Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בפתח תקוה נחנך תחת שמו החדש "אצטדיון שלמה ביטוח"

בפתח תקוה נחנך תחת שמו החדש "אצטדיון שלמה ביטוח"
בתמונה(מימין לשמאל): אורי אומיד, מנכ״ל שלמה ביטוח, טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח, עתליה שמלצר, בעלת השליטה בקבוצת שלמה, רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה, לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה. צילום- עזרא לוי

באירוע סמלי שנערך אמש (שלישי) במעמד ראש העיר פתח תקוה, הנהלת חברת שלמה ביטוח, "קבוצת שלמה" ובני משפחתו הקרובים של שלמה שמלצר ז"ל מייסד הקבוצה, נחנך באופן רשמי האצטדיון בפתח תקוה תחת שמו החדש "אצטדיון שלמה ביטוח"

חברת שלמה ביטוח אשר זכתה במכרז למתן חסות לאצטדיון העירוני, השלימה היערכות ומשמשת מעתה באופן רשמי כנותנת החסות לאצטדיון הכדורגל העירוני בפתח תקוה

על חזית האצטדיון הותקנו בימים האחרונים שלטי ענק בגודל של יותר מ-1,000 מ"ר המקיפים אותו מכל כיוון, בהשקעה של מאות אלפי שקלים

שווי העסקה עומד על 2.5 מיליון ש"ח למשך ארבע שנים.

בתמונה(מימין לשמאל):
אורי אומיד, מנכ״ל שלמה ביטוח, טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח, עתליה שמלצר, בעלת השליטה בקבוצת שלמה, רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה, לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה.
צילום- עזרא לוי

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקוה: "כיאה לאצטדיון מתקדם וחדשני, אשר נמצא בליגה של כל המגרשים ומתקני הספורט המובילים בישראל, אני שמח שכעת האצטדיון נושא שם של חברה מקצועית, גדולה ומשמעותית במשק הישראלי. פתח תקוה נמצאת בתקופת פיתוח ושגשוג שלא ידעה כדוגמתה בעבר והבניה והפיתוח של אזורי התעשייה בעיר היא בשיאה. אצטדיון שלמה ביטוח נמצא במיקום מצוין, סמוך לעורקי תחבורה ראשיים ולתחנת רכבת, ממש בליבו של מרכז העסקים פארקטק. אני מאחל הצלחה רבה לחברת 'שלמה ביטוח' והנאה רבה לכל הצופים והאוהדים המשתוקקים לחזור ליציע המגרש".

טובי שמלצר, מבעלי חברת "שלמה ביטוח": " את עסק השכרת הרכב הראשון של אבי הוא הקים בשנות ה-70 במוסך קטן ברחוב בר כוכבא בפתח תקוה, ובהמשך הינו מראשוני העסקים שקבעו את משכנם בקריית אריה. מדובר בסגירת מעגל משמעותית מאוד עבורי ועבור בני משפחתי. שלמה ז"ל, אבי היקר, היה מאנשי העסקים הבולטים והמשפיעים בישראל, אך יותר מכל היה מחובר לעיר פתח תקווה בה הקים לראשונה את עסקיו וסיפק מזה שנים אלפי מקומות עבודה לתושבי העיר והסביבה. כאשר הגיע ההזדמנות לקרוא בשם את האצטדיון העירוני בפתח תקווה, היה זה אך טבעי לכבד את אבי בהנצחה שכזו. בדרך שלמה שמלצר הקרויה על שמו של אבי ז"ל, אשר בפתחו עומד מזה שנים בית שלמה ביטוח, עומד עתה בגאון מוסד ספורט עירוני-לאומי מכובד עם שם משותף – "אצטדיון שלמה ביטוח"."

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה: "כחלק מהפיכת מתחם האצטדיון למוקד בילוי אורבני המציע מגוון עשיר של פעילויות לתושבי העיר ולמבלים מערים אחרות, אנו שמחים על השקת השותפות החדשה וקביעת שם האצטדיון ע"ש חברת שלמה ביטוח. יחד עם השותפים המצוינים, נוביל את תהליך הפיכת האצטדיון למתחם בילוי, פנאי וספורט מהמובילים בישראל".

