Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הורים צעירים? כך תשקיעו בתינוק שלכם

הורים צעירים? כך תשקיעו בתינוק שלכם

איכות למען שינה טובה

את ימיהם הראשונים מבלים תינוקות באכילה, בכי ושינה להם הם נדרשים בכדי להתפתח. לצד כמות השינה, גם איכות השנה שלהם חשובה מאוד. תינוקות בגיל הרך נדרשים למעטפת, למגע עדין ולכן יש חשיבות לבחירת רהיטים ומוצרים העשויים מחומרים עדינים, המותאמים לעור הרגיש של הילד. כיוון ששינה היא מבין החלקים המרכזיים של חייו בגילאים אלו, איכות המיטה, הכריות בצידי המיטה וכמובן גם המצעים חשובה ביותר.

כאשר בוחרים מצעים לתינוקות, חשוב לתת תשומת לב להרכב הבד, אופן האריגה וצפיפות החוטים המשפיעים על תחושת הנוחות והרכבות של הבד. בנוסף לכך, צריך לוודא את איכות התפירה וכי לא קיימים במוצר חוטים משוחררים שעשויים להיות מסוכנים לתינוק. בד הכותנה (טבעית או ג'רסי) היא הבד המומלץ ביותר עבור מוצרים אלו כיון שהיא נוחה, גמישה וגם קלה לניקוי.

להתכונן לתינוק

בין בדיקת מי השפיר לאולטרסאונד, לבדיקות הדם, העמסת הסוכר או בחירת השם ההורים לעתיד נדרשים להכין גם את הבית לבואו של הילד החדש. כחלק מהכנת הבית, ממגנים את הבית, מוודאים כי לא קיימים מקומות מסוכנים לתינוקות וכמובן גם בונים ומעצבים את החדר התינוק. עיצוב חדר לתינוק שונה במעט מעיצוב  חדר שינה למבוגרים. השוני העיקרי הוא בבחירת הרהיטים לחדר. בשונה למבוגרים, לתינוקות יש צרכים אחרים ולפיכך יש צורך להכניס הרהיטים שונים אל החדר- שידת החתלה, פחים ייחודיים לחיתולים מלוכלכים ומיטת תינוק.

בנוסף, חדר התינוק צריך לכלול גם את הצרכים והנוחות של ההורים הטריים, שכן הם מבלים זמן רב יחד עם התינוק בחדר זה. ישנם רהיטים המתאימים לצרכים אלו כמו כורסת הנקה, המתאימה לנוחות האם והילד יחד, מתוך ההבנה שאם ההורים נינוחים, גם הילד נינוח.

בבחירת הרהיטים לחדר, חשוב לוודא את הבטיחות של הרהיט, גודלו והחומרים שהוא עשויים מהם. תהליך העיצוב אינו מסתכם רק בבחירת הרהיטים ואיכותם, אלא, גם באבזרים וחפצים משלימים כמו סדינים וכריות עבור המיטה, שטיחים למניעת החלקה או לנוחות הזחילה של הילד, משטחי החתלה הממוקמים על גבי שידת ההחתלה ועוד. איכות החומרים של פריטים אלו חשובה, שכן הם מוצרים שבאים במגע ישיר עם התינוק, שחשוף יותר למחלות, זיהומים או גירויים.

עיצוב חדר התינוק הוא תהליך מהנה, הכולל גם בחירות עיצוביות יותר כמו סגנון החדר, פלטת הצבעים שעליה יתבסס החדר, הוספה של תמונות או מוביליים בהתאמה ועוד. חדר תינוק צריך להשרות אווירה נינוחה וטובה עבור התינוק וההורים יחד, המשפיעה על התפתחותו של הילד.

Little Feet היא חברה המספקת מגוון רחב של מוצרים לתינוק ולהורים. החברה פועלת מתוך אהבה לתחום ושמה לה דגש לתת מענה לצורך של מוצרים איכותיים ומעוצבים לצד מחירים טובים.

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מכשיר שמיעה מומלץ של סאונד מכשירי שמיעה
ממש כמו משקפיים, גם מכשירי שמיעה חייבים להיות מותאמים לכל...
הילדים שלנו לא חייבים להתמודד לבד
הילדים שלנו הולכים בכל יום לבית הספר. שם, מחוץ לבית,...
מה אתם חייבים לדעת על הקמה של תשתית תקשורת
מאז שאתם מנהלים את העסק שלכם התקשורת בו לא מספיק...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
עריכה ניתוח משא מתן ואכיפת חוזים
עורך דין חוזים מתמחה בעריכת, ניתוח, משא ומתן ואכיפת חוזים,...
כיצד מאבחנים ליקויי למידה?
ישנם ילדים אשר על אף שהם משתדלים מאוד, אינם מצליחים...
נבחרת הדיבייט הגיעה להישגים מעולים בתחרות העולמית WSC שהתקיימה בלונדון
השבוע חזרו 49 תלמידים ותלמידות מתחרות הדיבייט שהתקיימה בלונדון, שתי...
קורא ברקוד איכותי ומקצועי
על מנת שתוכלו להעביר את המוצרים שלכם ולסרוק אותם באופן...
לטפל בצורה איכותית ומבוקרת
מטופלים רבים אשר מגיעים למרפאת השיניים נחרדים ונבהלים מהמכשירים השונים,...