Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

במה פסיכולוגית קלינית יכולה לעזור לך?

במה פסיכולוגית קלינית יכולה לעזור לך?
credit: canva.com

להתמודד בקלות

באופן טבעי החיים מורכבים מאירועים משחמים וטובים וגם מאירועים קשים, לא נעימים ומאתגרים. בדרך כלל, אנו בעלי יכולת התמודדות עם אום מצבים קשים, בין אם בכוחות עצמנו ובין אם דרך עזרה של חברים קרובים או משפחה התומכת בנו. אך לעיתים מתרחשים מצבים משמעותיים אשר האדם אינו מסוגל להתמודד איתם בכוחות עצמו כמו מוות ואובדן של אדם קרוב, מחלה קשה או כזו המשנה את החיים ואף שלבי חיים מאתגרים כמו יציאה לפנסיה או מעבר מחיי הנעורים לבגרות. במצבים אלו, פנייה אל פסיכולוגית קלינית מומלצת מאוד שכן איבוד הרגשות, המחשבות הנלווים לסיטואציה הזו יקלו ואף יאפשרו התמודדות נכונה שלא תשאיר משקעים או תפגע באיכות החיים, בקשרים עם הסובבים או התנהגות לא נאותה בתחומי חיים אחרים.

רות שפנדאו היא פסיכולוגיה קלינית בעלת ניסיון של מעל ל-20 שנה בטיפול באוכלוסיות שונות ובעלת ידע מקצועי רב.  הטיפולים המבוצעים בקליניקה מושתתים על שיטות מוכחות שמטרתן ליצר שינוי עמוק ולא רק על תיאוריות.

תקשורת מטיבה

תקשורת בין בני אדם נראית כדבר מובן מאליו, פעולה שאנו מבצעים מידי יום עם מספר של אנשים. נראה, כי אנו שולטים על השיח שלנו וכי ריבים וויכוחים וגם ניתוק קשר הוא מצב טבעי שקורה מידי פעם. מתוך נקודת מוצא זו, נדמה כי כאשר בני זוג נקלע לוויכוחים רבים הם מאשימים את חוסר ההתאמה ואת הבעיות ומחליטים פרק את החבילה. אך פעמים רבות אנו שכוחים לבדוק את איכות התקשורת. באמצעות טיפול זוגי בצפון, בני הזוג יוכלו ללמוד לתקשר בצורה נכונה יותר, כזו המבטאת את הצרכים שלהם בחדר לא שיפוטי ומכיל.

לקבל כלים לגידול ילדים

לגדל ילדים, בצורה מטיבה עבורם ועבור ההורים היא משימה קשה. יתרה מכך, גידו ילדים אינו מגיעה עם ספר הדרכה, כללים או הסברים איך נכון לפעול, איך צריך לדבר או לעשות בכל שלב ורגע בחייהם. מלבד זאת, הורים רבים אינם בטוחים מה מקומם המדויק בחייהם של הילדים- מתי להציב גבולות, מתי לשחרר, מתי לתמוך ואיך לאפשר לילד להיות מי שהוא בגבולות. לאור כל הקושי והבלבול, הורים רבים בוחרים לעבור הדרכת הורים בצפון, אשר נותנת להם כלים והכוונה לצד מקום להתייעצויות.

רות שפנדאו היא פסיכולוגית קלינית המתמחה במגוון טיפולים מתוך אמונה כי בכל אדם יש טוב. רות בעלת ידע מקצועי נרחב לצד ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום. הטיפול בקליניקה נעשה סבלנות ובהתאמה אישית.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון המנתחים הפלסטים אסתטיים מסכם את השנה החולפת בתחום ההזרקות והניתוחים בישראל לקראת קונגרס תל אביב 2024
כ- 90 אלף ישראלים עברו ניתוח פלסטי וכ - 700...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
כל הבדיקות לאבחון מוקדם של סרטן, במקום אחד: ניידת בריאות האישה של מאוחדת מגיעה לרמת גן וגבעתיים
משה כהן, מנהל מחוז מרכז במאוחדת: "הצבנו לעצמנו למטרה להוביל...
מתי כדאי לפנות למערכת בריאות הנפש
אם נשברה לילד שלנו היד אנחנו יודעים מה לעשות, עלינו...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
באיזה מוהל כדאי לבחור לקראת ברית מילה?
אם נולד לכם בן, אתם בוודאי מתרגשים מאוד. יחד עם...
כיצד מאבחנים ליקויי למידה?
ישנם ילדים אשר על אף שהם משתדלים מאוד, אינם מצליחים...
רשת 'א.א. אורטופדיה' מתרחבת ופותחת סניף חדש בכפר סבא הסניף מתווסף ל- 38 סניפים ברחבי הארץ בהשקעה של 200 אלף ₪
גיא אלוביץ', מנכ"ל א.א. אורטופדיה: "עד סוף שנת 2025 צפויים...
לרגל יום האישה: מסע החלמה של אתי בן ששון ובתה המתמודדת עם קושי נפשי אתי, שעובדת במרכז יה"ל של עמותת איכות בשיקום ומלווה משפחות המתמודדות עם קושי נפשי של בן משפחה.
תספר בהרצאתה שתתקיים ב25.2 ברמלה על אופן ההתמודדות, האתגרים ונקודות...