באירוע סמלי שנערך אמש (שלישי), בהתאם להנחיות משרד הבריאות במעמד ראש העיר פתח תקוה, הנהלת חברת שלמה ביטוח וקבוצת שלמה ובני משפחתו הקרובים של שלמה שמלצר ז"ל מייסד הקבוצה, נחנך באופן רשמי האצטדיון בפתח תקוה תחת שמו החדש "אצטדיון שלמה ביטוח".

לפני כשנה, עיריית פתח תקוה, באמצעות החברה לפיתוח פ"ת, יצאה במכרז לצורך מתן חסות מסחרית וקריאת שם לאצטדיון העירוני המוכר כאצטדיון "המושבה".

בתום הליך מכרז מסודר, הודיעה העירייה כי בחרה בהצעה של חברת "שלמה ביטוח", כאשר אצטדיון "המושבה" ייקרא "אצטדיון שלמה ביטוח" ב-4 שנים הקרובות. האצטדיון מותג הן במעטפת החיצונית והן בחללים הפנימיים בשם ובסמל נותן החסות.

אצטדיון שלמה ביטוח
צילום- קיריל קולסניק

בזמן תחילת בנייתו של האצטדיון העירוני בפתח תקוה,  אף גוף מסחרי או פרטי לא לקח חלק במימון בניית האצטדיון והמימון היה ציבורי, ועל כן שמו טרם נקבע והוא נשא את הכותרת "אצטדיון עירוני" ללא כל כינוי נוסף. בהמשך, הודיעה עיריית פתח תקוה כי הוחלט לקרוא לאצטדיון בשם "אצטדיון המושבה". במכרז, ביקשה העירייה לשנות את שם האצטדיון ולהעניק לו במסגרת ההתקשרות את שם נותן חסות ומיתוג מקיף בהתאם.

חברת "שלמה ביטוח" משלמת במסגרת ההסכם כ-2.5 מיליון שקלים לתקופה של ארבע שנים, כאשר שמורה לה האופציה להמשיך את ההתקשרות לארבע שנים נוספות.

אצטדיון המושבה הוא אחד ממתקני הספורט החדשים והחדשניים בארץ ואחד מאצטדיוני הכדורגל הבודדים העומדים בתקן הבינלאומי ורשאים לארח משחקים במסגרות בינלאומיות. הוא משמש בית לשתי הקבוצות העירוניות ולשתי קבוצות ליגת על ומתקיימים בו (בתקופות שגרה) כ-100 משחקים בעונה, מחציתם משודרים בשידור טלוויזיוני מלא וחלקם כתקצירים. באצטדיון מתקיימים אירועי בידור שונים, הוא מכיל כ-8,000 מ"ר שטחי מסחר המושכרים לעסקים מסחריים ובסה"כ פוקדים אותו כ-300,000 צופים מדי שנה.

האצטדיון נהנה מכיסוי תקשורתי נרחב ומוזכר בערוצי התקשורת השונים כ-150 פעמים בחודש. הוא ממוקם בסמיכות לצירי תנועה ראשיים כגון כביש 4 ו-5 וצמוד לתחנת הרכבת העירונית.

חסות זו מצטרפת לחסות נוספת של קבוצת שלמה שניתנה לפני ארבע להיכל הממוקם במתחם הדרייב אין בתל אביב ונקרא "היכל קבוצת שלמה".

"שלמה ביטוח" הוקמה ונוסדה  בשנת 2008 על ידי מר שלמה שמלצר ז"ל, יו"ר דירקטוריון החברה ובעל השליטה בה. החברה הינה חברת בוטיק ייחודית הפועלת בעולם הביטוח הכללי (אלמנטרי), ומצטיינת בסילוק תביעות בזריזות ויעילות, מתן פתרונות מהירים על ידי תשתית טכנולוגית מתקדמת, יחס אישי ושירות מהשורה הראשונה ללקוחותיה ולסוכנים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
חוגגים פורים עם המפונים
עובדי עיריית גבעת שמואל, יחד עם ראש העיר, יוסי ברודני,...
לרגל פורים, ענקית ניהול האנרגיה איטון ישראל בשיתוף פעולה עם סניף אקים ישראל ברעננה: איטון תרמו עשרות משלוחי מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים
היום (ב', 18.3) עובדי ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון ישראל...
חדש: פיצרייה בר 180 קו ראשון לים
חגיגה אחת גדולה שכולה שמש, מוסיקה, פיצות משובחות, אלכוהול וגולדן...
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...