הקמפיין בכיכובה יעלה תחת הסיסמא: "בסקופ מצטיינים" בהשקעה של 150 אלף ₪
רשת נעלי SCOOP החליטה לעונת חורף 2021 לבחור את פרנזנטורים/ות לילדים, עפ"י ערכים נוספים: תלמידים המצטיינים בלימודים ופעילים למען הקהילה.
![](https://fra1.digitaloceanspaces.com/tlife.co.il/2020/10/%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%9F-%D7%A4%D7%A8%D7%96%D7%A0%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%A4-%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D.-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%99-%D7%99%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%90%D7%9C.jpg)
צילום שי יחזקאל
מי שנבחרה מתוך עשרות ילדים, היא אוריה וליקסון, בת ה – 10, תלמידת כיתה ה', בבית הספר אהבת ציון בתל-אביב. תלמידה מצטיינת, דוברת אנגלית ופעילה למען חיות.
אביה של וליקסון הוא האדריכל גיא וליקסון בעלים של "וי סטודיו אדריכלים" – סטודיו בוטיק לאדריכלות ועיצוב פנים.
וליקסון סיפרה שהתחביבים שלה הם לטפל בכלבים ולצייר. כמו כן אמרה על התפקיד החדש: "שמחה שנבחרתי כפרזנטורית הילדים של רשת סקופ, ומקווה שאסע גם לדובאי לצלם את קמפיין חורף 2021 עם הפרזנטורים ליאור וספיר נרקיס".
![](https://fra1.digitaloceanspaces.com/tlife.co.il/2020/10/%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%9F-%D7%A4%D7%A8%D7%96%D7%A0%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%A4-%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D.-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%99-%D7%99%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%90%D7%9C-2.jpg)
צילום שי יחזקאל
הקמפיין של רשת סקופ בכיכובה של אוריה וליקסון יעלה בתחילת חודש נובמבר 2020, בתקציב של 150 אלף ₪, תחת הסיסמא: "בסקופ מצטיינים" ויכלול שלטים חוצות, דיגיטל ופעילות ברשתות החברתיות.