Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החשיבות בסיוע עורך דין בעת גירושין

החשיבות בסיוע עורך דין בעת גירושין
קרדיט - Pixabay

הזדקקות לשירותים משפטיים יכולה לפגוש אותנו בכל מקום בחיים, בין אם אנו זקוקים לעזרתו של עורך דין לשון הרע בעקבות פרסום שווא לגבי העסק שלנו, פרסום שפוגע בנו ברשתות החברתיות, קבוצות ווטסאפ וכן הלאה ובין אם נקלענו לתאונת דרכים ואנו מעוניינים לתבוע את הביטוח. אחד הנושאים בהם אנשים לא תמיד נעזרים בעורך דין, הוא בעת גירושין. גירושין הם נושא מורכב ומאתגר מכל הבחינות – מצד אחד, מדובר בתקופה רגישה וכואבת בה מאבדים את החיים שחשבנו שנחיה ומבינים שבן אדם שחשבנו שיהיה לצידנו כל החיים כנראה כבר לא יהיה שם, או לפחות לא באותה הדרך. מצד שני, ישנן גם זכויות שמגיעות לנו שחשוב לא לוותר עליהן ולעיתים, עם הפן הרגשי של הנושא, מתפכחים מאוחר מדי ומבינים שוויתרנו או הזנחנו היבטים שאולי נתחרט עליהם בעתיד. מסיבה זו, במיוחד בשביל גירושין מומלץ להסתייע בעורך דין, קודם כל על מנת שיהיה אדם בעל ידע וניסיון שיכול להבהיר לנו את המגיע לנו ויוכל לעזור לנו גם להשיג את זה.

היתרונות הגלומים בהסכם הממון

עורך דין לענייני משפחה יכול לסייע עוד לפני הנישואין עצמם – כאשר אתם נכנסים אל מערכת יחסים כשיש בידיכם נכסים אותם צברתם לפני כן כמו דירה או רכב, כשאתם מגיעים עם ילדים מנישואים קודמים, או אפילו כאשר אתם מתכננים להביא ילדים ורוצים לוודא כי אתם ובן או בת הזוג נמצאים באותו הראש. עורך הדין יכול לעזור בניסוח של הסכם ממון אשר יפרט נושאים כמו חלוקת רכוש בגירושין וגם, היבטים נוספים כמו דמי מזונות או זמני שהייה של כל אחד מהצדדים עם הילדים. הסכם ממון לא תמיד עולה בעין יפה בעיני כולם, אך מדובר במסמך שיכול לא רק לסייע במקרה של פרידה אלא גם להקל על מערכת היחסים עם העובדה שכל אחד מודע מראש למה שיקבל במידה והיא תיגמר. באמצעות עריכת הסכם ממון תוכלו להגיע להסכמות כאלו עוד טרם הנישואין או היוולדות הילדים ולחסוך המון זמן, כסף, טלטלה נפשית ועוגמת נפש במידה ואכן תגיעו למצב של גירושין בעתיד.

עבדו עם משרד עורכי דין ששם את טובתכם מעל הכל

זקוקים לשירותי עורך דין לענייני משפחה עבור חלוקת רכוש בגירושין, החלטה על זמני שהייה או עריכת מסמכים חשובים כמו הסכמי ממון? פנו אל משרד עורכי הדין רביד בראמי, בעל ניסיון רחב ידיים בדיני המשפחה. בעודו סייע ללקוחות רבים וכן, התמודד בעצמו עם הליכים משפטיים בנושאי גירושין, עורך הדין בראמי מודע לקשיים ולאתגרים הכלולים בתיקי הגירושין ולכן, יודע בדיוק כיצד לסייע לכם. עבודה עם המשרד מספקת את המעטפת השלמה, החל מטיפול במסמכים חשובים, התייעצות ומתן מידע חשוב ועד לייצוג נחוש ומקצועי בערכאות הרלוונטיות, על מנת שישיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כיצד טפסים מקוונים מועילים לעסקים קטנים וגדולים
בעידן הדיגיטלי של ימינו, טפסים מקוונים הפכו לכלי חיוני לעסקים...
שקמה אדרי - משרד עורכי דין פלילי בתל אביב: ליווי מקצועי ומסור ללקוחותינו
משרד עורכי הדין שקמה אדרי, הממוקם בלב תל אביב, מתמחה...
חדשנות ודיוק במפגש הטכנולוגיה והיצירתיות
הפקת אירועים לחברות הייטק מציבה אתגר ייחודי בעולם האירועים העסקיים....
מה אנחנו צריכים לעשות כדי להגן על הנכס מפני שריפה
אף אחד מאיתנו לא רוצה חלילה להיקלע לסיטואציה בה שריפה...
צמידים יפים שמחזיקים מעמד לאורך שנים
מידי פעם כולנו חושבים על השאלה איך אנחנו נראים. איזה...
הצגה חדשה בתיאטרון הסמטה - "מט"
סיון רוזנברג, שחקנית ויוצרת , מופיעה בתיאטרון הסימטה עם המחזה...
ז'אנרים עיקריים בעולם הספרים 2024
סגנונות כתיבה מגוונים הם המוביל העיקרי של עולם הספרים והספרות...
טיפולים אסתטיים – רק אצל רופא מוסמך
בעולם המודרני בו ניתוחים קוסמטיים ופרוצדורות אסתטיות הם השגרה, ההיצע...
ההבדלים והשימושים המרכזיים בין מערכות הידראוליות לפנאומטיות בתעשייה
מערכות הידראוליות ומערכות פנאומטיות מהוות יסודות חשובים ומרכזיים בתעשייה המודרנית,...
יריד חזרה לחיים: יריד שכל הכנסותיו יוקדשו לשיקום פצועי מלחמת חרבות ברזל, אשר יתופעל על ידם
פצועי מלחמת חרבות ברזל מתאחדים לערב ייחודי בשם "בחזרה לחיים",...