Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בת ים אומרת תודה לאנשי החינוך בעיר בקמפיין קהילתי בכיכובם של המורים והמורות

בת ים אומרת תודה לאנשי החינוך בעיר בקמפיין קהילתי בכיכובם של המורים והמורות
צילום: יואב פלי

"להיות מחנך זה להיות אדם שהחברה שלו חשובה לו והוא רוצה להיות חלק מעתידה"

אומרים תודה לאנשי החינוך
צילום: יואב פלי

יום המורה הוא חג בינלאומי המצוין בישראל השנה בתאריך 29.12.18. בבת ים היום מצוין במהלך כל השבוע בין התאריכים 25.11-3.12 במגוון פעילויות בבתי הספר ברחבי העיר. זהו יום הוקרה והערכה למורות ולמורים, לגננות ולגננים על עבודתם בחינוך דור העתיד והצדעה לכל העוסקים והעוסקות במלאכת ההוראה.

אומרים תודה לאנשי החינוך
צילום: יואב פלי

השנה בת ים מציינת את החג בסימן 'תודה לכל המורים שלנו שנותנים את הנשמה לתלמידים' עם קמפיין צבעוני ובו מופיעים המורים והמורות מבתי הספר ברחבי העיר. הקמפיין מפורסם במגוון המדיות השונות – שלטי חוצות, רשתות חברתיות וכן באתר העירוני, ובו מצולמים 9 מורים ומורות אשר נבחרו על ידי מנהלי בתי הספר לצד משפט תודה ממנהליהם. במסגרת אירועי יום המורה שמתקיימים בעיר זו השנה השישית, תעניק עיריית בת ים לכל אנשי החינוך שי צנוע כהוקרה על פעילותם החינוכית, כמו כן הנהלת העיר תערוך סבב בין בתי הספר על מנת לברך את המורים על פועלם לאורך כל השנה. בנוסף, צולמו סרטונים של צעירי העיר אשר מודים למורים שעיצבו את דרכם בשיתוף מרכז הצעירים. הסרטונים יעלו לרשתות החברתיות במהלך השבוע כהוקרה למורים, זאת כחלק מהקמפיין העירוני הרחב.

אומרים תודה לאנשי החינוך
צילום: יואב פלי

במהלך הצילומים המורים סיפרו ושיתפו על חוויותיהם כמחנכי הדור הבא, על עבודתם עם ילדים ועל דרכם לעולם החינוך. כך למשל, המורה אורית רבין מספרת כי: "להיות מורה זה לראות כל תלמיד בפן האישי והלימודי, להאמין ביכולות הטמונות בתלמיד". המורה סיגלית איטח משתפת חוויה מיוחדת במהלך עבודתה: "בשנות ה-90 עם העלייה הגדולה מאתיופיה, הייתה לי תלמידה אחת מאוד שקטה וביישנית, שעד היום אנחנו בקשר. השתדלתי לתת לה ביטחון עצמי ולהאמין בעצמה. התלמידה יהודית סלם סיימה אוניברסיטה, בחורה מיוחדת ומוצלחת וכיום עובדת כמנהלת קשרי קהילה במחלקת ההנדסה של עיריית בת ים". המורה אלי סאייג' מספר כי העבודה כמורה ומחנך היא חוויה מדהימה – "להיות מחנך בעיניי זה להיות בראש ובראשונה חבר. לדעת שכל תלמיד שנקרה בדרך הוא נשמה גדולה בעלת דרכים ייחודים לה, ולי ניתנה ההזדמנות לסייע לו להפוך להיות האדם הטוב ביותר שיכול להיות". המורה לילי לויטס מספרת כי: "לימוד מוסיקה בבית ספר יסודי זו חוויה בפני עצמה. הנגינה, השירה והתנועה בצוותא מעבירה את החששות של הילדים הקטנים שזה עתה סיימו את הגן". המורה רות סער משתפת כי רואה עצמה ראשית כמחנכת לדרך, באמצעות הספורט היא מביאה את תלמידיה לחוויות הצלחה בתחום החברתי. רות מוסיפה כי "אני מאוד אוהבת את המקצוע שלי ומאמינה שרק אהבה מביאה אהבה". המורה רועי הרץ מספר כי הוא מאוד אוהב את המפגש עם התלמידים, וכי בעיניו להיות מחנך זה להיות אדם שהתלמידים שלו ירצו ללכת בדרכו, "שירגישו פתוח מספיק לשתף אותו בבעיותיו ובשמחות שלו. המורה אוריאל בן-ברוך מספר על חווייתו כמחנך: "אם אני הקטן יכול ולו במעט לגרום לתלמיד להיות טוב יותר אז מבחינתי זו השאיפה שלי כמורה וכמחנך". המורה מאיה הושיאר בלןמספרת היא משתדלת לשמש דוגמא אישית לתלמידיה, ולחנכם לערכים, להעניק להם חום ואהבה לצד גבולות, להאיר את הטוב שבו. מאיה מוסיפה כי היה לה חלום להיות מורה, חלום שהתהווה במשך כמה שנים שבא מאהבתה לילדים ומתחושת השליחות והסיפוק שטמונה בעבודת ההוראה. המורה אפרת פוזיילוב מספרת כי היא מאמינה בנתינה ללא גבולות לפרט ובכלל, "תלמידים שאני פוגשת מספרים כי הם זוכרים לטובה את הזמן שלמדו מוזיקה ושומרים את החומרים שלמדו. תלמידה שנסעה לשמח במקלטים במהלך מבצע שלום הגליל 2 ציינה כי השתמשה בשירים שלמדה יחד איתי".

אומרים תודה לאנשי החינוך
צילום: יואב פלי

בת ים מודה לאנשי ונשות החינוך בעיר, על העבודה המסורה, על האכפתיות, על ההשקעה והסבלנות, על החזון והחינוך שמוענקים לילדינו. בזכותכם, ילדי בת ים אוהבים להגיע לבית הספר, להצטיין במגוון תחומים ולהוביל את החינוך בישראל.

אומרים תודה לאנשי החינוך
צילום: יואב פלי

כאמור, מטרת יום המורה היא להביע את ההערכה והוקרת התודה שרוחש הציבור למוריו ומורותיו מתוך הבנה כי הם המפתח להצלחה. יום המורה הוא תוצר של שותפות הארגונים והגופים החינוכיים המובילים בישראל, לצד אנשי רוח ונבחרי ציבור אשר ביקשו לשים את המורות והמורים במרכז השיח הציבורי ולהודות להם/ן על המסירות והעבודה מלאת המשמעות. במסגרת אירועי יום המורה משולבת פעילות ענפה בבתי הספר, ברשויות המקומיות, בתקשורת המסורתית והדיגיטלית וכן בכנסת ישראל ובמשרדי הממשלה השונים.

אומרים תודה לאנשי החינוך
צילום: יואב פלי
אומרים תודה לאנשי החינוך
צילום: יואב פלי
אומרים תודה לאנשי החינוך
צילום: יואב פלי
אומרים תודה לאנשי החינוך
צילום: יואב פלי
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
חוגגים פורים עם המפונים
עובדי עיריית גבעת שמואל, יחד עם ראש העיר, יוסי ברודני,...
לרגל פורים, ענקית ניהול האנרגיה איטון ישראל בשיתוף פעולה עם סניף אקים ישראל ברעננה: איטון תרמו עשרות משלוחי מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים
היום (ב', 18.3) עובדי ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון ישראל...
חדש: פיצרייה בר 180 קו ראשון לים
חגיגה אחת גדולה שכולה שמש, מוסיקה, פיצות משובחות, אלכוהול וגולדן...
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...