Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך שומרים על סטריליות בשטח?

איך שומרים על סטריליות בשטח?
קרדיט: rom-tech.co.il

אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות הרפואית רוחצת את ידיה בסבון טרם כל בדיקה או מדוע רופא השיניים זקוק למסכה תכולה, דומה שהיום אין כל צורך לנסות לפשט את המושג "סטריליות" עבור הילדים, וגם עבורנו הפך המושג הרפואי המקצועי הזה לחלק מהווית חיינו. אלכוג'ל וכפפות וחיטוי וחידקים, עולם של מושגים שהיה חלק מחיינו לתקופה ארוכה, והיו לא מעט שטענו שעוד ימשיך ללוותינו שנים קדימה. זה אמנם לא קרה, אבל כעת נקל עבורנו להבין את הצורך והחשיבות של אמצעי זהירות סניטריים. מחסום סניטרי הוא הדרך האפקטיבית ביותר להגן על אזורים הזקוקים לסטריליות, בלי להתחנן בפני הנכנסים, לעקוב בשבע עיניים ולחוות לחץ תמידי ותחושת חוסר שלווה ועול של אחריות בלתי מאוזן. עבור כל מי שזה יכול להיות לו לעזר- מיועדת הכתבה הבאה.

מי זקוק להגנה סניטרית?

אזורים רבים ומגוונים זקוקים לבקרת נכנסים, לשם כך מיועדות מערכות בקרת כניסה לדלת. אלו עשויים להיות משרדים, מעברים ציבוריים, מוסדות ציבור ועוד. בקרת כניסה לדלת מוודאת על פי רוב שלא ייכנס בה אדם שאינו מורשה, לעיתים, במקומות בהם נתיר כניסה לקומץ אנשים מורשה בלבד, הכניסה תיעשה באמצעות זיהוי פנים, טביעת אצבע או קוד כזה או אחר, לעיתים אחרות, במקומות בהם נתיר כניסה לציבור הרחב, אך בתנאי סף מסוימים כמו תשלום, גיל או כמות, המערכת תעשה זאת בשבילנו באמצעות כרטיסים, קבלת מטבעות ועוד. אבל הסיפור של הגנה סניטרית הוא שונה. כאן מדובר בשטחים רגישים שאין די בהם בהגנה פשוטה מפני גורמים בלתי מזוהים, אלא שגם המותרים להיכנס יידרשו להיות סטריליים. מחסום סניטרי נועד לענות על הצורך הזה, הן במפעלים ובתי ייצור בהם חלה חובה חוקית ומוסרית לשמור על סטריליות, הן במקומות רגישים מבחינה בריאותית, ויש עוד אתרים שמחסום כזה עשוי להיות שימושי ביותר.

למה זה טוב

אתם יכולים לתלות שלטי ענק צהובים ואדומים: אין כניסה ללא חיטוי. תוכלו לממן קמפיין בעד שמירה הגיינית, לרכוש גלונים של חומרי חיטוי מהירים וקלים לשימוש, ולעשות שמיניות באוויר כדי שכל העובדים שלכם או העוברים האחרים בשטח ישמרו על הכללים שלכם ויבטיחו את הסטריליזציה, אבל אתם יכולים במקום זה להתקין מחסום סניטרי חשמלי שקבועה בו מערכת סניטרית, ורק שימוש בה יפתח את השערים. באותו הרגע תוכלו להיות הבוסים החביבים ביותר, תפסיקו לחפש לתפוס על חם את העובדים שלכם, תהיו פנויים למה שזקוק לכם באמת, ותהיו בטוחים שאתם מוגנים ברמת הביטחון הגבוהה ביותר. רום- טכנולוגיות שמחים לעזור לכם בכך:)

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עוסק מורשה מול עוסק פטור
פותחים עסק חדש? בוודאי שאלתם את עצמכם מהיכן מתחילים. פתיחת...
הפנינג פורים בקניון עופר: אירוע מרהיב בהפקת אסף משיח
הפנינג פורים בקניון עופר בחדרה - אירוע שנראה כמו מדע...
מערכת כריזה
מערכת כריזה
עסקים או ארגונים גדולים בדרך כלל יושבים בתוך מבנים רחבי...
טיפוח גינה ביתית בקלי קלות
יש לכם חצר פרטית? למה שלא תיהנו מאווירה של טבע...
מכונות תפירה תעשייתיות: חדשנות ויעילות בעידן המודרני
מכונות תפירה תעשייתיות משמשות אותנו עבור מגוון רחב מאוד של...
עברתם תאונת דרכים? אל תוותרו על מה שמגיע לכם
תאונת דרכים היא סיטואציה לא קלה, במיוחד אם היא כוללת...
אילו אמצעים טכנולוגיים מסייעים בחקירות?
הדרך שבה חוקרים פרטיים מבצעים פעולות חקירה, השתנתה לבלי היכר...
טקס יום הזיכרון המרכזי תשפ"ד
אמש, ערב יום הזיכרון, התקיים הטקס העירוני המרכזי בבית יד...
בעקבות האימפרסיוניסטים - האמנית יפה בן דיין בתערוכת יחיד בתל אביב!
יפה בן דיין - תערוכת יחיד פתיחה חגיגית : יום שלישי,...
טיפים יעילים למניעת כניסת עכברים לבית: שמירה על סביבה נקייה ומגוננת
עכברים הם אורחים לא רצויים העלולים לגרום נזק רב לרכוש...