Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משפחת חינאווי, מבעלי רשת חינאווי Wine & Moreואנוטקה, מרחיבה את פעילותה העסקית ומשיקה את חינאווי בפיתה בסניף קרליבך בתל-אביב

משפחת חינאווי, מבעלי רשת חינאווי  Wine & Moreואנוטקה, מרחיבה את פעילותה העסקית ומשיקה את חינאווי בפיתה בסניף קרליבך בתל-אביב
קרדיט צילום יחצ

גריל בר שיציע בשרים טריים ואיכותיים היישר מהקצביה לגריל, לצד אלכוהול מובחר במחירי עלות

חינאווי בפיתה
קרדיט צילום וולט

משפחת חינאווי מבעלי רשת חינאווי Wine & More ואנוטקה, מרחיבה את פעילותה העסקית ומשיקה בסניף קרליבך המיתולוגי והוותיק בתל אביב את חינאווי בפיתה – גריל בר בשרים, אשר יציע בשרים טריים ואיכותיים היישר מהקצביה הידועה של חינאווי הפועלת במקום. כל זאת לצד מבחר עשיר במיוחד של יינות, בירות ואלכוהול במחירים אטרקטיביים.

חינאווי בפיתה
קרדיט צילום יחצ

על עמדת הגריל של "חינאווי בפיתה" מופקד גרילמן דרום אמריקאי מקצועי עם תפריט מהודק ומדויק הכולל: פיתה עראייס, פיתה קבב הבית, פיתה מרגז, פיתה פרגית, פיתה מיקס פרגית ומרגז, פיתה שיפוד אנטריקוט, פיתה נתח קצבים ופיתה פילה. ב"פיתה של חינאווי" הבשר נמצא בפרונט, As Is, ללא תוספות דומיננטיות שישתלטו על הטעמים של הבשר המובחר. בנוסף, יוצעו מנות ספיישל מתחלפות בכל שבוע כדוגמת צלעות טלה, סטייק סינטה, סטייק אנטריקוט, המבורגר, אסאדו ועוד.

חינאווי בפיתה
קרדיט צילום יחצ

מבחינת תוספות לא תמצאו פה צ'יפס, או גימיקים אחרים. הדגש הוא על תוספות ביתיות טריות שאינן מתחכמות, אך טעימות ומושקעות: סלט מיוחד של חצילים על האש, צ'ימיצ'ורי דרום אמריקאי בייתי, טחינה טרייה במתכון בייתי סודי ועוד.

ליד הפיתה, היצע רחב של משקאות אלכוהוליים איכותיים במחירים מוזלים: בירה סן מיגל שמייבאת אנוטקה, חברת הייבוא של משפחת חינאווי ב- 15 ₪ בלבד. כמו כן, מגוון יינות מובחרים לבחירה בתמחור של 15 ₪ לכוס.

חינאווי בפיתה
קרדיט צילום יחצ

ואסים חינאווי, מנכ"ל ומבעלי חינאווי בפיתה מסר: "כחלק מהרחבת הפעילות העסקית של המשפחה בחרנו לאפשר לציבור הרחב ליהנות באורח קבע מחגיגת טעמים של בשר משובח בסניף קרליבך. הבשר של חינאווי, הפך לשם דבר ולכן החלטנו להנגיש אותו למבחר רחב של קהלים. הקונספט החדש מאפשר ללקוח ליהנות מבשר טרי היישר  מקצביית הפרימיום הממוקמת תחת אותה קורת גג, הוא יוכל לבחור את המשקה האלכוהולי שחשקה נפשו בו וליהנות מחוויה קולינרית קרניבורית בלתי נשכחת".

עוד הוסיף חינאווי, "במסגרת הערכים של משפחת חינאווי, בחרנו לשמור על איכות בלתי מתפשרת ולתמחר את המנות במחירים הוגנים ותחרותיים שכמעט ואינם קיימים בארץ כיום. מנה בשרית מפנקת עם תוספות של סלטים טריים המתומחרת ב- 29 ₪ בלבד היא ההוכחה שבשר איכותי לא אמור להיות משווק במחירים מופקעים. אני סמוך ובטוח שהקהל הישראלי יתחבר לקונספט המתאפיין כחלק ממגמה עולמית ויצביע ברגליו".

 

חינאווי בפיתה
קרדיט צילום יחצ

טווח מחירי המנות- חינאווי בפיתה:

כל המנות הבשריות במקום מוצעות ב- 29 ₪ בלבד, למעט מנת מיקס מרגז ופרגית, נתח קצבים ופיתה פילה, המתומחרים במחיר של 45 ₪ ו- 59 ₪ בהתאמה.

בירה סן מיגל- 15 ₪, יינות איכותיים לבחירה מבית אנוטקה – 15 ₪.

*** גילוי נאות- המנות המוגשות במקום אינן כשרות.

חינאווי בפיתה
קרדיט צילום וולט

חינאווי בפיתה,  קרליבך 25, תל אביב.

שעות הפתיחהא'-ה ' בין 11-20, יום ו'- בין 9-16.

ניתן להזמין משלוחים דרך Wolt ותן ביס.

חינאווי בפיתה
קרדיט צילום וולט

חינאווי בפיתה

בבעלותה המלאה של משפחת חינאווי- בניו של ג'ורג'- אנדריי, ואסים ותאופיק חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עסקי המשפחה עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה. השלושה ממשיכים בפיתוח העסקים בארץ ובעולם והצעדתם בשווקים חדשים. בין העסקים הנוספים בבעלותה של המשפחה: רשת חינאויי wine & More, אנוטקה ועסקים נוספים.

חינאווי בפיתה
קרדיט צילום וולט
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מבצע קיץ בקניון עופר רחובות: רוכשים מעל 349 ₪ במגוון החנויות בקניון ומקבלים במתנה תיק חוף מהודר ואופנתי המשולב בו צידנית
המבצע החל מה 28.07.24 ועד ה 31.07.24 קניון עופר רחובות, מקבוצת...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
אדום עולה- על הקיר: הוקמה הפועל תל אביב בטיפוס
אוהדי הפועל- יש לכם עוד ענף ספורט לעקוב אחריו; מטפסות...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...