יותר מחצי מיליון בעלי עסקים בוחרים כיום לעשות פרסום ממומן באינסטגרם. חשוב מאוד לדעת שכאשר מדובר על פרסום ממומן באינסטגרם, מדובר על פרסום אשר יכול להגדיל את המכירות של כל עסק בצורה משמעותית מאוד. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת שבשביל לפרסם באינסטרגם בצורה הטובה ביותר בשיטה הממומנת, יש צורך לבחור באנשי מקצוע שיודעים כיצד לפרסם בשיטה זאת באינסטגרם בצורה הטובה ביותר ולהפיק ממנה את המקסימום עבור העסק.
פרסום באינסטגרם – מה צריך לדעת?
האינסטגרם היא רשת חברתית פופולארית מאוד כיום. אולם, טרם היא הפכה להיות מה שהיא כיום, היא התחילה כאפליקציה ייעודית לעיצוב ושיתוף תמונות. ניתן לומר כי האינסטגרם כיום מהווה רשת חברתית בולטת מאוד באינטרנט. ניתן למצוא ברשותה של האינסטגרם מעל 600 מיליון משתמשים הפעילים בה לפחות אחת לחודש וכ400 מיליון משתמשים מדי יום ביום. מכיוון שיש תנועה משמעותית מאוד באינסטגרם, אלפי עסקים ומותגים מבינים כיום כי מדובר על אפיק פרסום איכותי מאוד, מוצלח ומבטיח. באינסטגרם ניתן לפרסם לקהל יעד שאפשר לפלח בצורה מדויקת על מנת להגביר את החשיפה ואת המכירות באינטרנט.
פרסום ממומן באינסטגרם מתאים כמעט לכל סוג של עסק כיום וכן לכל סוג של נותן שירות. אם אתם מחפשים פלטפורמות פרסום בעלת הצלחות מוכחות אין ספק שפרסום ממומן באינסטגרם הוא הבחירה הנכונה.
פרסום ממומן באינסטגרם – איך עושים את זה?
מכיוון שפייסבוק רכשה את אפליקציית אינסטגרם כיום פרסום באינסטגרם מתנהל דרך מערכת הפרסום של פייסבוק. ניתן לבצע קידום לפוסטים בפייסבוק באופן ממומן ולסמן בד בבד את האפשרות של קידום באינסטגרם כלומר, הקידום יתבצע הן בפייסבוק והן באינסטגרם או רק באחת מהפלטפורמות המדוברות בהתאם לבחירה האישית שלכם.
בתהליך פרסום ממומן באינסטגרם יש צורך לבחור תחילה את היעד של הקמפיין בהתאם למטרות שלו, להגדיר את המאפיינים של הקהל שרוצים לפרסם עבורו, להגדיר את הקציב הרלוונטי לצורך פרסום ולתזמן את הפרסומות לשעות או ימים ספציפיים שאתם חפצים בהם. כמו כו, יש צורך לקבוע את שיטת האופטימיזציה לקמפיין, את המחיר לקליק או לאלף חשיפות, מחיר אוטומטי או מוגדר ידנית, שיטת התשלום לחיוב על הקמפיין ועוד. לאחר מכן תוכלו להתפנות לצורך יצירת הפרסומת שלכם כאשר חשוב מאוד שהיא כמה שיותר בולטת ותכלול הצעה שתהיה משכנעת ואטרקטיבית.
כיצד תצליחו לפרסם בצורה מוצלחת באינסטגרם?
אין ספק שפרסום ממומן באינסטגרם הוא פרסום בעל ערך ולכן, חשוב מאוד לעשות את כל מה שהוא דורש בצורה הטובה ביותר. חשוב לזכור שאנשים אוהבים לעקוב באינסטגרם אחר אנשים או מותגים שמעוררים בהם השראה ועל כן, מעבר לקמפיין הממומן, כדאי שיהיה לכם דף פעיל שמציע לא מעט תמונות איכותיות ותוכן איכותי.
פרסום ממומן באינסטגרם המתבצע בצורה עצמאית, איננו דומה כמובן לפרסום המתבצע על ידי אנשי מקצוע שמכירים את הפלטפורמה היטב ויודעים כיצד לנצל את היתרונות שבה עבור פרסום העסק וכמובן, יודעים כיצד לבצע בה תהליך פרסום ממומן בצורה המדויקת בהתאם למטרות ועל כן, פרסום ממומן מוצלח באינסטגרם מתחיל ללא ספק מבחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.