Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתחיל את החיים בצורה הטובה ביותר

להתחיל את החיים בצורה הטובה ביותר
קרדיט https://kivunim19.co.il/

אחד הדברים המונע מעצמנו להצליח כמו שאנחנו רוצים בחיים ובעצם להיות מאושרים וליהנות מהחיים ושיהיה לנו טוב זה אנחנו, ובשביל להצליח להכיל את מי שאנחנו כמו שאנחנו רוצים אנחנו נתקשה לעשות את הדבר לבד ולשם כך נוכל לעשות את הדבר כל כך נפוץ כיום אימון אישי לחיים. השגרה שוחקת, החיים מאתגרים ולא פשוטים, טראומות, קשיים כלכלים, קשיים במשפחה, בקיצור לא חסרות בעיות ודברים אשר מפריעים לנו, לרוב הדברים האלה הינם פנימיים. אימון אישי לחיים בעצם יעזור לכם להיכנס לעומקים שלכם שאנו לפעמים חוששים מהם, יתדרך אותנו בצורה הטובה ביותר כיצד להבין את עצמנו ואת החיים שלנו, באימון אישי לחיים תיבנה לנו תכנית אישית ומותאמת אשר נעבור צעד צעד אל עבר החופש האישי שלנו וההצלחה האינדיבידואלית שאנו רוצים בה. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה הנהדרים של בית הספר להכשרת מאמנים- כיוונים- לדרך עם משמעות אשר הוקם ע"י דוקטור מגי בן יהודה. ד"ר מגי הינה מאמנת בכירה עם ניסיון של מעל 14 שנים בתחום. מגי בעלת ניסיון עשיר ותעזור לכם בכל דבר בין אם זה זוגיות, עסקים, ילדים, נוער ועוד.

קרדיט https://kivunim19.co.il/

לחיות בצורה טובה עם בן או בת הזוג

זוגיות היא דבר מאתגר שכן הם מלאים בוויתורים, ריבים ועוד. בשביל לחיות במערכת יחסים בריאה ויציבה נצטרך להתמודד עם הקשיים בצורה טובה ולהבין טוב יותר את הצד השני ואת עצמנו. לשם כך נוכל להשתמש בשירותי אימון לזוגיות. הליך אימון לזוגיות הינו תהליך אשר מאפשר התייחסות עצמית למצב האישי שלכם וגם למצבה של מערכת היחסים שלכם עם בני הזוג. כמו כן הדבר אינו פשוט בלשבת מול אדם זר ולחשוף ולהציף את כל הבעיות והרגשות, אך הנוכחות של אדם גורמת לאיזון ומרגיעה את בני הזוג ונותנת את המקום להיפתח ולהכיר טוב יותר אחד את השנייה.

להצליח כלכלית

המון אנשים רוצים להצליח בצורה כלכלית ואישית ולא יודעים איך וכיצד לעשות כן, אחת הדרכים היותר טובות לעשות כן זה באמצעות אנשי מקצוע למעשה באמצעות אימון אישי ועסקי. באימון אישי ועסקי תלמד ותבינו כיצד להתנהל נכון מבחינה אישית, כיצד להבין את עצמכם טוב יותר ותוך כדי זה שתבינו את עצמכם טוב יותר תוכלו להבין גם מהן הפעולות ודרכי החשיבה שתאמצו בשביל להצליח גם בפן העסקי כמו שאתם רוצים. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה הנהדרים של כיוונים לדרך עם משמעות בראשותה של ד"ר מגי בן יהודה אשר היא בעלת ניסיון עשיר בתחום, מגי תעביר אתכם שלל אימונים ביניהם אימון אישי ועסקי ותצעד אתכם יד ביד אל עבר המקום שאתם רוצים להגיע אליו תוך מקצועיות, דאגה ואכפתיות. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-7955535 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...
"שני משפחתי" לאורך אוגוסט במרכז נא לגעת - מגוון חוויות חושיות ייחודיות לכל הגילאים והצגת 'הנסיך הקטן' בשפת הסימנים
להכיר בדרך אחרת את עולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה...
אהרונה ישראל גאה להציג בבכורה: מדריך למתעמל - יצירה בין תנועה למילה- 13 באוגוסט בתיאטרון הבית
מדריך למתעמל יצירה בין תנועה למילה מופע שמתחקה אחר שיעוריו של המורה...