Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השחקנית מגי אזרזר, שגרירת המותג 'גרנייה', בקמפיין סביבתי משותף למותג ולעמותת אקואושן במטרה לשמור על החופים והים נקיים מפלסטיק חד פעמי!

השחקנית מגי אזרזר, שגרירת המותג 'גרנייה', בקמפיין סביבתי משותף למותג ולעמותת אקואושן במטרה לשמור על החופים והים נקיים מפלסטיק חד פעמי!
צילום: אסף לב

אמש, (יום א)  התייצבה השחקנית מגי אזרזר, המשמשת כשגרירת מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, ליום צילומים מיוחד, במסגרתו יעלה קמפיין בישראל בשיתוף עמותת אקואושן, במטרה להעלות את המודעות לשמירה  על הסביבה תוך מיקוד בפלסטיק חד-פעמי בחופי הים.

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב

הקמפיין שיעלה במהלך ספטמבר, הינו חלק מהאג'נדה של מותג גרנייה, "יופי ירוק", אשר באה לידי ביטוי בעידוד להפחתת השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לרב-פעמי שאינו מזיק לסביבה, שמירה על החופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי והעלאת המודעות הציבורית לקיימות ואיכות הסביבה, זאת לצד הפחתת הפלסטיק באריזות המותג, ברכיבים, בשיווק ובהפצה.

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב

דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות בלוריאל ישראל אמרה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות של קבוצת לוריאל, "לוריאל למען העתיד", אימצו גם המותגים בקבוצה אג'נדות חברתיות וסביבתיות. מותג הטיפוח גרנייה מתמקד בצמצום פלסטיק, המהווה בעיה עולמית אשר פוגעת, בין היתר, בחופי העולם כולו, כמו גם בישראל בה עד 90% מהפסולת הימית כמעט ואינה מתכלה. אנו גאים לשתף פעולה עם עמותת אקואושן הפועלת למניעת זיהום החופים והים, במטרה להעלות את המודעות ולהביא לשינוי התנהגותי כדי לצמצם את הפלסטיק החד פעמי בחופים ובים. ביחד, אנו מאמינים שנצליח לחולל שינוי תודעתי והתנהגותי".

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב

אריק רוזנבלום, מנכ"ל עמותת אקואושן: "כדי שתוכנית קיימות תצליח, הדבר מחייב שתוף פעולה של כל הנוגעים בדבר ולמגזר העסקי יש מקום של כבוד. קבוצת לוריאל השיקה את תוכנית הקיימות העולמית שלה בעולם ובישראל ולכן בחרנו לשתף פעולה עם מותג גרנייה אשר לו ערכים דומים לפעילותנו ואשר שם לו מטרה לצמצם את השימוש בפלסטיק, הן במוצריו והן באמצעות העלאת מודעות הציבור. עמותת אקואושן פועלת בשנים האחרונות למניעת זיהום הסביבה החופית והימית מפלסטיק, בדגש על חד פעמי, באמצעות חינוך והסברה, מתן תו סביבתי, ניטור ומחקר, קידום חקיקה ועוד, ומברכת על השותפות עם מותג גרנייה לקמפיין "שמים סוף לחד פעמי בחוף".

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב
שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
זה הזמן 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל בהפקת עמיר לב
שלישי           21 במאי שלישי           18 ביוני לבונטין          תל אביב פשוטי הרחוב - הרכב...
אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה וחגיגת יום העצמאות – תשפ"ד
"לאור התקופה המורכבת, החלטנו השנה לקיים את חגיגות העצמאות באופן...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
קבוצת גרג משיקה בית קפה בקונספט חדש: תחת השם: GRAB&GO בתי קפה בייקרי פרימיום המשלב שירותי טייק אווי
הסניף הראשון בקונספט החדשני יפתח בקניון TLV בהשקעה הנאמדת בכ...
חדש בקולולו: שעות שמחות ומבחר מנות אביביות
30% הנחה על כל התפריט בימים א׳-ה׳ בין השעות 17:00-19:00...
מאי בתיאטרון הסימטה: הצגות, ג'אז ומופעים לילדים
חודש מאי מאופיין השנה באירועי זיכרון ועצמאות, ולצידם רוחות הלחימה...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
לרגל 76 שנה למדינת ישראל תיפתח תערוכה נוסטלגית, הכי ישראלית שיש: "תוצרת הארץ" של האמן רפאל מיימון
התערוכה תוצג בעופר רמת אביב לקהל הרחב בין התאריכים: החל...