Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל עסקת נדל"ן מעוגנת בחוזה מחייב

כל עסקת נדל"ן מעוגנת בחוזה מחייב
קרדיט - Canva

מגמת ההתחדשות העירונית שסוחפת כבר שנים את הארץ הודות לחקיקה בנושא היא מבוכת אולם נושאת בחובה פוטנציאל לא קט לבעיות שונות. הבעיות נובעות מכשלים בבניית חוזה מתאים או בתכנון הפרויקט, או בגלל קשיים שנובעים לעתים מהעבודה עצמה ומכשולים שנערמים ולא היו צפויים. אלא שזאת בדיוק העבודה של עו"ד התחדשות עירונית, להביא מניסיונו הרב ולצפות את כל הבעיות שאפשר לצפות כדי לחלץ את לקוחותיו מכל מצוקה שנובעת מכך. הבעיות יכולות לנבוע מחתימה על חוזה שאינו מפרט את החובות של הקבלנים והיזמים ומשאיר את הדיירים ללא הגנה וללא מבנה גמור ומוכן למגורים. הבעיות יכולות לנבוע גם מחוזים שמקפחים את הדיירים שבטוחים שיקבלו משהו שהובטח להם בעל פה אבל אינו מעוגן בכתב. משום כך, ניסיונו של עורך דין שמטפל בלקוחותיו בפרויקטים כאלה הוא זה שקובע עד כמה הם יכולים להיות מכוסים מפני תקלות וכשלים כאלה. ככל שהוא מכיר יותר את התחום כך הוא מבטיח ללקוחותיו את ההגנה המרבית בפרויקט. משרד עורכי הדין כאמל אחמד מייצג לקוחות רבים בתחום זה כבר שנים וצבר ניסיון וידע רלוונטיים לכל אחד.

לוודא שקיבלתם הכל

חוזה המכר של הדירה החדשה שאתם רוצים לרכוש מקבלן חייב להיות מלווה בנספח שמפרט את כל מה שהוסכם עליו גם בעל פה. לא פעם לקוחות מגלים שמה שסיכמו ושמעו בעל פה אינו קיים בפועל בשטח ולכן גם הם אינם יכולים לתבוע את הקבלן. החוזה הוא התמונה הטובה ביותר של הדירה שתקבלו והמפרט הטכני של הדירה הוא ההתחייבות שלו לקבל כל מה שסוכם. על מנת לדעת בדיוק מה אתם קונים היעזרו בשירותי עורך דין קניית דירה מקבלן, שמתמחה בתחום זה ויודע בדיוק מה לחפש בחוזה עוד לפני האותיות הקטנות. רק זה יבטיח לכם את דירת החלומות שרציתם.

בכל מיזם יש הבטחה

מיזמים של פינוי בינוי נפוצים בישראל באזורים שונים ומבטיחים לדיירים הנרגשים הבטחות יפות, שלא כולן יכולות להתממש. את האמת על מיזם כזה אפשר לגלות רק כאשר יושבים עם עו"ד פינוי בינוי שמונה על ידכם לייצג אתכם במשא ומתן, ובכך להגן על האינטרסים שלכם. הוא יבחן את החוזה ויוסיף עליו כל מה שמקובל לדרוש וגם מה שרציתם לראות בבניין החדש באמת. בחוזים כאלה לא יהיו מלכודות לדיירים ולא תופתעו לגלות שרימו אתכם. משרד עורכי הדין כאמל אחמד מייצג לקוחות רבים בתחום זה כבר שנים רבות בהצלחה רבה במקומות שונים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...