Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אהבה בצל הקורונה

אהבה בצל הקורונה
אסף ורותם איינהורן | קרדיט: תמונה מאלבום הפרטי

אסף ורותם איינהורן, סטודנטים בתכנית לחינוך מוסיקלי במכללת לוינסקי לחינוך, הכירו בלימודים. לאחרונה עם היציאה מהסגר השני נישאו בחתונה מצומצמת בהתאם למגבלות הקורונה, שהועברה בשידור חי בפייסבוק .

אסף ורותם איינהורן | קרדיט: תמונה מאלבום הפרטי

חודש מרץ 2020, תחילתו של  הסגר הראשון. אסף ורותם איינהורן, סטודנטים בתוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי ותוכנית מצוינות רג"ב (ראש גדול בהוראה). עוברים לראשונה לגור יחד אחרי שנה של זוגיות.  סוף אוקטובר 2020, ימים ספורים לאחר היציאה מהסגר השני. במסגרת מגבלות הקורונה הם נישאו בחתונה מצומצמת בהשתתפות 20 אורחים בחצר ביתם, שהועברה בשידור חי בפייסבוק ל- 150 חברים, סטודנטים ואנשי סגל ממכללת לוינסקי לחינוך.

"הבנו שלא נוכל לקיים את החתונה כפי שתכננו,  והחלטנו להקדים את החתונה לסוף חודש אוקטובר מייד עם היציאה מהסגר. המשפחות עזרו ותוך ימים ספורים הצלחנו לארגן את החתונה בצורה מצומצמת רק בהשתתפות בני משפחה וחברים קרובים. לא רצינו לוותר על כל החברים והחתונה הועברה באמצעות הזום ובשידור חי בפייסבוק. מבחינתי זה היה אירוע מושלם ומרגש, שיכולנו לארגן לאור הנסיבות", מספרת רותם איינהורן.

אסף ורותם איינהורן | קרדיט צילום טוני בנישו

סיפור אהבתם של אסף (26) ורותם (29) איינהורן החל במסדרונות הפקולטה לחינוך מוסיקלי במכללת לוינסקי לחינוך. אסף איינהורן: "כשהתחלנו את הלימודים כל אחד מאיתנו היה בזוגיות. כעבור כמה חודשים כל אחד מאיתנו נפרד מבן הזוג, והחל הקשר הרומנטי בננו.  אני נאלצתי לעזוב את הדירה שהתגוררתי בה בתל אביב וביקשתי את עזרתה של רותם במציאת דירה חדשה. במקריות הדירה שמצאתי הייתה ברחוב שרותם התגוררה בו. הקשר בננו התהדק. בהתחלה למדנו שעות רבות יחד והכנו עבודות משותפות, ותוך כמה שבועות הקשר הפך לרומנטי. לפני שמונה חודשים עוד לפני פרוץ מגפת הקורונה החלטנו לגור יחד בפרדס חנה. ובמקריות כמה ימים אחרי שעברנו לגור יחד הוחלט על הסגר הראשון".

ספר על הצעת הנישואין?

"חודש וחצי אחרי שעברנו לגור יחד בשיאו של הסגר הראשון הבנתי מייד שרותם היא האישה של חיי ופשוט הצעתי לה להתחתן והיא מייד הסכימה".

אסף (26) ורותם (29) איינהורן החלו בימים אלו את השנה השלישית של הלימודים בחינוך מוסיקלי במכללת לוינסקי לחינוך. בהתאם להנחיות הקורונה הלימודים השנה נערכים בהוראה מרחוק.

מדוע בחרתם בלימודי הוראה?

אסף אינהורן: "אימא שלי אשת חינוך ועובדת מזה שלושה עשורים בתפקיד בכיר בתחום הפיקוח במשרד החינוך. כבר מגיל צעיר אימא שלי היוותה עבורי השראה לחשיבותו של מקצוע ההוראה ותרומתו של המורה בחינוך ילדי ישראל. לאחר השחרור מהשירות הצבאי השתלבתי בתפקידי הוראה כממלא מקום, והבנתי שזה הייעוד שלי. הבחירה בתחום החינוך המוסיקלי לא הייתה מקרית. אני מוסיקאי. עד לפרוץ הקורונה הופעתי עם שירי רוק ופופ בבתי קפה ובברים ברחבי הארץ. לימודים של חינוך מוסיקלי מהווים עבורי שילוב בין האהבה למקצוע ההוראה ותחום המוסיקה. בשנה השנייה ללימודים התחלתי ללמד מוסיקה בבית ספר יסודי במסגרת לימודי ההתנסות במכללה, והשנה במקביל ללימודים אני מרכז את מגמת המוסיקה בבית ספר שקד ביישוב שדה אליהו באזור בית שאן".

רותם איינהורן: "במהלך חמש שנים של השירות הצבאי שלי עבדתי עם אוכלוסיות מאתגרות. לאחר שנתיים של לימודים בחינוך המיוחד הבנתי שהתחום שאני רוצה להמקצע בו הוא תרפיה במוסיקה. לתחום המוסיקה הגעתי ללא כל רקע, ובמשך שנה שלמה למדתי פיתוח קול ונגינה בפסנתר עם מורה פרטי. אחרי שנה של לימודים במכינה במכללה התחלתי ללמוד בפקולטה לחינוך המוסיקלי".

ספרו על הלימודים במכללה?

אסף איינהורן : "הלימודים מקצועיים, מכינים אותנו לשטח בדגש על יחס אישי מהמרצים ומהסגל המנהלי, שנמצאים תמיד עבורנו ומנסים לסייע בכל דרך"

רותם איינהורן : "המרצים לא רק מעבירים ידע מקצועי, הם באים גם עם המון ניסיון מהשטח. ומבחינתי הם קודם כל קולגות למקצוע, שאותם אנחנו פוגשים  מחוץ לשעות עבודה במקומות עבודה ובפרויקטים מוסיקליים משותפים"

איך עוברים עליכם הלמידה בזום עקב מגבלות הקורונה

אסף איינהורן: : "אני חווה את תחום ההוראה בזום הן כמורה והן כסטודנט. מדובר באתגר מקצועי, שיש בו גם יתרונות. ניתן להשתתף בשיעור מכל מקום והשיעור הופך לאינטראקטיבי באמצעות חלקוה לקבוצות ועבודה פרטנית. אך עדיין חסר הקשר האנושי, שהוא חשוב מאוד הן בקשר שלי כסטודנט מול המרצים ושלי כמורה מול התלמידים"

מה התוכניות לעתיד

אסף איינהורן : "אני שואף להשתלב בעתיד בתפקידי פיקוח בתחום החינוך המוסיקלי ומתכנן בתוך כמה שנים לשוב למכללת לוינסקי לחינוך כמרצה"

רותם איינהורן : "אני מתכננת ללמוד תואר שני בתחום התרפיה המוסיקלית ובמקביל לעבוד כמורה למוסיקה בגני ילדים ובבתי ספר יסודי. בעתיד היותר רחוק אני שואפת לפתוח קליניקה פרטית לטיפול בתרפיה במוסיקה ולהשלים דוקטורט בהתמקדות על הקשר בין ההתפתחות הקוגניטיבית למוסיקה"

האם זה יתרון שאתם עובדים באותו מקצוע?

אסף ורותם איינהורן : "בהחלט יתרון. שנינו שואבים השראה אחד מהשני, ומעבירים בננו מערכי שיעור וכל אחד עושה התאמה לכיתה שהוא מלמד"

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...