Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסכנות בליקויי בניה

הסכנות בליקויי בניה
Credit: Pixabay.com
חברות בדק בית
Credit: Pixabay.com

בשנים האחרונות אנו שומעים בתקשורת על יותר ויותר מקרים של קריסת בניינים או לחילופין הכרזה כי בניינים כאלה ואחרים בסכנת קריסה ואינם ראויים למחייה אדם. מקרים אלו עלולים להסתיים באסון ובנפגעים בנפש, ולכן חשוב טרם רכישת דירה בבניין לשכור את שירותיו של איש מקצוע מתחום בדק הבית ולבדוק האם ישנם ליקויי בניה חמורים ופשוטים אשר ישפיעו על החיים בדירה. ליקויי הבניה יכולים להיות מטרד בלבד כדוגמת רצפה שאיננה ישרה או שיש שנוטה לצד זה או אחר, אך לעיתים מדובר בליקויים מסכני חיים כמו סדק משמעותי בקיר או בתקרה שעלול להתרחב. לכן, טרם רכישת דירה חדשה מומלץ להזמין איש מקצוע שיוכל לבדוק את הדירה ולבנות רשימה של ליקויים עם הסבר על רמת החומרה, במידה וישנם כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת אודות רכישת הדירה.

לגלות את ליקויים

על מנת לגלות את ליקויי הבניה שישנם במבנה זה או אחר, יש לשכור את שירותיו של אדם המתמחה בבדק בית. ניתן למצוא גם חברות בדק בית אשר מעסיקות כמה וכמה אנשים מקצוע מיומנים בתחום על מנת להעניק שירות מקצועי ללקוחות רבים. חברות בדק הבית ישלחו איש מקצוע לנכס המיועד על מנת לבצע בו מגוון רחב של בדיקות על מנת לגלות את הליקויים, משום שלמעשה כמעט ואין בית שחף מליקויים כאלה ואחרים- בין אם מדובר על ליקויים כמו רצפה שאיננה ישרה לחלוטין או מעקים בגובה שאיננו תקין, ובין אם מדובר על ליקויים חמורים עוד יותר כמו חדירת מים מקירות ופתחים, בעיות אינסטלציה ואף היעדר אוורור בחדרים. ליקויים אלו עלולים להשפיע באופן משמעותי על חיינו בנכס ותיקונם לעיתים עולה על כדאיות רכישת הנכס באופן כולל.

איש מקצוע אמין

גילוי ליקויים בבית או דירה הוא משימה שאיננה פשוטה כלל משום שהיא דורשת אין ספור בדיקות מדויקות מסוגים שונים, כמו בדיקת אינסטלציה על מנת לבדוק את תקינות הצנרת, בדיקות על מנת לוודא חדירת מים או רטיבות, כמו גם שימוש במכשירים כאלה ואחרים על מנת לגלות את התמונה המלאה. על מנת להיות בטוחים כי כל הליקויים התגלו, כדאי להסתמך על איש מקצוע בעל ניסיון עשיר בבדק בית ובבדיקת ליקויי בניה. בתחום בדק בית המלצות הן חשובות במיוחד, ולכן בחירה בניר גורוביץ' וידר היא הבחירה הנכונה גם בעבורכם. ניר גורוביץ' וידר הוא מומחה לבדק בית מזה שנים רבות אשר מתמחה בבדק בית דירות ובתים, כמו גם נותן חוות דעת הנדסיות לקבלנים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...