Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכירו את כותרי משחקי הוידאו שהילדים הכי אוהבים

הכירו את כותרי משחקי הוידאו שהילדים הכי אוהבים
קרדיט- Photo by Sam Pak on Unsplash

עולם הגיימינג לא מפסיק לחדש לגיימרים הנלהבים בכל הגילאים, אבל עם הטרנדים שבאים והולכים, יש גיבורים שהם כאן כדי להישאר והם גם מככבים בסדרות של כותרים, שכבר הפכו לאגדה ברחבי העולם. מפוקימונים מאולפים דרך האחים מריו שיוצאים למבצעי הצלה ועד בעלי החיים אנתרופומורפיים החיים בכפר.
אם אתם מחפשים לילדכם את הכותרים הבאים שהם יאהבו או אתם פשוט מעוניינים להיות בענייני המשחקים שלהם, לפניכם הכרות קצרה עם הכותרים האהודים בזירת המשחקים:

נפלאות פוקימון

פוקימון אשר החל את דרכו בשנת 1996 הפך במהרה לתופעה עולמית שהשם שלה הוא נגזרת של כיס ומפלצות ובמסגרת המשחקים תוכלו ליהנות ממפגש גם עם פוקימונים נדירים ולאמן את המפלצות הקטנות לביצועי קרבות מרשימים.
הכוכב הכי מוכר של פוקימון הוא ללא ספק פיקאצ'ו ויחד אתו ועם חבריו יוצאים להרפתקאות שונות ומנסים להפוך למאסטרים.
הילדים יכולים לבחור בין מסלולי סיפורים, נתיבים שונים בעולם פתוח שופע פוקימונים, אפשר לאסוף פריטים ולנהל קרבות עם פוקימונים לשחק לבד או עם חברים, לחקור אזורים וליהנות מכל רגע.

שמח בכפר

כותר נפלא נוסף שילדים אוהבים הוא animal crossing במהלכו הילדים עוברים לגור בכפר של בעלי חיים ויכול לעשות ככל העולה בדעתו בכפר בין אם לתפוס חרקים, לצאת לדיג, לשתול פרחים והיופי הוא שזה משחק של אינטראקציה חברתית ואפשר לאסוף יחד פריטים, ליהנות מאירועים אשר מתקיימים במועדים מסוימים ולהתאים את הדמות לפי בחירת בגדים, אקססוריז ושינוי השיער כמו גם לעצב ולסגנן את הבית איך שרוצים.
המסע בכפר עצמו הוא גולת הכותרת כולל מכירת פריטים ואיסוף פריטים כדי להשיג בלס.
מדובר בחוויית התקשורת במרחב הדיגיטלי בין השחקנים מהנה מאוד כשאין מבנה למשחק אלא כל אחד יכול לבחור איך ליהנות ממנו.

האחים מריו בפעולה

אי אפשר שלא ללכת שבי בקסם של האחים מריו, שמשנות ה-80 משפיעים על תעשיית המשחקים. יוצאים להציל את הנסיכה פיץ', נקראים להתמודד עם אתגרים וממציאים את עצמם במשחקים בשלל סגנונות – פאזלים, מרוצים ועוד.
תוכלו להתקדם תוך איסוף פרטים, לפתור חידות, להשתמש בחפצים שונים שנותנים כוח ועוצמה לדמויות, להביס אויבים כמו מפלצות, לקפוץ מעל מכשולים ותהומות בתזמון מדויק.
עם כל הדמויות האהובות ביניהן מריו, לואיג'י, הנסיכה פיץ' ועוד הילדים יוכלו להביס ישויות מרושעות, להציל חברים, לחקור עולמות כולל כוכבי לכת בגלקסיה, ובעיקר לשחרר את כישורי האסטרטגיה והגבורה.

להציל את זלדה

האגדה של זלדה היא משחק הרפתקאות של עולם פתוח שבו צריכים לפתור את המסתורין של העולם ולהבין איך להביס את גאנון הרשע העיקרי של המשחק ואיך להציל את הנסיכה זלדה שנלקחה על ידי גאנון המרושע. כדי לעשות זאת, צריך לסיים משימות כמו הבסה של בוסים, לפתור פאזלים מתוחכמים וחידות. המשחק הוא בתור לינק, הדמות הטובה של המשחק.
זהו משחק שפורץ גבולות והסדרה כולה עטורת שבחים. הילדים נוסעים דרך שדות עצומים, דרך יערות ועד פסגות ההרים, ליהנות מהאוויר הפתוח והמסע המרתק בדרך.

סוד הקסם של קירבי

כותר משחקים אהוב נוסף על הילדים הוא קירבי הורוד והשובב, שלוקח את הילדים לעולם שכולו מכשולים ואתגרים בו הוא יכול לשאוב פריטים שמסייעים לו לבצע שינוי פיזי ולהשיג כוחות מיוחדים. קירבי יוצא להרפתקאות בגילויים של עולמות מסתוריים. קירבי לא נשאר רעב לרגע והוא יכול להשתמש בגוף שלו כדי לירות, למשל, קופסאות שימורים לעבר הרעים, לצרוך מכוניות כדי להשיג גלגלים ולהגיע לכל יעד תוך כדי שהוא נוקב, מקפיא, חותך ומנקה. משחק דינאמי ומהנה לכולם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...