Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבחור מאמן כדורגל אישי?

איך לבחור מאמן כדורגל אישי?

הקצב הייחודי

כל אדם הוא שונה-יכולות שונות, צרכים שונים וקצב התקדמות אחר. לכן, מתאמנים מקצועיים אשר צריכים להגיע אל מטרה ספורטיבית מקיפים עצמם במאמנים אישיים שמלווים את התהליך שלהם באופן צמוד, כך גם בכדורגל. מאמן כדורגל אישי מתאים את האימונים אל המתאמן- אל היכולות שלו, החוזקות והחולשות שלו וקצב ההתקדמות שלו. אימון אישי בניגוד לאימון בקבוצה, נותן מענה שונה כך שתהליך ההתקדמות אינו מפוזר בין אנשים נוספים שדורשים מענה אחר, אלא מפוקס אך ורק במתאמן הספציפי. בנוסף מאמן אישי מעלה את רמת המחויבות של המתאמן לאימון שכן הוא לא יכול "להתחבא"  מאחורי שחקנים נוספים.

אייל ציטיאט הוא מאמן מקצועי בכל מקצועות הכדור וביניהם גם כדורגל אשר פיתח שיטה ייחודית להכשרת שחקנים ברמת גבוהה, תוך שיפור היכולות הגופניות, הקואורדינציה והגדלת המרחב.

לתת דחיפה

ילדים רבים חולמים להיות שחקני כדורגל שיהיו גדולים-האפשרות להתמקצע ולעסוק בספורט האהוב עליהם נראית כמו התגשמות חלום. על מנת להפוך להיות שחקן כדורגל טוב ומקצועי, דרושה התמדה, נחישות, מוטיבציה ומשמעת כבכל ספורט, שכן כדי להצליח צריך להתמיד ולהתאמן באופן מקצועי. הורים רבים רושמים את ילדיהם אל חוג כדורגל, כיון שלרוב העניין בתחום הוא עניין רגעי או רק כתחביב. אך לעיתים מבינים ההורים כי העניין בכדורגל אינו זמני ואינו רק בגדר תחביב, וכי ילדיהם בעל יכולות ופוטנציאל גבוה להצליח בתחום. על מנת לתת לילד את הדחיפה אותה הוא צריך מומלץ לשכור את שירותיו של מאמן כדורגל אישי לילדים. מאמן אישי ייתן את היחס האישי לילד לפי היכולות שלו, הצרכים שלו וההתקדמות שלו ויכול לקדם אותו רבות.

מסגרת גם בחופש הגדול

במהלך השנה, חוגי כדורגל לילדים נפוצים מאוד ומאפשרים לילדים מסגרת להתאמן בה, להשתפר, לקבל ביטחון, וכמובן גם להכיר חברים ששותפים לתחביבם. מעבר לכך, חוגי הכדורגל השונים מאפשרים גם פיתוח הכושר הגופני, מיומנויות בתחום הכדורגל כמו עבודת רגליים, כדרור, נגיחה ומסירה.  ההתמדה בחוג לאורך השנה יוצרת התקדמות ושיפור ולכן, כאשר חודשי הקיץ בהם מסגרת החוגים מסתיימת, מגיעים, מחנה אימונים כדורגל המספק מסגרת אינטנסיבית של אימונים, חיבור בין ילדים נוספים והדרכה מקצועית של מאמנים בתחום.

אייל ציטיאט הוא מאמן מקצועי לכדורגל ולמקצועות כדורגל נוספים בעל ניסיון מקצועי רב, אשר פיתח שיטה ייחודית להכשרה של שחקנים, תוך שיפור מיומנויות וכושר גופני.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מכשיר שמיעה מומלץ של סאונד מכשירי שמיעה
ממש כמו משקפיים, גם מכשירי שמיעה חייבים להיות מותאמים לכל...
הילדים שלנו לא חייבים להתמודד לבד
הילדים שלנו הולכים בכל יום לבית הספר. שם, מחוץ לבית,...
מה אתם חייבים לדעת על הקמה של תשתית תקשורת
מאז שאתם מנהלים את העסק שלכם התקשורת בו לא מספיק...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
עריכה ניתוח משא מתן ואכיפת חוזים
עורך דין חוזים מתמחה בעריכת, ניתוח, משא ומתן ואכיפת חוזים,...
כיצד מאבחנים ליקויי למידה?
ישנם ילדים אשר על אף שהם משתדלים מאוד, אינם מצליחים...
נבחרת הדיבייט הגיעה להישגים מעולים בתחרות העולמית WSC שהתקיימה בלונדון
השבוע חזרו 49 תלמידים ותלמידות מתחרות הדיבייט שהתקיימה בלונדון, שתי...
קורא ברקוד איכותי ומקצועי
על מנת שתוכלו להעביר את המוצרים שלכם ולסרוק אותם באופן...
לטפל בצורה איכותית ומבוקרת
מטופלים רבים אשר מגיעים למרפאת השיניים נחרדים ונבהלים מהמכשירים השונים,...