בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים

בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים
קרדיט- יח"צ

שימוש בווטסאפ לקבלת מצב התור ו׳מספר׳ ומערכת חכמה שמנטרת את מספר הלקוחות מחוץ ובתוך הסופר, או הבנק, ומווסתת את התפוסה 

הפתרונות החכמות של Wavetec שיגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, יאפשרו לארגונים לסייע ללקוחות לקבוע ולנהל תורים בקלות מהסלולר, לנהל אותם ב׳שטח׳, לנטר את מספר המבקרים בחלל מסוים ולהפיק תובנות מושכלות על תנועת הלקוחות בסניפים.

קרדיט- יח"צ

בשבועות ובחודשים הקרובים, חייהם של העומדים בתורים, בין אם בקופות החולים, בסניפי הבנקים או כניסה לסופרים, הולכים להשתפר – זמני העמידה בתור מצידם של הלקוחות יתקצרו (ויפחיתו סיכוני חשיפה) והחברות והארגונים יוכלו לעמוד ביתר קלות בתקנות החדשות שהביאה איתה הקורונה.

הפתרונות והטכנולוגיות החדשות יגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, שנבחרה לייצג את חברת Wavetec, המפתחת ומייצרת פלטפורמה חכמה מבוססת ענן לניהול תורים, ניהול וזימון פגישות, עמדות תורים בשירות עצמי ומערכות מתקדמות לספירת קהל. חברתWavetec  פעילה כבר למעלה משלושה עשורים ומוצריה של החברה נמכרים בלמעלה מ- 75 מדינות.

בין הפתרונות החדשים: מוצר חדש מבוסס ענן -""SafeQ, שמשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת לקוחות בסניף. הפלטפורמה תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות, באופן פרודוקטיבי וללא מגע פיזי. פתרון אחר שפיתחה החברה מאפשר הזמנת תורים באמצעות "ווטסאפ". הלקוח יכול לבחור את נקודת השירות לפי העדפתו האישית, לקבל הנחיות הגעה, לקבל התרעות על מצב התור ולהצטייד ב׳פתק תור וירטואלי׳, עוד לפני הגעתו לשטח. הפתרון מאפשר לשמור על ריחוק חברתי, הוא פשוט ואינו דורש התקנות מסובכות.

קרדיט- יח"צ

״כיום, במגוון רחב של תעשיות, יש צורך מיידי בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים ׳פיזיים׳״, אומר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי בחברת מיטווך. ארגונים מחפשים פתרונות חדשניים כדי לנהל תורים, לנטר ולווסת תפוסה של מבקרים בשטחם וכן לאפשר ללקוחותיהם לקבוע פגישות בקלות, ביעילות ומכל מקום. ארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיה הנכונה יכולים להבין טוב יותר את הלקוח וכן לחסוך לו זמן יקר של עמידה בתורים. השותפות האסטרטגית עם Wavetec תנגיש לארגונים בישראל טכנולוגיות מתקדמות שיסייעו להם לעמוד בתקנות החדשות שנובעות ממגפת הקורונה ובד בבד לחזק את חווית לקוחותיהם. במקביל יספקו הכלים החדשים תובנות יקרות ערך אודות תנועת הלקוחות בסניף ואופטימיזציה של כח העבודה הנדרש בכדי לתת להם שירות״. עוד אומר מיטווך כי, "בשל היותה של הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תקווה לקפה: פסטיבל הקפה הראשון של פתח תקווה
אם אתם חושבים שקפה הוא רק משקה, זה הזמן לשנות...
הקולקציה החדשה של מותג האופנה אלף אלף לקיץ 2025 בעיצוב אפרת לוין ואילת הרמל
מזמינה כל מתלבשת למצוא את הקול הייחודי שלה ומשלבת בין...
להקת הפלמנקו רמנגאר גאה להציג: DARABAR מסע בחזרה לעצמנו שבגוף מופע פלמנקו משובח בהשתתפות 14 רקדנים, זמרים, גיטריסטים וכלי הקשה! ניהול אמנותי: קרן ואבנר פסח רקדנית אורחת: דגה פדר
 להקת הפלמנקו רמנגאר מיסודם ובניהולם האמנותי של קרן ואבנר פסח...
קבוצת FOX פותחת שתי חנויות דגל בעופר רחובות: חנות קונספט לAMERICAN EAGLE הצמודה ומחוברת לחנות קונספט של מותג AERIE
קבוצת FOX פותחת השבוע שתי חנויות דגל חדשות בקניון עופר...
איך לבחור חברת הפקה מושלמת לאירוע שלך?
תכנון אירוע, בין אם מדובר בחתונה מרגשת, תערוכה עסקית או...
מתי כדאי לפנות אל עורך דין מומחה למקרקעין?
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. מעבר למורכבות המשפטית, בכל עסקת...
היתרונות של עבודה מועדפת בצפון ישראל
עבודה מועדפת בצפון ישראל מציעה חוויה ייחודית ומעשירה עבור אלו...
סיכום הטקסים ביום הזיכרון - פתח תקווה
אמש, יום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה התקיים הטקס המרכזי...
ביטול משט יום העצמאות בהרצליה 2025
הפורום לקידום השיט בישראל והחברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה מודיעים...
קווים מהירים לתחנות הרכבת
בהמשך למאמצי עיריית פתח תקווה לשיפור מערך התחבורה הציבורית ושדרוג...
דילוג לתוכן