תל אביב, עיר ללא הפסקה, וכמוה גם השימוש באינטרנט יהיה ללא הפסקה. מאנשים פרטיים ועד יזמים ובעלי עסקים המחזיקים בטלפון הנייד ומחוברים לאינטרנט שעות רבות במהלך היום. כל אלה זקוקים לשירות אינטרנט מהיר ויציב. כאשר מדובר בבית עסק הפועל בעיר, הצורך באינטרנט מהיר ואיכותי עולה עשרות מונים.
הדבר האחרון שאתם רוצים זה שירות לקוחות לקוי:
בין אם העסק שלכם מתבסס על חנות פיזית, מפעל, משרד או כל מקום אחר בו הוא פועל – סביר להניח שתצטרכו חיבור מהיר ויציב לאינטרנט, וספק אינטרנט זמין להעניק לכם שירות במידת הצורך. כמו כן, תרצו שמחיר השירות יהיה אטרקטיבי ויתאים לצרכים שלכם גם כן. אך אם יש משהו שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לחסוך בו, במיוחד כאשר מדובר בעיר תחרותית מבחינה עסקית כמו תל אביב, זה שירות לקוחות. אינטרנט איטי יכול להוביל לשירות לקוחות לקוי הן במענה טלפוני, הן במענה הדיגיטלי והן במענה הפרונטלי. כמו כן, עסקים המבוססים בפעילותם על מערכות CRM והנהלת חשבונות של החברה, מערכות ניהול מלאי ואספקה וכן פעילות דיגיטלית של תשתיות החברה – יזדקקו כמובן גם כן לאינטרנט מהיר.
כמה מכשירים אתם צריכים לחבר?
תוכלו ליהנות מאינטרנט מהיר גם אם הוא לא יהיה מחובר לחבילת אינטרנט של 1,000 מגה אלא של 100 מגה בלבד. זאת בהנחה שיש לכם משרד עם עובד אחד ומחשב אחד שמחובר אליו. ככל שתחברו יותר מכשירים לרשת האינטרנט שלכם במשרד כך תצטרכו חבילה גדולה יותר שגם כאשר תחלק את המהירות בין המכשירים הרבים עדיין תספיק לאינטרנט מספיק מהיר ויציב שתאפשר לעובדים שלכם לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר.
חשיבות שירות הלקוחות של ספק האינטרנט שלכם:
החברה שתספק לכם את חבילת האינטרנט תצטרך לספק לכם שירות לקוחות שהוא לא פחות ממדהים וכמובן זמין במיוחד. ניהול עסק בתל אביב כרוך בהתמודדות עם תחרות גדולה כמעט בכל תחום, לכן בכל מקרה של תקלה באינטרנט שעשויה להשבית את פעילות העסק לכמה שעות (או ימים שלא נדע) עשויה לפגוע משמעותית גם בהכנסה, גם בשירות הלקוחות שתספקו ללקוחותיכם וכמובן גם בתדמית העסק. על כך, שירות לקוחות זמין, מהיר ומקצועי מצד ספק האינטרנט שלכם תהיה קריטית.
גמישות בנושא החבילות וטיפול מהיר במעבר בין חבילות
עסקים הם נושא דינמי. ייתכן ולאורך הזמן תצטרך להתרחב או להצטמצם ותרצו להיות יעילים כמובן בכל הקשור לחבילת האינטרנט שלכם. אותה חבילה צריכה להתאים לצרכים המשתנים שלכם והשינוי צריך להיעשות במהירות. המחיר צריך להתאים לצרכים שלכם. לדוגמה: החלטתם לקבל 5 עובדים חדשים למשרד, הכנתם עמדות עבודה חדשות ואתם צריכים לחבר אותן לאינטרנט. ייתכן ותצטרכו חבילת גלישה מהירה יותר. להמתין זמן רב לנציג בטלפון רק כדי להרחיב את החבילה עשוי להיות מתסכל במיוחד. לעומת זאת, בטריפל סי, תוכלו להתחבר לאתר https://www.ccc.co.il/ ולמשתמש שלכם ולשנות את החבילה שלכם בלחיצת כפתור בדיוק לפי הצרכים שלכם, ללא צורך בהמתנה לנציג. תוכלו באותה מידה גם להפחית את החבילה והעלויות שלה במידת הצורך ללא שיחה עם נציג שימור לקוחות או ניסיון לשכנע אתכם שאתם צריכים יותר.