הפתרון החדש שפותח על ידי Epson יאפשר לספק שירותים חיוניים – כולל תיקון תקלות ותחזוקה שוטפת ויצמצם את זמן השבת המדפסות החשובות לפעילות השוטפת של העסקים

Epson ישראל השיקה פתרון תוכנה חדש שמאפשר למפיצי מדפסות הזרקת הדיו העסקיות של החברה להעניק ללקוחות המשרדיים והארגוניים מגוון שירותים מרחוק וללא הגעה ל״שטח״. התוכנה החכמה (ERS – Epson Remote Services) מאפשרת לטכנאי השירות לבצע אבחון מרחוק של תקלות ואף לתקנן מרחוק בחלק מהמקרים. התוכנה שמסופקת בחינם ללקוחות מצמצמת משמעותית את השירות באתרי הלקוחות ומאפשרת להם, בימים של הידוק חגורה, לצמצם את עלויות השירות ולהקטין למינימום ההכרחי את השבתת המדפסות בזמן תיקונן.
התוכנה שיש לה גישה מאובטחת למידע ייחודי הנמצא רק בידי טכנאים מורשים, מאפשרת לנותני השירות, לראות מרחוק הודעות שגיאה ותקלות, לאבחן את הבעיות ובחלק מהמקרים לתקן את התקלות מרחוק, או להוציא לשטח מהנדסי שירות שכבר מצויידים מראש במידע על סוג התקלה ואו על חלקי החילוף שנדרשים לתיקון. באופן זה, מצטמצם משמעותית זמן התיקון בשטח והמדפסות יכולות לחזור לפעילות מלאה בזמן קצר בהרבה.
״היות והמכירות שלנו מתבצעות בישראל באמצעות מפיצים, אנו חייבים לוודא שהם חמושים בפתרונות החכמים והיעילים ביותר כדי לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות הקצה״, אומר ירון פרץ, מנהל מכירות עסקי ב-Epson אירופה. ״אנשי השירות יכולים כך לקבל התרעות על תקלות בזמן אמת, אבל, מעבר לכך, יכולים לנטר ולבצע אבחון מרחוק של ׳מקבצי מדפסות׳ שהם מנהלים. המשמעות היא שניתן לעלות על בעיות עוד לפני שהפכו לתקלות ולתקנן במהירות. מדובר בכלי עבודה ושירות יעיל במיוחד ואפקטיבי במיוחד״.

לדברי פרץ, התוכנה מאפשרת לחזות מראש את צרכי הלקוח ולפעול מרחוק בהתאם כשמתעוררות בעיות וכך לצמצם משמעותית את זמן השבתת המדפסת התקולה. ״אנו יכולים להפעיל מרחוק הליכים ׳התערבותיים׳, דוגמת מחזורי ניקוי של ראשי דיו, אם צריך, כך שהלקוח לא צריך לזכור לעשות כן והעבודה השוטפת שלו לא נעצרת לרגע״.