Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפולים אסתטיים – רק אצל רופא מוסמך

טיפולים אסתטיים – רק אצל רופא מוסמך
קרדיט - Freepik

בעולם המודרני בו ניתוחים קוסמטיים ופרוצדורות אסתטיות הם השגרה, ההיצע מציף את השוק בפתרונות חסכוניים ויעילים המחליפים את ההליכים הפולשניים שהיו נהוגים בעבר. טיפולים כמו מילוי קמטים, עיבוי שפתיים ומיצוק העור מוצעים במגוון קליניקות ומרפאות פרטיות, רשתות קוסמטיקה גדולות ולאחרונה, אפילו בסניפים מיוחדים של רשתות דראגסטור. עם טכנולוגיה מתקדמת שניתן להשיג ביתר קלות ושיטות מגוונות וקלות ללמידה, טיפולים כאלו הם בטוחים ומגיעים עם תופעות לוואי מינימליות. למרות זאת, הסיבוכים הם אפשריים בהחלט ולכן, הכדאיות בפניה אל רופא מומחה בעל הכשרה מתאימה ניסיון בתחום האסתטיקה היא עדיפה ומומלצת. מתוקף הכשרתם, רופאים לומדים על מערכת העצבים והשרירים בגוף ובפנים ועל החשיבות של שמירה על סימטריה ואיזון בין מאפייני הפנים ובכך, יודעים בדיוק מהן נקודות ההזרקה ומהי כמות החומר המתאימה, על מנת להעניק למטופלים תוצאה אסתטית ומדויקת.

למה חשוב להיות מטופלים דווקא אצל רופא

מלבד מקום ההזרקה וכמות החומר שיידרש המטפל להזריק, בחירת החומר הנכון גם היא חשובה. רופא בקיא בתחום יכול לבחור האם עבור המטופל הספציפי הזה יתאים חומר מילוי מסוים או אפילו, קוקטייל המכיל מספר חומרי מילוי. בחירה בבוטוקס לדוגמא, יכולה להיות יעילה במילוי ומניעה של קמטים. מלבד היותו חומר המילוי הוותיק ביותר ובכך, החומר אשר ידוע הכי הרבה עליו ועל השפעותיו, הבוטוקס גם הוכיח את יעילותו לאורך הזמן – ככל שמתחילים להזריק אותו בגיל מוקדם יותר, השרירים נחלשים והקמטים מגיעים לאט יותר, מה שגורם לטווח ארוך יותר בין הזרקות במידה ומתמידים. לעומתו, החומצה ההיאלורונית, שהיא חומר אשר מיוצר בגוף שלנו באופן טבעי והייצור שלו פוחת עם השנים, היא יעילה יותר בטיפולים כמו עיבוי שפתיים או מילוי של שקעים.

איפה ניתן לבצע טיפולי אסתטיקה בצורה בטוחה

מטעמי בטיחות, בישראל, רק לרופאים יש רישיון להשתמש בבוטוקס, לכן חשוב לבדוק כי בקליניקה בה אתם בוחרים לטפל באמת עובד רופא מנוסה אשר מתמחה בהזרקות של חומרי מילוי. אל תפחדו לשאול שאלות כדי לשמור על הבריאות שלכם – תמיד תחפשו רישיונות, תעודות, הוכחות וביקורות לפני שאתם מתחייבים לטיפול. מעוניינים בביצוע עיבוי שפתיים או טיפולים קוסמטיים אחרים בצורה אסתטית ובטוחה על ידי רופא מורשה? G MAGIC TOUCH – מרכז לרפואת הפה והאסתטיקה של ד"ר גלפרין, הוא מרכז רפואי בכרמיאל המציע סוגים שונים ומגוונים של טיפולים. המרכז מעסיק צוות עובדים מנוסה ומיומן אשר עובד בתיאום ומבטיח חווית שירות שאין כמותה. במרכז תמצאו את המכשור החדיש והמתקדם ביותר, כאשר הרופאים מתעדכנים בטכנולוגיות ובשיטות החדשות בכל עת ולוקחים חלק בכנסים וקורסי הכשרה שונים על מנת להשתפר ולספק שירות מעל המצופה עבור הלקוחות. עם יחס אישי וחם לכל מטופל, אווירה נעימה ומקצועית וניסיון של שנים, פנייה למרכז מאפשרת תוצאות מעולות במחירים נוחים ובאחריות מובטחת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הישראלים שסיימו 5 יחידות אנגלית אך ועדיין לא יודעים לדבר אנגלית שוטפת
בעולם המתקדם של היום, ידיעת השפה האנגלית הפכה להיות לא...
עיריית תל אביב-יפו: פסטיבל ממצולות – יצירה יהודית מקומית לימי סליחות ברחבי העיר
תאריכים 24 -26 בספטמבר, כ"א- כ"ג באלול התשפ"ד לכבוד בואם של...
'בוקר אישי' - בקניון עופר רחובות הרצאה מעוררת השראה של טל ליפשין : "לריגושים אין גיל" והקרנת סרט "המושב האחורי"
קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, יערוך ביום שני ה...
בישיבת אמית אלירז: נחנך בית המדרש על שם רס"ן אלירז פרץ הי"ד
במעמד מרשים ורב משתתפים, נחנך השבוע (שני) בית המדרש החדש...
ערב פרימיום משותף למסעדת פליים וליקב טפרברג
יין ימזג ללא הגבלה במסעדת פליים בהובלת השף אורן אסידו במסעדת...
עיריית תל אביב-יפו: 'נפגשות בכפר שלם' – מחול חובק קהילה
עיריית תל אביב-יפו תקיים בשבוע הבא (יום שני, 23.9.24), זו...
איך להרחיק ג'וקים?
לא פעם, עולה השאלה של לא מעט אנשים איך להרחיק...
ממה עשוי מנדף אדים?
במטבחים גדולים המספקים כמויות גדולות של אוכל, משתמשים מסכו"ם ועד...
כיצד טפסים מקוונים מועילים לעסקים קטנים וגדולים
בעידן הדיגיטלי של ימינו, טפסים מקוונים הפכו לכלי חיוני לעסקים...
שקמה אדרי - משרד עורכי דין פלילי בתל אביב: ליווי מקצועי ומסור ללקוחותינו
משרד עורכי הדין שקמה אדרי, הממוקם בלב תל אביב, מתמחה...