Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבחור מדפסת ביתית

איך לבחור מדפסת ביתית
קרדיט: Pixabay

לא מעט אנשים רוכשים מדפסת ביתית בכדי שיוכלו להדפיס דפי טקסט או תמונות בצורה נוחה ומבלי שיהיה להם צורך לצאת מהבית. בשל הביקוש הרב ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מדפסות ביתיות לרבות מדפסות הזרקת דיו, מדפסת לייזר, מדפסת משולבת ומדפסת פוטו ועל כן,  חשוב מאוד להבין כיצד לבחור את המדפסת הביתית הרלוונטית לצרכים שלכם וכמובן, האיכותית ביותר על מנת שתענה על מטרותיה לאורך זמן רב מבלי להיפגם או להינזק.

החשיבות של מדפסת ביתית שתתאים לצרכים

חשוב מאוד לדעת לפני שבוחרים מדפסת ביתית לרכישה כי חשוב מאוד לרכוש מדפסת שתענה על הצרכים שלכם בצורה מדויקת. כך לדוגמא: מדפסת הזרקת דיו מתאימה להדפסת תמונות, גרפיקה וטקסט בהיקפים קטנים ועל כן היא רלוונטית לאדם שמעוניין להדפיס בכמויות קטנות בביתו. מדפסת לייזר מתאימה יותר להדפסת גרפיקה או טקסט בהיקפים גדולים ועל כן היא מתאימה לכל אדם שהיקף ההדפסות בביתו גדול באופן יחסי לדוגמא: בית שבו יש סטודנטים או תלמידים שמדפיסים עבודות ועוד, אדם שצריך להדפיס עבור העבודה שלו או לצרכים אישיים ועוד. מדפסת פוטו רלוונטית במיוחד עבור אנשים שמעוניינים לעשות במדפסת שימוש רב תכליתי כגון: לסרוק, להדפיס, לצלם, לשלוח פקס ועוד.

קרדיט: Pixabay

סוגי מדפסות ביתיות

כיום ניתן למצוא כאמור כמה סוגים של מדפסות:

מדפסת הזרקת דיו: מדובר על המדפסת הביתית הנפוצה ביותר. המדפסת מסוגלת להדפיס תמונות, מסמכי גרפיקה וטקסט באיכות טובה מאוד. ניתן למצוא כיום בתוספת עלות קטנה מדפסת הזרקת  דיו משולבת שתאפשר לכם  לסרוק, לצלם ולשלוח פקס דרך המדפסת עצמה. המדפסת מתאימה מאוד להדפסת תמונות שכן איכות ההדפסה שלה היא גבוהה.

מדפסת נוספת היא מדפסת לייזר. בשנים האחרונות בשל הירידה במחיר של המדפסות הללו ויציאת דגמים קומפקטיים יותר, לא מעט אנשים בוחרים במדפסת המדוברת בתור המדפסת הביתית שלהם. אם אתם משתמשים במדפסת מעין זאת בכדי להדפיס כמויות גדולות של דפים, מדפסת לייזר מהווה השקעה טובה.

מדפסת נוספת היא מדפסת פוטו. מדובר על המדפסת המתאימה ביותר עבור הדפסת תמונות באיכות גבוהה. מדפסת פוטו איננה רלוונטית להדפסת טקסט.

כיצד בוחרים מדפסת ביתית?

הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את המדפסת הביתית המתאימה לכם ביותר:

ראשית כל, יש לשים דגש על מבנה המדפסת. כאשר מדובר על מדפסת משולבת כדאי לבחור מדפסת במבנה של מכונת צילום רגילה או מבנה של מכשיר פקס רגיל.

נושא חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא המיקום שבו אתם מעוניינים להניח את המדפסת. לא כדאי לרכוש מדפסת שאין לכם מקום להניח אותה.

חשוב מאוד לבדוק כיצד והאם ניתן לחבר את המדפסת בקלות לרשת הביתית.

פרמטר נוסף שיש לשים עליו דגש הוא איכות הפלט. בין אם מדובר על טקסט, בין אם מדובר על גרפיקה או תמונות, חשוב להבין שאיכות גבוהה בסוג אחד של פלט,, לא אומרת שהאיכות תהיה גבוהה גם בסוג אחר. מדפסת שמדפיסה טקסט באיכות גבוהה לאו דווקא תוכל לעשות את זה עם תמונות וגרפיקה ועל כן מראש עליכם להגדיר את הצרכים שלכם.

פרמטר נוסף בבחירת מדפסות הוא מהירות ההדפסה שאתם זקוקים לה. אם אתם מבצעים עבודות הדפסה של דף או שניים ביום כנראה שאין חשיבות לבחירת מדפסת מהירה, אך אם אתם מבצעים כמות גדולה של הדפסות, יש חשיבות למהירות ההדפסה.

העלות של המדפסת גם מהווה פרמטר ויש לבחון את עלות המדפסת עצמה ואת עלות האחזקה והשימוש במדפסת לטווח הארוך.

כמו כן, חשוב לזכור כי בכדי להבטיח שהמדפסת אכן תהיה איכותית ותבצע את עבודתה בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב, יש צורך לבחור במדפסת של יצרן מוכר. היצרנים המוכרים בשוק של מדפסות דיו, מדפסות משולבות וכן מדפסות לייזר הם חברות: HP,  פאנטום, אספון וברדר. חשוב להכיר את הדגמים השונים של היצרנים ולבחור את הדגם שמתאים לכם.

כמובן שפרמטר חשוב נוסף הוא האחראיות יצרן על המדפסת שמבטיחה שיהיה לכם למי לפנות במידה ותהיה לכם בעיה כלשהי במדפסת שלכם וכן שירות ותמיכה במקום שבו אתם רוכשים את המדפסת, כאשר חשוב מאוד לבחור במקום שידוע כי מציע לכם תמיכה בכל בעיה באשר היא.

לסקירה של מדפסות איכותיות נוספות, היכנסו לקטלוג מדפסות

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...