המרכולים שכונתיים ב Shopo מצליחים לספק משלוחי מצרכים בתוך 2.5 ימים בממוצע
עדי רגב, סמנכ"ל מכירות ביוניליוור ישראל: "ההסגר המתהדק הפך את המרכולים של שופו לפתרון המהיר ביותר למשלוח קניות. אנחנו מוצפים בפניות מצד בעלי מרכולים המבקשים להצטרף לשופו, ומייעלים כמה שניתן את ההכשרה והליווי של בעלי המרכולים, עד לעלייה בטוחה לאוויר"
שופו, Shopo של יוניליוור ישראל, המספקת פלטפורמת מסחר מקוון לסופרים ומרכולים שכונתיים, מדווחת על זינוק של מעל ל- 300% בהיקפי המסחר של המרכולים בפלטפורמה בשבוע האחרון. רק בחודש מרץ הצטרפו מעל ל- 20 אלף צרכנים חדשים לרכישה דרך אתר שופו במרכול הקרוב לביתם.
זמן המשלוח הממוצע בשופו עמד בשבוע האחרון על 2.5 ימים בממוצע. גודל הסל הממוצע בהזמנות דרך האתר עמד בשבוע האחרון על 523 שקלים, פי חמש מסל קנייה ממוצע בחנות פיזית.
הנחיות משרד הבריאות בשבועיים האחרונים אף השפיעו על הגיל הממוצע של הצרכנים בשופו. כ 12% מהצרכנים החדשים, הרוכשים את הקניות שלהם דרך שופו הם מעל גיל 60. לפני מגיפת הקורונה הגיל הממוצע של הרוכשים באתר היה צעיר יותר.
כמו כן מדווחת יוניליוור כי בשבועות האחרונים הצטרפו לפלטפורמת שופו 33 סופרים ומרכולים חדשים מכל רחבי הארץ וחנויות דיגטיליות שלהן יעלו בקרוב לאתר שופו.
יוניליוור ישראל הקימה את מיזם שופו במטרה לספק למרכולים שכונתיים גישה מסובסדת הכוללת ליווי מקצועי בכניסה להטמעת מסחר מקוון בעסק שלהם. כלי הליקוט הטכנולוגי של שופו מאפשר ליקוט של כל ההזמנות המגיעות דרך האינטרנט ובכך מפנה את הקופה לשרת את הלקוחות בחנות עצמה ומקטין בצורה משמעותית את העומס בחנות. כיום פעילים בשופו 43 מרכולים שכונתיים מכל רחבי הארץ. בעוד מספר שבועות יהיו פעילים בשופו 76 מרכולים.