Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להפוך את החיסרון ליתרון

להפוך את החיסרון ליתרון
קרדיט: freepik

שוק הנדל"ן רווי במגוון רחב ושונה של מבנים. מבנים למגורים או עסקים, חדשים או ישנים יותר. זהו שוק דינאמי שעל מנת להצליח בו חשוב להכיר אותו ואת כללי המשחק שלו. לכל נכס קיימים שני צדדים-הצד המוכר או המשכיר והצד הקונה או השוכר הנדרשים "לשחק" את המשחק. כמו כל מוצר בשוק, גם נדל"ן חשוב לדעת לשווק בהתאם, על מנת להעצים את הנכס ו"משוך" לקוחות פוטנציאלים שיבקשו לרכוש את הנכס. שיווק נדל"ן חייב להיעשות בהתאם לתחום- חשוב להכיר את השטח בו נמצא המבנה, קניות ורכישות קודמות באזור, מחירים שונים, תהליכים שהתרחשו או עתידים להתרחש כמו שינויי אוכלוסייה או שינוי בנייה באזור.

שיווק מוצלח של הנכס ישתמש במידע בצורה שמתאימה לסוג הנכס עצמו תוך העצמת יתרונותיו ואף שימוש בחסרונות כיתרון. למשל, דירות אשר מיועדות לעבור הליך של תמ"א 38 באזור, יוכלו להימכר במחיר נמוך יותר ובכך להפוך ליתרון עבור אלו שהתקציב שלהם לא מאפשר להם לשכור דירה במחירים גבוהים.

למצוא את קהל הידע

חלק מהפרויקטים בעולם הנדל"ן הם מספר מבנים, בין אם בניינים ובין אם לא, בעבור מגורים. בפרויקטים אלו, מדובר בבנייה של מספר מבנים ולא בודדים, אשר עומדים בסטנדרט זהה, בהתאם לגודל המבנה.  פרויקטים מגורים מיועדים כפי שמשתמע מהשם לאכלוס של בודדים או זוגות, רווקים ומשפחות, צעירים ומבוגרים לשם מגורים. הצלחתם של פרויקטים אלו נמדדת ביחד לכמות הדירות או הבתים שאוכלסו בפרויקט בין אם הושכרו ובין אם נמכרו ולכן, שיווק הפרויקט והגעה לקונים פוטנציאלים הוא חשוב ובסיסי.

כל פרויקט מגורים הוא בעל מאפיינים שונים- מיקום פיזי, אוכלוסיית יעד לאכלוס ומחירים ולכן, שיווק פרויקטים למגורים עבור קונים פוטנציאלים אינו מסתכם רק בפרסום הדירות למכירה. על מנת להגיע לאכלוס מלא ככל האפשר- צריך קונים המתאימים למאפייני הפרויקט. לכן, שיווק הפרויקטים דורש הבנה של קהל יעד הפרויקט-צעירים או מבוגרים, משפחות או זוגות צעירים ועוד.
המיקום הפיזי והמחיר משחקים תפקיד גם הם שכן פרויקט בו הדירות נמכרות במחירים גבוהים מתאים לבעלי מעמד סוציו אקונומי גבוה ולכן ישווק בהתאם. פרויקטים למגורים לרוב מציעים גם מתקנים או תשתיות הסובבים את הפרויקט, מלבד הדירות עצמן, שגם אותם משווקים בהתאם לקהל היעד. למשל, פרויקט בו קיימים גני שעשועים ופארק ציבורי יובלטו בשיווק הפרויקט.

אסי בר היא חברה המתמחה בשיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן ומובילה בתחומה כ-15 שנה. החברה מספקת מעטפת כוללת- החל ממחקר שוק ובניית אסטרטגיית שיווק ועד סגירת העסקאות מול הרוכשים. כך לקוחותיה יכולים להיות עם ראש שקט ולדעת שהפרויקט שלהם בידיים טובות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ליווי משפטי שוטף של העסק שלכם: צעד חשוב בדרך להצלחה
ככל שפעילותו של עסק היא רחבה יותר וככל הוא מצליח...
מועדון בת מצווה
מועדון בת מצווה גליס: המקום המושלם לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת!
אם אתן מחפשות מקום מיוחד שיאפשר לכן לחגוג בת מצווה...
איך מעצבים ומקימים ביתן לתערוכה?
בדרך כלל המטרה של תערוכות שעוסקות בתחומים שונים היא להציג...
טעם של מסורת עם נגיעה של חדשנות
האם אי פעם חלמתם על אירוע שבו האוכל לא רק...
החשיבות בבחירת המזון הנכון לחיית המחמד שלכם
אם תשאלו כל ילד קטן, כנראה שאחד הדברים שהם מבקשים...
האם אפשר להפוך את האימון לפעילות מהנה?
אנחנו מצד אחד חיים בעולם בו לכל אחד מאיתנו יש...
מה כולל טקס גילוי מצבה
30 ימים לאחר יום הקבורה נהוג לקיים בבית הקברות טקס...
ריהוט לבית – איך רוכשים ריהוט מתאים לבית
כל בית, גדול או קטן, חדש או ישן, צריך להיות...
הפיכת הבית לירוק ועצמאי מבחינה אנרגטית
בעידן הנוכחי שבו קיימת מודעות סביבתית גוברת והולכת, חשש מפני...
מה המפתח לעסקת נדלן מוצלחת
למשקיעים רבים יש את החלום להצליח בגדול. משקיעים רבים חולמים...