Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הבית הוא מקום המפלט

הבית הוא מקום המפלט
קרדיט https://www.parquet-hen.co.il/

מרבית האנשים חולמים כי יום אחד יוכלו לרכוש ולגור בבית חלומותיהם, בית נעים וחמים שיתאים לצרכיהם ולטעמם כמו כפפה ליד. בית שהחזרה אליו בסוף כל יום תהיה הקלה וכל רגע של שהיה בו תהיה מלווה בהנאה. הבית בסופו של יום הוא מקום המפלט שלנו ולכן אנו וודאי רוצים כי הוא יהיה נעים ונוח. כחלק מכך, עיצוב ומבנה הבית שלנו משפיע על ההתנהלות והתחושה בו – מהאריחים והרצפה, הקירות ועיצובם ועד התמונות וכמובן הריהוט.

פרקט יכול לשדרג כל חדר

אחד הדברים המאפיינים בתים נעימים וחמימים היא התחושה עצמה בבית, אשר כמובן מושפעת מארבעת הקירות ובעיקר מהרצפה – אין ספק כי ריצוף זה או אחר משפיע גם על העיצוב וגם על התחושה באופן משמעותי במיוחד. על מנת ליצור אווירה חמימה בחורף כמו גם לשמור על קרירות בקיץ, ללא ספק פרקט עץ הוא הפתרון האולטימטיבי. הוא מוסיף הוד והדר, מעניק תחושה נעימה ונוחה, קל לניקוי ומושלם לחדרי ילדים בזכות העובדה כי הוא בטוח לחלוטין, לא מפריש רעלנים ומונע אלרגיות. כמו כן, פרקט העשוי עץ איכותי הוא אמנם השקעה כספית, אך יכול להחזיק מעמד עד ל – 40 שנות שימוש.

פרקט איכותי לבית חמים ונעים

במדינות קרות, בהן הטמפרטורה הממוצעת נמוכה מאוד ביחס למה שרובנו מכירים, בעיקר בצפון אירופה וצפון אמריקה, תוכלו לראות כמעט בכל בית רצפת פרקט מפוארת. רצפת פרקט כזו שמוסיפה אווירה ביתית, חמימה ואף מעוצבת. לדוגמה, במדינה כמו איסלנד, אשר שורר בה קור שאיננו מכירים בישראל, ניתן למצוא בכל בית רצפת פרקט חמימה אשר מתחתיה נמצאים צינורות מים חמים, הישר מהמעיינות הנובעים הרבים במדינה. כמו כן, גם במדינת ישראל החמימה יש אזורים וערים ספציפיות אשר קרות יותר מאחרות, כמו למשל העיר ירושלים אשר שוכנת על הר ובחורף הטמפרטורות בה מגיעות מתחת לאפס. לכן, פרקט בירושלים הוא פתרון הריצוף המושלם לחודשים הקרים והחמים.

לעצב את הבית עם המומחים

ללא ספק פרקט הוא השקעה לשנים רבות לכל בית, וכאמור הוא מחזיק בין 20 ל- 40 שנים תמימות. כמו כן, הפרקט כיום יכול להגיע במגוון צבעים, עיצובים וגימורים, ממגוון חומרי גלם – אפילו לא רק עץ טבעי, כל אחד יכול למצוא את הגימור, הצבע ועיצוב העץ אשר מתאים לו, לשימושיו ולצרכיו, כמו גם לטעמו. אתם גרים באזור המרכז ורוצים להתקין ריצוף פרקט אצל המומחים? בכל הנוגע אל פרקטים הרצליה מובילה בראש עם חברת פרקט חן, אשר פועלת בתחום שנים רבות ומתמחה בכל סוגי הפרקטים וההתקנות. רוצים לשמוע עוד? צרו קשר עימנו במספר 054-4867766 ונשמח לסייע!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...
"שני משפחתי" לאורך אוגוסט במרכז נא לגעת - מגוון חוויות חושיות ייחודיות לכל הגילאים והצגת 'הנסיך הקטן' בשפת הסימנים
להכיר בדרך אחרת את עולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה...
אהרונה ישראל גאה להציג בבכורה: מדריך למתעמל - יצירה בין תנועה למילה- 13 באוגוסט בתיאטרון הבית
מדריך למתעמל יצירה בין תנועה למילה מופע שמתחקה אחר שיעוריו של המורה...