איך יוצרים סקר?

איך יוצרים סקר?
קרדיט: depositphotos

איך יוצרים סקר? שימוש בכתובת האתר (URL) לטובת שיפור התובנות

בתהליך הכרוך בתכנון וביצירת סקר, חשוב לתת את הדעת על הדרך שבה ׳התאמה אישית׳ של הסקר תוכל לשפר בסופו של דבר את ניתוח הנתונים שלכם.

יצירת סקר מותאם אישית

יש דרכים רבות שבהן ניתן להתאים אישית את הסקר שלכם, כמו למשל באמצעות עיצוב. עם זאת, אחת הדרכים היעילות ליצירת סקר מותאם אישית, עושה שימוש בפרמטרים מה-URL (Uniform Resource Locator), כלומר מכתובת האינטרנט שלכם.

שימוש בפרמטרים מה-URL מאפשר להעביר לסקר מידע שכבר ״ידוע״ לכם, כמו:

  • שם המשיב, כתובת האימייל ומספר הלקוח שלו.
  • מקור התנועה, המציין מהיכן ניווט המשיב שלכם.
  • סוג המנוי שבו מחזיק המשיב, רמת הנאמנות שלו או כל אינדיקטור אחר שיספק הקשר לגבי מערכת היחסים של המשיב עם המותג שלכם.

למעשה, תוכלו להשתמש בכל פרטי מידע שנצברו ב-URL וקשורים למשיבים לסקר שלכם, ולהעבירו ישירות לסקר עצמו.

למה כדאי להוסיף לסקר פרמטרים מה-URL?

  1. יצירת סקר מותאם אישית

פרמטרים מה-URL יכולים לשמש ליצירת התאמה אישית של התוכן, שיוכל להופיע בכול דף בסקר שלכם. דוגמאות:

  • אחד הפרמטרים שתוכלו להוסיף לקישור של הסקר הוא שמם של הלקוחות המשיבים. דף הפתיחה של הסקר שלכם יוכל לברך כל משיב על שאלון הסקר, בשמו.
  • אם מדובר בסקר שביעות רצון, תוכלו להוסיף פרמטר שנוגע לרמת המנוי של הלקוחות שלכם. וכך, בשאלה העוסקת ברמת שביעות הרצון של הלקוח מהמנוי שלו בחברה, במקום להשתמש בניסוח מעורפל, תוכלו להשתמש בערך המדויק שהועבר לסקר ישירות מה-URL ולנסח את רמת המנוי הנוכחית של כל אחד מהמשיבים לסקר.
  • שילוב של פרמטרים מה-URL יחד עם פרמטרים הקשורים לשאלות הסקר, מאפשר לכם להתבסס על ערכים מה-URL שלכם, כדי להחליט אם להציג או להסתיר שאלה מחלק מהמשיבים לסקר. למשל, תוכלו לבחור להציג שאלה מסוימת רק למשיבים שהגיעו אליכם דרך מודעת הפרסום של החברה בפייסבוק. כמו למשל שאלה המתייחסת לזיכרון של המשיבים, כשהיא מבקשת מהם לתאר את המראה החזותי של מודעת הפרסומת שעליה לחצו בפייסבוק.
  1. ניתוח הסקר

פרמטרים של ה-URL הם דרך מעולה להשלמת ניתוח הנתונים של הסקר שלכם. במקום לדרוש מהמשיבים לענות על שאלות הנוגעות למידע שכבר ידוע לכם בבירור, תוכלו להעביר מידע זה ישירות למחוונים של ניתוח הסקר, כך שאפשר יהיה לנתח את הנתונים על סמך מידע ׳ידוע׳ זה.

לדוגמה, אם במסד הנתונים שלכם כבר קיים המידע המתייחס לנתונים המגדריים של הלקוחות, תוכלו להעביר את הנתונים הללו ישירות מה-URL לסקר שלכם, ובכך גם לחסוך את זמנם של המשיבים וגם למקסם את שיעורי השלמת המענה על הסקר שלכם. זה יאפשר לכם, למשל, לנתח מתאמים בין שביעות רצון למגדר, מבלי לדרוש מהמשיבים לחזור ולמלא שוב את המידע הנוגע למין שלהם (זכר / נקבה).

לפרטים נוספים הכנסו לאתר https://www.ms-ci.co.il/

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המדריך להסרת כתמים שונים מהספות
הספה היא מוקד הפעילות המשפחתית בבית, ולכן היא חשופה למגוון...
מחפשים דירה בתל אביב? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת
אין עיר אטרקטיבית יותר מהעיר תל אביב. אם אתם אוהבים...
איך אפשר לנסוע לחו"ל בלי להיות מתוחים בדרך?
הדרך לחו"ל, כפי שכולנו יודעים, מתחילה במסע ארוך. אומנם אנחנו...
כדורגל אירופאי: בין מסורת לחדשנות
הכדורגל האירופאי הוא יותר מסתם ספורט; הוא מסע תרבותי מרתק...
דיני נזיקין: תחום מורכב הדורש התמקדות בו
אחד מסוגי התביעות הנפוץ ביותר הוא תביעות נזיקין. תביעות אלה...
נתניה: להיות קרובים למרכז העניינים ולשמור על איכות חיים
רוב האנשים רוצים לשלב בין תחושה שהם במרכז העניינים לצד...
מהי סדנת קינוחים ולמי כדאי לבחור בה?
אם אתם מחפשים סדנה מעניינת לבילוי משפחתי, זוגי או אפילו...
חשיבות הייצוג המשפטי בתביעות ביטוח לאומי
תביעות מול המוסד לביטוח לאומי הן הליך מורכב הדורש ידע...
תנור חימום לאמבטיה | התקנה, בטיחות, עיצוב ויעילות - כל מה שצריך לדעת
תנורים ומפזרי חום לאמבטיה - איך לבחור תנורי חימום או...
ייעוץ משכנתאות של הבנק: האם ניתן להסתמך עליו?
זוגות רבים ובכלל אנשים אשר עומדים לקנות דירה ולבקש משכנתא...
דילוג לתוכן