Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אירוע הרמת כוסית לראש השנה – כך תעשו זאת בסטייל

אירוע הרמת כוסית לראש השנה – כך תעשו זאת בסטייל
קרדיט: Pixabay.com

ראש השנה בפתח ומלבד ההיערכות המשפחתית למארחים ולמתארחים המתוכננים, גם במרבית החברות והארגונים במשק כבר נערכים לכבוד השנה החדשה עם תכנון אירועי החג המתקרב ובעיקרם כמובן אירוע הרמת הכוסית המסורתית לעובדים.

קרדיט: Pixabay.com

כחלק ממדיניות הולכת ומתחזקת של חיבור העובדים לארגון, שביעות רצון ושימור כוח אדם איכותי, ניתן לראות בשנים האחרונות שינוי משמעותי ועלייה בסטנדרטים של ההתייחסות לאירועים מסוג זה – לא עוד עוגת דבש בחושה ומיץ ענבים בחדר הישיבות של הארגון, כי אם מפגש מושקע וחגיגי ביותר, עם כיבוד עשיר, אלכוהול מפנק וגם ערך מוסף. אז איך גם אתם תוכלו להפיק בארגון שלכם אירוע הרמת כוסית ברמה גבוהה שכל העובדים ידברו עליו? ריכזנו עבורכם מספר טיפים מרכזיים:

  1. ראשית כל, לוקיישן מיוחד – כדאי להשקיע במרכיב הלוקיישן ולבחור מקום מיוחד להרמת כוסית כזה שיספק תחושה של יוקרה וחגיגיות ויהיה מנותק משגרת היום-יום של העובדים. בארגונים רבים העובדים הם עובדי שטח, עובדים מן הבית, עובדים במספר סניפים ומיקומים, ועל כן המיקום הגאוגרפי אינו מתחייב שיהיה בסמיכות למקום מסוים, כי אם במיקום נגיש ונוח להגעה מכל מקום ואזור.

ניתן למצוא כיום שפע של לוקיישנים מרהיבים ומיוחדים ברחבי הארץ המיועדים למפגשים עסקיים וארגוניים החל מהרמת כוסית ועד ערבי חברה. בימות קורונה ישנה גם עדיפות לאירוע בחוץ, כמו גם למקום מרווח ומאוורר. ניתן לשלב בין השניים ולבחור בלוקיישן מתאים הכולל אולם התכנסות עם מרחב פתוח שיאפשר לכולם להרגיש בנוח ללא חששות מיותרים.

  1. כיבוד מושקע (לא רק תפוח בדבש!) – כל מפגש ארגוני מצריך השקעה בכיבוד איכותי, כאשר בהרמת הכוסית לכבוד ראש השנה נכון לשלב בין הכיבוד המסורתי לחג הכולל תפוחים קלופים וחתוכים ודבש משובח כמטבל, לתקרובת מפנקת נוספת. באירועי הרמת כוסית האווירה היא נינוחה ופחות מחייבת, ועל כן מומלץ לבחור במטעמים אשר לא מיועדים לארוחה סביב שולחן, אלא מאכלים נגישים ונוחים לאכילה בעמידה ותוך כדי שיח והתערבבות. מומלץ לשלב מגשי אירוח מעוצבים הכוללים תפנוקים דוגמת כריכונים, פשטידות אישיות, טורטיות וכדומה, בשילוב עם מגשי ירקות חתוכים, פירות טריים, מגשי גבינות ומטבלים.

 

  1. אלכוהול משובח כמובן – אלכוהול הוא חלק בלתי נפרד מהחגיגיות וגם מעיצוב ותכנון האירוע. הרמת כוסית כשמה כן היא ומחייבת מספר בקבוקי אלכוהול ויין בהתאם לכמות המשתתפים, כאשר לנמנעים ממשקה אלכוהולי ניתן להציע את התירוש המסורתי או כמובן משקאות אחרים נטולי אלכוהול ולכל השאר מומלץ להשקיע ביין איכותי. בישראל לא מעט יקבי יין מובילים אשר מספקים יין מבציר מקומי ומשובח. ארגונים המעוניינים בכך יוכלו מלבד הצבת הבקבוקים היוקרתיים על השולחן, גם להעניק לעובדים כשי או כחלק מן המתנה לחג, בקבוק יין אישי.

 

  1. ולא לשכוח גם את הברכות – אמנם הרמת כוסית היא אירוע ממוקד ולרוב קצר שאינו מצריך בתכנית בידור עשירה במיוחד, אולם כל התכנסות של העובדים ובמעמד כל כך חגיגי, היא הזדמנות ראויה לתקשורת, להעברת מסר ולחיבור חיובי. מומלץ למנהלים ולמארגנים לא להסתמך על מילות הברכה המסורתיות שיגיעו באופן ספונטני במעמד המכובד, אלא לחשוב, לתכנן ולכתוב כמה מילים, להתייחס לעובדים באופן אישי, להוקיר אותם ולברך בברכה מקורית ומרגשת שתעשה טוב לכולם על הלב לקראת השנה החדשה שבפתח.

 

>> מחפשים לוקיישן מיוחד לאירוע הרמת כוסית חגיגי? לחצו כאן.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...