בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים

בקרוב בישראל: פתרונות חדשים לניהול תורים
קרדיט- יח"צ

שימוש בווטסאפ לקבלת מצב התור ו׳מספר׳ ומערכת חכמה שמנטרת את מספר הלקוחות מחוץ ובתוך הסופר, או הבנק, ומווסתת את התפוסה 

הפתרונות החכמות של Wavetec שיגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, יאפשרו לארגונים לסייע ללקוחות לקבוע ולנהל תורים בקלות מהסלולר, לנהל אותם ב׳שטח׳, לנטר את מספר המבקרים בחלל מסוים ולהפיק תובנות מושכלות על תנועת הלקוחות בסניפים.

קרדיט- יח"צ

בשבועות ובחודשים הקרובים, חייהם של העומדים בתורים, בין אם בקופות החולים, בסניפי הבנקים או כניסה לסופרים, הולכים להשתפר – זמני העמידה בתור מצידם של הלקוחות יתקצרו (ויפחיתו סיכוני חשיפה) והחברות והארגונים יוכלו לעמוד ביתר קלות בתקנות החדשות שהביאה איתה הקורונה.

הפתרונות והטכנולוגיות החדשות יגיעו לישראל באמצעות חברת מיטווך, שנבחרה לייצג את חברת Wavetec, המפתחת ומייצרת פלטפורמה חכמה מבוססת ענן לניהול תורים, ניהול וזימון פגישות, עמדות תורים בשירות עצמי ומערכות מתקדמות לספירת קהל. חברתWavetec  פעילה כבר למעלה משלושה עשורים ומוצריה של החברה נמכרים בלמעלה מ- 75 מדינות.

בין הפתרונות החדשים: מוצר חדש מבוסס ענן -""SafeQ, שמשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת לקוחות בסניף. הפלטפורמה תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות, באופן פרודוקטיבי וללא מגע פיזי. פתרון אחר שפיתחה החברה מאפשר הזמנת תורים באמצעות "ווטסאפ". הלקוח יכול לבחור את נקודת השירות לפי העדפתו האישית, לקבל הנחיות הגעה, לקבל התרעות על מצב התור ולהצטייד ב׳פתק תור וירטואלי׳, עוד לפני הגעתו לשטח. הפתרון מאפשר לשמור על ריחוק חברתי, הוא פשוט ואינו דורש התקנות מסובכות.

קרדיט- יח"צ

״כיום, במגוון רחב של תעשיות, יש צורך מיידי בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים ׳פיזיים׳״, אומר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי בחברת מיטווך. ארגונים מחפשים פתרונות חדשניים כדי לנהל תורים, לנטר ולווסת תפוסה של מבקרים בשטחם וכן לאפשר ללקוחותיהם לקבוע פגישות בקלות, ביעילות ומכל מקום. ארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיה הנכונה יכולים להבין טוב יותר את הלקוח וכן לחסוך לו זמן יקר של עמידה בתורים. השותפות האסטרטגית עם Wavetec תנגיש לארגונים בישראל טכנולוגיות מתקדמות שיסייעו להם לעמוד בתקנות החדשות שנובעות ממגפת הקורונה ובד בבד לחזק את חווית לקוחותיהם. במקביל יספקו הכלים החדשים תובנות יקרות ערך אודות תנועת הלקוחות בסניף ואופטימיזציה של כח העבודה הנדרש בכדי לתת להם שירות״. עוד אומר מיטווך כי, "בשל היותה של הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מול כ-70 שגרירים ודיפלומטים: איגוד לשכות המסחר מזהיר מפני בידוד כלכלי
דווקא בימי מתיחות דיפלומטית מול ישראל: עשרות דיפלומטים השתתפו באירוע...
עיריית בת-ים פותחת חלון לים התיכון: אירוע סוכות במחווה חגיגית לזמר הים-תיכוני באמפי בעיר
עיריית בת-ים מזמינה את תושבי העיר והציבור הרחב לאירוע סוכות...
דוח מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור: רחובות, פתח תקווה, רמת גן ובת ים
דיירי בניין שנפגע מטיל ברחובות נותרו ללא טיפול מהעירייה, עד...
במיקום הכי מבוקש ברחובות – פרוייקט מגורים יוקרתי מביא נוף חדש לרחוב הנשיא הראשון ברחובות
במיקום מהמבוקשים בצפון רחובות, בסמוך למכון ויצמן, יוצא לדרך פרויקט...
עיריית פתח תקווה חנכה אמש את גשר השבעה באוקטובר, המחבר בין פארק יצחק אוחיון לשכונת נווה גן, מעל ציר הרב מלכה.
הטקס התקיים במעמד ראש העיר, רמי גרינברג, ובהשתתפות בני משפחות...
בת-ים מתגייסת מהלב: מתנדבות העיר קיבלו אות הוקרה והצטיינות מצה"ל
אמש, 8.9, במסגרת טקס מצטייני קצין הלוגיסטיקה, עלו שלוש נשים...
משלוחים בארץ: השילוח המהיר והיעיל
משלוחים בארץ - פתרון מהיר ונוח לכל צורך כאשר אנחנו מדברים...
קצין הטכנולוגיה והאחזקה הראשי בביקור במכללה הטכנולוגית אמית פתח תקווה: "המצוינים ביותר הם אלו שלא ויתרו למרות הקשיים"
בפתיחת שנת הלימודים תשפ"ו התקיים במכללה הטכנולוגית אמית פתח תקווה...
מותג האופנה לצעירות RUBY BAY פותח סניף דגל בעופר בילו סנטר המשלב אאוטלט לצד קולקציות חדשות ועדכניות. הסניף דגל ניפתח בהשקעה הנאמדת בכ 360 אלף ₪
מותג האופנה לצעירות  RUBY BAY משיק חנות דגל במתחם הקניות...
בת־ים ממשיכה במסורת עם "מסע אל האופק" – תוכנית פורצת דרך לבניית עתיד הצעירים המשוחררים
עיריית בת־ים ובתיה – המרכז לצעירים ממשיכה בגאווה, כבר בפעם...
דילוג לתוכן