Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

את השופינג הטוב ביותר תעשו בתל אביב!

את השופינג הטוב ביותר תעשו בתל אביב!
קרדיט depositphotos.com

גם אם שופינג לא כ"כ מעניין אותכם וגם אם אתם מכורים לשופינג און ליין, בדבר אחד ניתן להיות בטוחים, שופינג בת"א הוא הרבה ומעבר לרכישה של פריט חדש, אלא מדובר בחוויה עוצמתית ומעוררת, ועל כן אנשים רבים לא נשארים אדישים מול ההצעה לצאת לשופינג בעיר הלבנה, וזאת כי מדובר במסע, בחוויה, בהעצמה, בחיבור אישי ובאינספור סגנונות ואפשרויות, כך ממש כפי שיש מקום לכל אחד בעיר הססגונית, כך גם יש מגוון סגנונות של חנויות. מכאן בין אם מבקשים להגיע לשוק ולמצוא חנות יד שניה מגניבה ובין אם מבקשים לחוש באוויר המבושם שנפלט ממזגני החנויות שיושבות בכיכר המדינה – היו בטוחים ששופינג בעיר תל אביב מציע מעל ומעבר.

את השופינג הטוב ביותר תעשו בתל אביב!
קרדיט depositphotos.com

קיצוניות ייחודית ומהנה

אותה קיצוניות ייחודית ורצויה שניתן למצוא בעיר ת"א, היא זו שהופכת את חווית הרכישה לכה מיוחדת. כך למשל לצד קניות במתחם בזל שבו תמצאו חנויות מעצבים וחנויות בוטיק לעיצוב הבית, ולצד חנויות עלית בכיכר המדינה בה תמצאו שלל מותגי יוקרה, גם מצוי המתרס השני, כגון שוק הפשפשים ורחוב לוינסקי שמציע צבעוניות סוחפת, מחירים נוחים (כן ולא) ובאופן כללי היצע שונה לגמרי – פחות ממותג ויותר מחתרתי, ייחודי וקונספטואלי. מכאן שקנייה בת"א מתאימה לכל אחד – לוקחת את הנפש לטיול וגורמת לעצור לבחון מה באמת נכון לנו: האם עוד בגד ששייך לרשת ידועה, או אולי פריט מיוחד שאפילו אינו מיישר קו עם העידן הנוכחי, וכיוון שכזו היא העיר ת"א – עיר שעוצרת וגורמת להעלות שאלות, יש להבין שרכישה בעיר ת"א מהווה שיעור חשוב על עצמנו. אי לכך גם אם רק מחפשים נעליים בתל אביב, יש לעצור ולהבין שעומדות בפניכם הרבה יותר אופציות ממה שמעזים לחלום.

שוק הכרמל

ניתן לומר המון על קנייה של מותגים וחנויות בוטיק, אך אחד המקומות היותר מהנים (וטעימים) בת"א שאפשר לקנות בו, הוא ללא ספק שוק הכרמל. מבקשים טעימה? ובכן ראשית נציין שאין לעשות שופינג על בטן ריקה, ועל כן מומלץ לעצור לטעימת גבינות בחנות "דווקא גורמה", לנשנש במרכז החלבה ממתקים, ואם חושבים כמה צעדים קדימה, הצטיידו בשקיות של פיצוחים טריים, מלוחים וטעימים, כי אחרי כל המתוק הזה צריך קצת לאזן. מה עתה? הכירו את חנות "אבי נרגילות", חנות ציורי השוק, חנות לחולצות מודפסות (הטרנד שעדיין מצליח להיות נוכח מחכה לכם כאן), משתלה אורבנית שמתמחה בגידול צמחים בסביבה העירונית, חנויות תבלינים שעושות חשק לנסות מתכונים חדשים ועוד הרבה. פשוט להגיע ולגלות!

חוץ מזה, שוק הכרמל מהווה מקום נהדר לצילומים בתל אביב, כך שלצד הבילוי, תוכלו לחדש את תמונת הפרופיל ברשתות החברתיות או להעלות תמונות ייחודיות.

 ירידים

אין לדבר על שופינג בת"א מבלי לציין לטובה את טרנד הירידים שתמיד מרעננים ומאוד מבטיחים. היכן ניתן למצוא ירידים מעניינים? ובכן יש כמה מקומות, אך לא כולם קבועים ועל כן שווה לבדוק מראש. המלצות? ישנו יריד אמנים שמייצג חירשים וכבדי ראייה במרכז "נא לגעת". ישנו יריד היוצרים בנמל ת"א (מדי שבת בין 10:00-17:00) בו מוצגות עבודות של מעצבים, כגון תכשיטים, תמונות, קוסמטיקה טבעית, תיקים, טקסטיל ועוד. ישנו מתחם התחנה שמדי פעם מארח ירידים צבעוניים וטעימים וכמובן שישנו יריד נחלת בנימין שמאז 1988 מציע יריד ססגוני וענקי, ולמרות שהדוכנים יחסית קבועים, לעולם לא נמאס להסתובב בו ולאתר פריטים חדשים.

שופינג אוכל תרבות ואווירה

לבסוף נציין שתמיד כיף להגיע לעיר ת"א ואם צרכים תירוץ, הרי ששופינג עשוי להוות טריגר מושלם. מכאן לפני שמתמקדים במיקום הרצוי, עצרו להבין מה האזור המידי של החנות יודע להציע, כי אם כבר עומדים לרכוש בעיר מיוחדת עשו זאת בסטייל, לצד שלל פינוקים משלימים – ממש כפי שהעיר ת"א מצפה מכם. רכשו ותיהנו!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...