Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הרשו לעצמכם להראות לעולם את הטוב שבכם

הרשו לעצמכם להראות לעולם את הטוב שבכם
קרדיט לתמונה: tzayarimim.co.il

לכולנו יש תמונה מסוימת של עצמנו והיא משתקפת אלינו לא רק במראה ובצילומים, אלא גם במה שאנחנו נחשפים אליו כשאנשים אחרים מדברים עלינו. יש בכולנו דברים טובים, ילדים קטנים שנשכחו אי שם בעבר כדי להתבגר ולהתמודד עם החיים, ואין אחד שלא היה רוצה שמישהו יסתכל בו ויראה את כל התכונות היפות והטובות ויצייר אותו בצורה כזאת לעולם. זה לא רק מילולית אלא גם לתאר אותנו ולהחמיא לנו, לספר כמה אנחנו באמת משתדלים להיות טובים והוגנים לאנשים, ורוצים שמישהו יכיר בכך וידגיש את הקווים החיוביים והיפים שלנו. כעת, זה אפשרי ולא רק מילולית. קבוצה של ציירים החליטה להעניק לאנשים את האיורים האישיים שלהם כפי שהם רואים אותם, בקריקטורה מקסימה שמדגישה את כל היתרונות והחייכנות שלנו ומציבה אותנו בסביבה נחמדה שמגשימה לנו חלום. אם תפנו אל צייר קריקטורה כזה שמשתדל לראות לתוך הלב שלכם ולקלוט את האופי החיובי והקווים היפים שלכם, הוא יצייר אתכם בדיוק כפי שתמיד רציתם שיציירו. חברת ציירימים מציעה לכם ציור קריקטורות שלכם או של כל מי שתרצו לראות בציור מקסים וחיובי.

אטרקציה נהדרת לאירועים

מה שאנחנו רוצים לקבל בעצמנו נשמח להעניק לאורחינו ויקירינו. ציירי קריקטורה לאירועים הם אטרקציה נפלאה שאורחיכם ישמחו לפגוש באירוע שלכם. הם יוכלו לצייר אורחים לפי הרצון שלהם, לצייר את האירוע שלכם עצמו ואת האנשים העיקריים בו, כמו חתן וכלה בציור ייחודי שרק להם יש ומנציח את החתונה כמו שאף אחד אחר לא מנציח אותה, אפילו לא בצילום. זוהי יותר ממזכרת מהאירוע משום שהקריקטורה היא מזכרת נפלאה שמזכירה לא רק את האירוע אלא גם את האחווה והאהבה ואת הדברים היפים שראו שם. הקריקטורה מלאה בהומור אוהב וחיובי, מדגישה את הקווים המחמיאים של כל אחד ומנסה להוכיח לכל אדם שיש בו יופי שהוא לא מודע לו ולכן קריקטורות כל כך אהובות על אנשים שמקבלים אותן כמתנה.

כל מה שחיובי וראוי להנצחה

אומנות האיור היא אומנות של עין בוחנת וחדה שרואה את כל הקווים היפים והבולטים בסיטואציה ובדמות האדם, ומנסה להעביר את זה בכמה שפחות קווים אבל בצורה אסתטית וייחודית. ציור קריקטורות מוכר לנו אמנם מהעיתון אבל לא רק. לציירי קריקטורות יש עין ייחודית שקולטת את מה שכדאי להעביר והם מנסים להנציח את כל מה שאנשים לא תמיד רואים בעצמם ומופתעים לגלות כמה יפה הם מצטיירים. ציירימים מציעים לכם קריקטורות לכל מטרה, כמתנה אישית או עצמית כדי ליהנות מהכישרון של הציירים שלנו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...