Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך בוחרים את הקטנוע הבא שלך?

איך בוחרים את הקטנוע הבא שלך?
מקור https://pmtconline.sharepoint.com

מוכנים לשדרג את הקטנוע? חברת פיג'ו מציעה את הפרטנר המושלם לנסיעה בכבישי העיר הפקוקים. קטנועי פיג'ו מציעים נסיעה חלקה לעבודה ומותאמים במיוחד לנסיעות קצרות כולל ביצוע משלוחים. כל אחד מהדגמים העדכניים קל להפליא, קומפקטי ומציע יכולת תמרון פנומנלית. אם אתם לא מכירים את הדגמים שהחברה מציעה ומתלבטים איזה דגם לבחור, אתם מוזמנים בחום לקרוא את המאמר הבא.

איך בוחרים את הקטנוע הבא שלך?
מקור https://pmtconline.sharepoint.com

הטוויט 125 – הפתעה על הכביש

הטוויט 125 הוא קטנוע קליל שכיף לצאת איתו לסיבוב קצר ולהעביר את כל היום על הכביש כשרוכבים עליו בקלילות. פיג'ו מתאפיינת במגוון קטנועים עירוניים, ודגם זה מסוגל לתמרן ברחובות הצרים ביותר באלגנטיות רבה, בלי שתצטרכו לעצור לשנייה גם בזוויות מאתגרות במיוחד. כל זאת מתאפשר בזכות שני גלגלים שפיג'ו החליטו להוסיף לקטנוע בקוטר גדול יחסית שלא תמצאו בדגמים אחרים. קוטר הגלגלים לא פוחת מ-16 אינץ' המחוברים למתלה קדמי טלסקופי (בקוטר של 30 סנטימטרים). העיצוב של טוויט 125 מתאים במיוחד לנסיעה על הכביש.

קטנוע טוויט על 125 ק"ג, כל כך קליל שלא תרגישו כמעט את הנסיעה. תוכלו לנווט בנוחות מקסימלית בין עמודי חניון או מכשולים נוספים בדרך. במנוע הטוויט מוזרק דלק ומקורר אוויר, סינגל המגיע למומנט מירבי של 1 קג"מ ב-7,000 סל"ד. לכן 10.2 כ"ס ב-8,500 סל"ד עושה את העבודה. אם אתם צריכים להכניס קופסה קטנה או למקם קסדה , תוכלו להשתמש בשטח האחסון הנוסף שתכננה פיג'ו תחת מושב הטוויט.

קטנוע ספידפייט 125

ספידפייט 125 הוא כלי עבודה עוצמתי המותאם למי שזקוק לקצת יותר מקטנוע עירוני. בדומה לכל קטנועי פיג'ו תחושת הנסיעה בו מושלמת הן בנסיעה איטית והן בנסיעה מהירה. המנוע שלו עומד על 1.1 קג"מ, ב-5,600 סל"ד. בדומה לטוויט גם הסטריט פייט מציע 11 כוחות סוס ב- 7,400 סל"ד. התחושה בנסיעה על הספידפייט היא יציבה עוצמתית, ומנוע הסמארט בהחלט עושה את העבודה. כמעט ולא ניתן לחוש את ההבדל מבחינת משקלו של הכלי ולמרות שהוא כבד ב-25 ק"ג מהטוויט הוא נוסע בצורה חלקה וקלילה. מערכת בלמים של דיסק יחיד, אחורי 190 מ"מ וקדמי 215 מ"מ עם מערכת SBC, מעניקים לספיד פייט יציבות רבה. בדומה לטוויט, גם הספיד פייט כולל מתלה קדמי טלסקופי. 

מבט מהיר בלוח התצוגה מבדיל בצורה חד־משמעית בין הטוויט ללוק של קטנוע ספיד פייט. מסך LCD דיגיטלי חדשני ושקע USB הופכים את הכלי למשרד על גלגלים ומאפשרים להמשיך לנסוע עליו כל היום. מנשא לטלפון הנייד ושקע של 12 וולט ו-USB מעניקים עוד מגוון אפשרויות להטענה כפולה של שני טלפונים, הטענה של מצית חשמלית ועוד. לכלי צריכת דלק מצוינת – 47.6 קילומטרים לליטר. אחד ההבדלים המשמעותיים מהטוויט הוא קוטר הגלגלים המצומצם יחסית  (13 אינץ') המתאים לעיצוב החדשני שלו. הכלי מוצע בסכמת צבעים מגוונת ואפילו בגרסת מרוצים.

פיג'ו ספיד פייט R-Cup

הגרסה המחודשת והקרבית של הספיד פייט מציעה עיצוב מתקדם יותר שנלקח המרוצים התוספת של ה-R מגיעה מ- Race. למי שרוצה להתהדר בכלי מנצח מוזמן לרכוש את ספיד פייט R-Cup.

רוצים להתחדש בקטנוע פיג'ו? בחודש נובמבר תוכלו לקבל עד 3,000 ₪ הנחה וליהנות מכלי קליל המותאם לעיר ובמחיר מצוין של 11,990 שקלים בלבד. תתחדשו.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...