Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכל על רילוקיישן למקסיקו

הכל על רילוקיישן למקסיקו
קרדיט PIXABAY

קיבלתם הצעה לעשות רילוקיישן למקסיקו? הולה!! הנה כמה דברים שחשוב מאוד לדעת רגע לפני שאתם מתחילים לדמיין חיים תוססים במרכז אמריקה

הצעה לעשות רילוקיישן למקסיקו היא אירוע משנה חיים במלוא מובן המילה. הסיבה לכך היא ראשית המרחק הרב בין ישראל לבין מדינת היעד. דבר נוסף הוא פערי התרבויות, פערי השפה וכמובן פערי השעות בין ישראל לבין מקסיקו. כל אלו מחייבים חשיבה מאוד מעמיקה לפני שמגיעים לכלל החלטה. כמובן שהתמונה משתנה מקצה לקצה כאשר מדובר במשפחה עם ילדים. הסיבה לכך היא שמעבר לנושא מגורים ועבודה במדינה החדשה, יש לדאוג למסגרות חינוכיות, שכונת מגורים שתספק ביטחון לילדים ועוד רשימה ארוכה של דברים.

נשאלת השאלה מה עושים עם הציוד שיש לכם בישראל? ובכן, רילוקיישן למקסיקו הוא בדרך כלל למספר שנים. כיוון שכך, אם יש ברשותכם דירה, ניתן לפנות את התכולה שלה ולהשכיר אותה, או לחילופין להעמיד את הדירה למכירה. את הציוד שהחלטתם לפנות מהדירה אפשר להעביר למרכזי אחסון למיניהם ברחבי הארץ. מומלץ לוודא שמקום האחסון אכן ישמור על החפצים שלכם באופן מיטבי, אחרת אתם עלולים להיות במצב שלאחר החזרה מהרילוקיישן תיאלצו לרכוש מחדש חלק גדול מהחפצים עקב אחסנה לא הולמת.

אם אין ברשותכם דירה ואתם יוצאים לרילוקיישן במקסיקו, מאוד יכול להיות שכאשר תחזרו תהיו מסוגלים לרכוש אחת. הסיבה לכך היא שעלויות המחייה במקסיקו זולות באופן משמעותי ביותר בהשוואה לישראל והמשכורת שתקבלו תהיה גבוהה סביר להניח. המשמעות היא שתצליחו לחסוך סכום כסף נאה כל חודש, ובסופו של דבר תוכלו לרכוש דירה בישראל כאשר תחזרו, או אפילו הרבה לפני כן.

מבחינת עלויות, שילוח דרך הים הוא אופציית השילוח הזולה ביותר. יחד עם זה, שילוח דרך הים למקסיקו אורך כחודש וחצי, כלומר גם עלותו תהיה בסופו של דבר יקרה. לאור זאת, יחידים אשר עושים רילוקיישן למקסיקו מעדיפים לרוב לקחת איתם מספר מועט של מזוודות ואת יתר החפצים לרכוש במדינת היעד. משפחות אשר עושות את אותו תהליך מחליטות במספר רב מהמקרים לשלוח באמצעות מכולה חלק קטן מהחפצים ואת יתר הדברים האישיים להביא במזוודות אשר מועלות אל בטן המטוס.

אורח החיים במרכז אמריקה בכלל ובמקסיקו בפרט שונה מאוד ממה שאנחנו רגילים אליו בישראל. מהסיבה הזו לעיתים הנחיתה במקסיקו עלולה להיות מלווה בהתרגשות גדולה, אבל גם בקשיי הסתגלות גדולים. כדאי לקחת את הדברים בחשבון, להתחיל את העבודה שבוע או שבועיים לאחר הנחיתה ולתת לעצמכם את הזמן להתרגל למציאות החדשה. אם אתם עוברים עם ילדים, כדאי ללוות אותם אל המסגרות החינוכיות, לוודא שהם עטופים באהבה ובתשומת לב בצעדיהם הראשונים בחיים החדשים של המשפחה. כאשר תרגישו שהם בשלים, תוכלו להשאיר אותם 'בראש שקט' ולהתפנות לעבודה שלשמה הגעתם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...