האפליקציה שמותקנת כבר בכ-180 מגדלי רבי קומות בישראל נכנסת בימים אלה לשימוש גם בבניני מגורים בניו יורק
חברת MyTower, אחת מחברות הפורטפוליו של קרן BuiltUp, המפתחת פלטפורמה מקוונת של שירותים למנהלי נכסים ודיירים, הותאמה למציאות החדשה ומציעה כעת שירות עדכון לנמצאים בבידוד.
הפלטפורמה של MyTower נועדה למגדלים רבי קומות והיא כוללת פתרונות חכמים לניהול בניינים כגון ניהול חוזים וגבייה, תחזוקה יזומה ומונעת, ניהול מתקנים וכוח אדם. בנוסף, היא כוללת גם את אפליקציית הדיירים המספקת, מעבר לתקשורת אפקטיבית אישית עם חברת הניהול, גם שירותי קונסיירג' לפי דרישה.
בימים אלו, לאור התפשטות נגיף הקורונה בישראל, ולאור מאות חולים ואלפי מבודדים בדירותיהם, התאימה MyTower את מגוון השירותים המוצעים לתקופה זו, תוך הקשבה לצרכי הדיירים, והוסיפה לאפליקצית הדיירים כפתור שנקרא ״בידוד״. הדיירים מתבקשים, להחלטתם ובאופן פרטי ואישי, לעדכן את חברת הניהול אודות בידוד או חלילה אם חלו בנגיף הקורונה, וזאת על מנת שחברת הניהול תוכל להיות עימם בקשר רציף ולדאוג לשלומם. כמו כן, MyTower הרחיבה את החיבור לספקים המקומיים ומסייעת להם להצטרף לאפליקציה על מנת לחזק גם אותם בימים קשים אלו.
פיני שמש, מנכ״ל החברה, ציין: "חשוב להדגיש כי לא מדובר במידע החשוף לשאר הדיירים. מידע זה נועד לאפשר למנהלי המגדלים ולצוותי הלובי להיות מעודכנים במספר הדיירים שבבידוד / חולים, כדי ליצור עימם קשר על בסיס יומיומי ולבדוק האם הם זקוקים לעזרה או סיוע. הדיירים מוזמנים לשלוח עדכונים באפליקציה 24/7 וצוות הלובי יקבל את ההתראות אונליין ויסייע ככל שניתן".
בישראל המערכת מותקנת במגדלים רבים ביניהם – מגדלי הברונזה, מגדלי יו, w prime, w boutique, פרוייקט בלו, מגדלי שרונה, מגדלי גינדי TLV ועוד רבים אחרים.