מאוד טעם טוב ולא וולגרי. אלה מוסכמות מקובלות למה שמכונה אצלנו עיצוב יוקרתי והמעצבות של STUDIO ID מקפידות לשמור על השילוב המנצח של השראה, טעם טוב, המשאלות של הלקוח והכישרון הגדול שלהן לעצב בית יוקרתי שרואים עליו שהוא כזה.